۹روش رایگان و آسان برای ترک اعتیاد

  • کد خبر : 433691
  • 24 خرداد 1400 - 10:46
۹روش رایگان و آسان برای ترک اعتیاد

بپذیرید مشکلی وجود دارد.از عملکرد خود احساس ناراحتی یا احساس گناه می کنید ، یا اگر عادت های بد شما در تعارض با فعالیت های روزمره شما است، وقت آن است که به شما کمک شود.دکتر الیزابت هارتنی می گوید: “عوامل زیادی از نظر جسمی، ذهنی و عاطفی وجود دارد که ترک تحصیل را دشوار می کند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به درمان کمک می کنند تا به آنها از طریق فرایند پیچیده ترک اعتیاد راهنمایی کنند. ”

در مقابل کسی پاسخگو باشید

یک اسپانسر در مرکز توانبخشی محلی خود پیدا کنید یا حتی یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده می تواند به شما در حفظ راه ترک کمک کند. وقتی می دانید شخصی در حال بررسی شماست، کمتر تسلیم اعتیاد خود خواهید شد.

ورزش کردن

تمرین

هیچ شکنجه افسردگی به اندازه ورزش برای من موثر نیست. ترز جی بورچارد، طرفدار بهداشت روان می گوید: در حین عرق کردن نه تنها سلامتی خود را بهبود می بخشید، بلکه احساس می کنید آندورفین به طور طبیعی ترشح می شود

ترک عادت

دلایلی را که می خواهید و مهمتر از آن نیاز به ترک این عادت دارید به خود یادآوری کنید. به ۵ مرحله راهنمای HelpGuide.org برای بهبود اعتیاد به دلایل معتبر تر مراجعه کنید

گروه های CBT می توانند به ساکنان کمپ ترک اعتیاد کمک کنند تا رفتارهای تخریبی و خود تخریبی را مدیریت کنند.

حواس پرتی برای ترک اعتیاد

رفتار درمانی شناختی

بریتانی تاکت، کارشناس ارشد اظهار می کند: “وقتی هوس پیش می آید، بهتر است تصمیم بگیرید که توجه خود را به سمت چیز دیگری هدایت کنید یا حواس خود را پرت کنید تا به طور ناگهانی ولع مصرف کم شود. تکنیک های تجسم همچنین می توانند در هنگام اشتیاق به آرامش به شما کمک کنند زیرا ممکن است خود را در یک محیط آرامش بخش تصور کنید.

>>>بیشتر بخوانید:

اگر می خواهید با راه های ترک اعتیاد آشنا شوید، این پست را از دست ندهید!

یک سرگرمی جدید کشف کنید

یافتن یک سرگرمی جدید نه تنها می تواند به شما در شکل گیری شخصیت کمک کند، بلکه در طی مصرف مواد مخدر یا مصرف الکل نیز وسیله مناسبی برای حواس پرتی می باشد.

خودتان را دوست داشته باشید

خودتان را دوست داشته باشید

یک مقاله معروف مرکز اعتیاد وجود دارد که می گوید: “همه ما در گذشته اشتباهاتی انجام داده ایم. امروز روز فراگیری از آنهاست. ” وقتی یاد گرفتید زندگی خود را بدون اعتیاد زندگی کنید، دیگر نیازی به آن در زندگی خود احساس نخواهید کرد. کنترل را به دست بگیر. تو مسئولی. می توانی و مستحق رهایی از اعتیاد هستی.

تأثیرات مضر اعتیاد به الکل یا مواد مخدر را یادداشت کنید

این یک تمرین کامل نخواهد بود، اما دیدن فهرست روی کاغذ با دست خط خود، مطمئناً می تواند به شما کمک کند تا بتوانید روند اعتیاد را در زندگی خود متوقف کنید. چند دقیقه وقت بگذارید و لیستی مشابه با فهرستی از اثرات منفی که تجربه کرده اید را بیاد بیاورید.

برای کمک تماس بگیرید

برای ترک کامل مواد مخدر بهتر است هر چه سریع تر با نزدیک ترین مرکز ترک اعتیاد خود تماس بگیرید و از مشاوران و راهنمایان آن مراکز کمک بگیرید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=433691
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : Olympiahouserhab.com

برچسب ها