نتایج آخرین نظرسنجی‌ انتخابات 1400/ موفق‌ترین مناظره کننده کی بود؟

  • کد خبر : 433594
  • 20 خرداد 1400 - 8:51
نتایج آخرین نظرسنجی‌ انتخابات 1400/ موفق‌ترین مناظره کننده کی بود؟

نظرسنجی ها بیطرفانه می تواند تا حدود زیادی نشان دهنده وضع جامعه در مورد موضوعات مورد سوال باشد. بر اساس نظرسنجی ایسپا نتایج آخرین نظرسنجی‌ انتخابات 1400 مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

نتایج آخرین نظرسنجی‌ انتخابات 1400

به گزارش نیوز، بر اساس نظرسنجی ایسپا، 50.3 درصد پاسخگویان این نظرسنجی را مردان و 49.7 درصد آن ها را زنان تشکیل می‌دهند. 25.2 درصد در بازه سنی 18 تا 29 سال، 47 درصد در سنین 30 تا 49 سال و 27.8 درصد در سنین 50 سال و بالاتر از آن بوده‌اند. 69.9 درصد پاسخگویان را افراد متأهل، 23.8 درصد را افراد مجرد و 6.

4 درصد را افراد بدون همسر (ناشی از فوت یا طلاق همسر) تشکیل داده‌اند. 38 درصد پاسخگویان این نظرسنجی در مراکز استان‌ها، 36 درصد در سایر شهرها و 26 درصد در روستاها سکونت داشته‌اند.

از هر ۱۰ نفر افراد بالای ۱۸ سال کشور، ۳ نفر مناظره اول انتخاباتی را تماشا کرده‌اند

از کل پاسخگویان پرسیده شد: «روز شنبه اولین مناظره بین نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد. آیا شما این مناظره را دیدید؟» نتایج نشان داد ۳۰.۷ درصد از پاسخگویان مناظره اول را دیده‌اند و در مقابل ۶۹.۳ درصد به این سوال پاسخ منفی داده‌اند.

نتایج آخرین نظرسنجی‌ انتخابات 1400/ موفق‌ترین مناظره کننده کی بود؟

میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

شهریور ۱۳۹۹ تا ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ در مجموع ۹ موج نظرسنجی انتخاباتی با جامعه آماری افراد بالای ۱۸ سال کل کشور اجرا شد (هشت موج به شیوه مصاحبه تلفنی با اندازه نمونه تقریبی ۱۵۰۰ نفر و یک موج به شیوه مصاحبه حضوری در میادین و معابر با اندازه نمونه ۵۱۵۰ نفر).

نتایج آخرین نظرسنجی‌ انتخابات 1400/ موفق‌ترین مناظره کننده کی بود؟

بر اساس نظرسنجی‌ انتخابات 1400، آخرین برآورد از مشارکت شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری1400 بعد از برگزاری اولین مناظره ۳۸ درصد محاسبه شده است.

این درصد پایین مشارکت حرف های زیادی برای مسولین کشور دارد.

مهم است بدانید:

بازارها بعد از انتخابات چه می شود؟

هشدار /شیوع فقه داعشی در ایران

موفق‌ترین مناظره کننده کی بود؟

همچنین بر اساس نظرسنجی با مشارکت ۱۴ هزار نفر انجام شده در کانال اقتصادآنلاین در ارزیابی مخاطبان از موفق‌ترین کاندیدای مناظره دوم، عبدالناصر همتی بهترین و محسن رضایی ضعیف‌ترین عملکرد را از دیدگاه مخاطبان داشته است. مناظره دوم با موضوع سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برگزار شد. بر این اساس عبدالناصر همتی با ۳۰ درصد آرا پیشتاز است.

ابراهیم رییسی ۲۹ درصد، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی ۲۶ درصد، سعید جلیلی ۶ درصد، محسن مهرعلیزاده ۴ درصد، علیرضا زاکانی ۳ درصد و محسن رضایی ۲ درصد آرای موفق‌ترین مناظره کننده در مناظره دوم را به دست آورده‌اند.

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه انتخابات ۱۴۰۰ دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=433594

برچسب ها

ثبت نظر

-