سرد شدن رابطه/8 نشانه ای که می گوید برایش عادی شده اید!

  • کد خبر : 433376
  • 20 خرداد 1400 - 11:05
سرد شدن رابطه/8 نشانه ای که می گوید برایش عادی شده اید!

سرد شدن رابطه و نادیده گرفته شدن توسط همسر یکی از غم انگیزترین اتفاق ها در زندگی تلقی می شود. این باعث می شود اینطور فکر کنید که عشق شما به آنها از حد خارج شد و به جای اینکه به آنها بیاموزید برای شما ارزش بیشتری قائل شوند، آنها یاد گرفتند که به این عشق عادت کنند و از آن برای مزیت خود استفاده کنند و فراموش کنند که شما عشق زیادی به پای آن ها ریختید و اگر آنها نفهمند، عشق شما را نسبت به خود از دست می دهند.

شما نباید به همسرتان اجازه دهید از عشق شما سواستفاده کند و بدون توجه به احساسات و خواسته های شما، همانطور که دوست دارد با شما برخورد کند. شما باید گاهی عقب بکشید تا او را متوجه اهمیت خود در زندگی اش بکنید. اما اگر چنین نشد، شما باید یاد بگیرید که برای خود ارزش قائل شوید و از رابطه بیرون بروید. در اینجا چند علامت قرمز وجود دارد که نشان دهنده سرد شدن رابطه و اینک معشوقتان قدرتان را نمی داند:

سردی شدن رابطه

او همیشه فراموش می کند که بگوید “متشکرم”

کارهای کوچک و بزرگی که برای شریک زندگی خود انجام می دهید ، ممکن است برای آنها طبیعی و عادی شده باشد تا جای که دیگر نیازی به تشکر از شما نبینند. به این دلیل است که آن ها آنقدر به کارهای شما عادت کرده اند که دیگر متوجه آن نمی شوند و تا زمانی که تلنگری به آن ها نزنید یا کارهایی که برایشان می کنید را ادامه دهید کارهایتان برایشان ارزشی نخواهد داشت.

به توصیه های شما اهمیتی نمی دهد

آنها قرار نیست به توصیه ها یا نظرات شما اهمیت دهند زیرا مطمئن هستند که هر تصمیمی بگیرند شما با آن کنار می آیید و موافقت می کنید. پرسیدن نظر متفاوت از انتظار داشتن برای تصمیم گیری برای شما است. پرسیدن نظر شریک زندگی خود در مورد مسائل باعث می شود که آنها مهم و ارزشمند باشند و حس خوبی از این بگیرند.

سردی رابطه/ نظر شما را نادیده می گیرد

در یک رابطه ، نظر شما درباره ی موضوعات مربوط به هر دوی شما مهم است. اگر شریک زندگی شما بدون مشورت با شما درباره یک مکان برای تعطیلات تصمیم بگیرد ، این یک مثال بزرگ از این واقعیت است که آنها هیچ ارزشی به نظرات شما قائل نمی شوند. نظر شما مهم نیست آنها حتی ممکن است دخالت شما را نادیده بگیرند و به آنچه خودشان مناسب یا بهتر می دانند پایبند بمانند ، فقط به این دلیل که فکر می کنند شما این بی توجهی را تحمل خواهید کرد.

سردی شدن رابطه

بدون اینکه شما را درگیر کند برنامه ریزی می کند

سردی شدن رابطه، تمام برنامه هایشان شامل مواردی است که خودشان را خوشحال می کند. رفتن به دیدار دوستانشان در طول سال جدید ، رزرو بلیط فیلمی که می خواهند با دوستان ببینند. گرچه سالم نگه داشتن فضای شخصی در رابطه عالی است ، اما همچنین مهم است که شریک زندگی شما بخواهد شما را در جریان فعالیت های سرگرم کننده اش قرار دهد و فقط در مواقع ضروری بخواهد از شما دوری کند.

از انجام کارهای مشترک در خانه فرار می کند

اگر این شما هستید که همیشه آخر هفته تخت را مرتب و صبحانه را آماده می کنید، و همچنین شما هستید که همیشه هنگام خراب شدن چیزی پیگیر تعمیر آن می شوید، این نشانه این است که شریک زندگی شما قدر شما را نمی داند. شریک زندگی شما باید به انجام سهم مناسب کار خود در رابطه پایبند باشد بدون اینکه شما کارهایشان را یادآوری کنید.

آنها باید برای تلاش های شما ارزش قائل شوند و در هر کاری که انجام می دهید با شما همکاری کنند تا احساس کنید که واقعاً برایشان مهم هستید. مهم است که هر چند وقت یکبار نشان دهید که به او اهمیت می دهید ، مهم نیست چند سال را با هم گذرانده اید.

از انجام کارهای مشترک در خانه فرار می کند

سردی رابطه/مناسبت های ویژه اهمیتی برای او ندارند

اگر مناسبت های خاص برای شما مهم است اما آن ها اهمیتی قائل نیستند ، قطعاً این مناسبت ها برایشان عادی شده است. آنها ممکن است فکر کنند حتی اگر مناسبت ها را فراموش کنند و اهمیتی ندهند شما باز هم عشقتان را نثارشان می کنید. آیا تا به حال امیدوار بوده اید که شریک زندگی شما در ولنتاین به شما گل بدهد حتی اگر فکر کرده باشید با توجه به سالهایی که با هم بوده ایسد احمقانه است؟

برآورده نشدن این انتظارات اندک نشان می دهد که شریک زندگی شما واقعاً وجود شما را امری طبیعی دانسته است.

>>>بیشتر بخوانید:

نارضایتی از زندگی مشترک/نشانه هایی که به شما می گوید از رابطه خود ناراضی هستید!

تلاشی برای رمانتیک بودن نمی کند

پس از گذشت مدت طولانی از رابطه ، زوجین شروع به بی حوصلگی می کنند و از شرکای خود نسبت به کارهایی که انجام می دهند کمتر قدردانی می کنند. جذابیت رابطه نیز به تدریج از بین می رود و بنابراین مهمتر است که با عزیزان خود عاشقانه رفتار کنید تا جرقه زندگیتان را روشن نگه دارید. ایده آل نیست که اجازه دهید احساس خوشبختی در روابط از بین برود. این فقط وقتی اتفاق می افتد که شرکا شروع به نادیده گرفتن یکدیگر کنند. تنبل نباش و کمی احساس به خرج بده! دقیقا مثل آن روزها!

منظورم این است که اگر بخواهم به شما نشان دهم که چقدر دوستتان دارم فقط برای اینکه احساس خاصی داشته باشید ، حداقل در هر دو ماه یک جعبه شکلات مورد علاقه خود را برای شما تهیه می کنم تا به شما نشان دهم که اهمیت دارید.

تلاشی برای رمانتیک بودن نمی کند

درباره چگونه گذراندن روزتان نمی پرسد یا به آغوش و بوسه های سریع و کوتاه اعتقادی ندارند

کارهایی مانند آغوش یا بوسه سریع، یک یادداشت کوچک عاشقانه است که می گوید او چقدر برای شما اهمیت دارد. پس این کار را فراموش نکنید یا اینکه در پایان یک برنامه خسته کننده درباره روزشان سوال کنید. این ها می توانند کلیت روحیه شریک زندگی شما را تغییر دهند. اینها موارد ساده ای هستند که باید در یک رابطه عاشقانه رضایت بخش انجام دهید تا به طرف مقابلتان احساس محبوب بودن دهید.

سرد شدن رابطه: فقط وقتی شریک زندگیتان شما را چیز عادی بداند و علاقه اش را نسبت به شما از دست دهد دیگر نیازی به انجام این کارهای کوچک نمی بیند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=433376
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://womennow.in/11-signs-taken-granted-relationship/

برچسب ها

ثبت نظر

-