خواب دیدن ، تعبیر خواب هم جنس بازی و خواب لواط

  • کد خبر : 433340
  • 19 خرداد 1400 - 11:17
خواب دیدن ، تعبیر خواب هم جنس بازی و خواب لواط

تعبیر خواب از گذشته های دور در میان تمام ملل و قبایل جایگاه خاص خود را دارا بوده و پادشاهان، تعبیرکنندگان مخصوص خود را داشته اند. کتاب های مختلفی در زمینه تعبیر خواب نوشته شده است. کامل ترین کتاب تعبیر خواب در زبان فارسی کتاب “کامل التعبیر” نوشته  ابوالفضل حبیش بن ابراهیم تفلیسی می باشد.
دانشمندان عقیده دارند که انسان در هر شبانه روز حداقل روزی سه مرتبه  و در عرض یک سال بیش از هزار خواب می بیند.حیوانات نیز از قاعده خواب دیدن مستثنی نیستند، به طوری که اگر به حرکات بعضی در حالت خواب توجه کنیم، این موضوع آشکار می شود.شواهدی در دست است که بعضی حوادث ، بیست، سی یا حتی چهل سال قبل از وقوع آنها، در عالم رویا دیده شده اند.در این مطلب در مورد خواب دیدن و در ادامه درباره تعبیر خواب هم جنس بازی ولواط هم صحبت می کنیم.

نقش خواب دیدن

خواب یک موهبت الهی است که جسم را از درد رها می کند و روح را به ماوراء الطبیعه متصل می سازد. ذهن با خواب دیدن اطلاعات دریافتی مختلفی برای خود معنی می کند انسان برای اینکه بتواند به درستی کارهایش را انجام دهد می خوابد. نخوابیدن اثر منفی بر توانایی انسان دارد . نقش خواب دیدن در زندگی ما این است که میان فعالیت های روانی و فیزیولوژی تعادل برقرار سازد.

در واقع  خواب دیدن برای انسان یک تخلیه روانی  است که بدون آن بشر به سرعت دچار ناراحتی روحی و جسمی می شود. آدمی به طور میانگین یک سوم عمرش را در خواب به سر می برد. اکثر خواب هایی که ما می بینیم برگرفته از حوادث روز است. تعدادی از خواب ها نیز می تواند برگرفته از رخداد های گذشته باشد که ذهن آن ها را در حافظه اش ضبط کرده است.
امکان اینکه یک خواب چندین تعبیر قابل قبول و معتبر  داشته باشد وجود دارد، که دلیل آن پیچیدگی شخصیت انسان و چند وجهی بودن واژگان خواب است.خواب های تکراری که اغلب ما آن را تجربه می کنیم نشان دهنده نگرانی هستند. در واقع ما نگران هستیم. ممکن است شخصیت ها، صحنه خواب و موضوع یکسان بمانند و تا زمانی که خواب بررسی نشود نگرانی ها تغییر نمی کنند.

تعبیر خواب هم جنس بازی

تعبیر خواب

حوادثی که در خواب به نمایش در می آیند معمولا توالی مشخصی ندارند .صحنه ها در ظاهر، بی دلیل و بدون نظم پشت سر هم اتفاق می افتند. اگر بپذیریم که ذهن به صورتی درونی بر آنچه باید آشکار شود تاکید می کند، پس حتما نظمی وجود دارد. وقتی مضمون خواب بر ملا شد، آن زمان می توان جنبه های گوناگون را شناسایی و نماد ها را تعبیر کرد.
به گفته ابن سیرین بسیاری از خواب ها هستند که بیننده شایستگی آن را ندارد و تعبیرش به یکی از نزدیکانش مانند پدر، مادر یا خواهر و برادر او  بر می گردد.
به نقل از امام صادق(ع): تعبیر خواب ها با توجه به اعمال، شغل، اعتقادات و شخصیت هر فرد متفاوت است، طوری که ممکن است یک خواب برای شخصی موجب رحمت و گشایش و برای دیگری اسباب زحمت و رنج باشد. شاید مشهور ترین تعبیر ها را بتوان در انجیل یافت.

اقوام باستانی اعتقاد وافر به خواب های پیشگویانه داشتند و آنها را نوعی مکاشفه می نامیدند.فروید در نظریه خود اعلام می کند که هر چه در خواب پیش می آید، چیز دیگری است. هیچ چیز آنچه به نظر می رسد نیست. هر احساس نماد احساس دیگری است که از روبه رو شدن با آن هراس داریم. او گفت: یک راه تعبیر خواب، درک این است که عناصر و شخصیت های خواب بخشی از شخصیت بیننده خواب هستند و باید به همین عنوان تعبیر شوند.

خواب

انواع خواب

به نقل از دانیال، خواب ها دو نوع اند: یا آنکه از حقیقت کارها تو را آگاه می سازند و یا نتیجه و عاقبت امور را آشکار می کنند.
این دو نوع خواب خود به چهار قسم تقسیم می شوند:
۱.خواب آمر، یعنی امر کننده، که به شما دستور انجام کاری می دهد.
۲.خواب زاجر، یعنی بازدارنده، که شما را از انجام کاری باز می دارد.
۳.خواب منذر، یعنی بیم دهنده، به شما در مورد یک اتفاق  هشدار می دهد.
۴.خواب مبشر، یعنی بشارت دهنده، نوید و بشارت اتفاق یا رخدادی خوشایند را به شما می دهد.
خواب یا بشارت پروردگار است، یا وسوسه شیطان. گاهی اوقات هم خواب ما تنها یک خواب آشفته و پریشان است که در نتیجه فعل و انفاعالات بدن اتفاق می افتد.

علت خواب ها

پاولوف روسی معتقد بود که هر خوابی علت بدنی دارد. مثلا اگر در هنگام خواب لحاف از روی ما کنار رود و احساس سرما داشته باشیم خواب می بینیم که در حوض آب افتاده ایم.
این در حالی بود که فروید اتریشی معتقد بود که هر خواب علت روانی دارد. مثلا چون شتر در روز پنبه دانه نخورده، بنابراین با اشتیاق پنبه دانه به خواب می رود و خواب پنبه دانه می بیند.می توان نظریه هر دو دانشمند را پذیرفت چرا که خواب ها هم علت روانی دارند و هم علت بدنی.

تعبیر خواب هم جنس بازی

در ادامه به تعبیر خواب لواط می پردازیم:

تعبیر خواب لواط

لواط در لغت، به عملی گفته می شود که در آن مردی با مرد دیگر از راه مقعد رابطه جنسی برقرار  کند.تعبیر خواب عمل لواط، دلیلی بر رسیدن به آرزو و خواسته و موفقیت در کارها  می باشد. حتی در تفسیر دیدن پیامبران در خواب، چنین ذکر شده است که دیدن هر پیامبر در خواب تعبیر مرتبط با خود دارد و تعبیر دیدن حضرت  لوط در خواب ها، دلیل بر موفقیت و کامیابی در امور می باشد.  اما در خواب دیدن لواط در صورتی  که غسل واجب شود، یک خواب شیطانی است و تعبیر ندارد.

تعبیر خواب هم جنس بازی

۳ تعبیر خواب هم جنس بازی :
۱. تعبیر هم جنس بازی یا دیدن رابطه جنسی با هم جنس خود، معمولا نشانه نگرانی در باره جنسیت خود است. گاهی در خواب به همجنس خود علاقه مند می شویم زیرا در جست و جوی عشق مادرانه و پدرانه هستیم. شاید هم در جست و جوی یک عشق حمایتگرانه نه جنسی.

۲ اکثر اوقات خواب رابطه با هم جنس را دیدن، تلاشی است برای پذیرفتن جنبه های متضاد وجود خود، درک این مطلب که با یکپارچگی بخشی از خود، کامل تر می شویم و بهتر می توانیم رابطه های موفقیت آمیز ایجاد کنیم.

۳.یکپارچگی در سطحی درونی علامت بلوغ معنوی است.

>>>بیشتر بخوانید:

طالع‌بینی/از کجا بفهمیم فال ما درست است؟

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=433340
  • نویسنده : ثمین شعفی
  • منبع : تعبیر خواب و رویا، دائره المعارف تعبیر خواب، ده هزار تعبیر خواب،کامل التعبیر

ثبت نظر

-