سردار آزمون:به خودم قول دادم اشک‌شان را در بیاورم

  • کد خبر : 433119
  • 18 خرداد 1400 - 8:14
سردار آزمون:به خودم قول دادم اشک‌شان را در بیاورم

در بازی زیبای دیشب که ایران به مصاف بحرین رفت.توانست با 3 گل امتیاز بازی را بگیرد و از سد بحرین بگذرد.مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با زدن ۲ گل در دیدار با بحرین تعداد گلهای خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی را به عدد ۶ رساند.تیم ملی فوتبال کشورمان  شب گذشته در  دومین دیدار از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف تیم ملی فوتبال بحرین رفت و با ۳ گل به برتری رسید. در این دیدار سردار آزمون ۲ گل از ۳ گل تیم ملی کشورمان را به ثمر رساند تا تعداد گل‌های این بازیکن در مسابقات مقدماتی جام جهانی به عدد ۶ برسد.

آزمون پیش از این در دیدار با کامبوج ۳ گل، در بازی رفت مقابل هنگ کنگ یک گل و در دیدار با بحرین ۲ گل به ثمر رساند تا تعداد گلهای وی به عدد ۶ برسد. کریم انصاری‌فرد هم با ۶ گل در کنار بهترین گلزنان مسابقات مقدماتی جام جهانی قرار دارد.

سردار آزمون

مهدی طارمی و احمد نوراللهی هر کدام با ۳ و ۲ گل برای تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی نام خود را در تاریخ این مسابقات ثبت کرده‌اند.

بازی ایران و بحرین با برد ایران / ایران ۳ – بحرین ۰

سردار در پی بازی دیشب گفت:

تبریک می‌گویم و این برد برای مردم کشورم است. به خودم قول داده بودم تمام توانم را برای این بازی بگذارم. کسی را که به کشورم توهین کند، فراموش نمی‌کنم و بعد از بازی رفت روزشماری می‌کردم که به این بازی برسیم. در همین زمین بود که هنگام سرود به ما توهین کردند و همانجا به خودم قول دادم اشک‌شان را در بیاورم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که پس از بازی با برنامه فوتبال برتر گفت‌وگو می‌کرد در پاسخ به این پرسش که بحرینی‌ها در بازی رفت هنگام توهین سرود ایران می‌خندیدند، اظهار داشت: من هم امروز به آنها می‌خندیدم. بعد از بازی امشب روبه‌روی آنها ایستادم و خندیدم. بازیکنان بحرین می‌پرسیدند چرا می‌خندی و من هم گفتم که دوست دارم!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=433119

برچسب ها

ثبت نظر

-