6 پوزیشن جنسی دیوانه کننده که اگر امتحان نکنید از دستتان رفته است!

  • کد خبر : 432782
  • 22 خرداد 1400 - 9:32
6 پوزیشن جنسی دیوانه کننده که اگر امتحان نکنید از دستتان رفته است!

صد در صد بر پوزیشن میسیونری تسلط دارید و قبلاً یک میلیارد بار آن را انجام داده اید. حتی ممکن است حالا نیز جزو پوزیشن هایی باشد که همیشه امتحان می کنید. این هیچ مشکلی ندارد ، اما اگر تمایل به تغییر فضای روابط جنسیتان و انجام پوزیشن های متنوع تر دارید ، تنها نیستید. یک درمانگر رابطه جنسی در مریلند ، توضیح می دهد: آزمایش و کشف بخشهای مهم تر اساس زندگی سالم جنسی است.

پوزیشن جنسی دیوانه کننده

اوریوو می گوید: “بدن ما دائماً در حال تغییر است و کارهایی که در جوانی انجام می دادیم ممکن است سال ها بعد برایمان خوب نباشد.” این بدان معناست که خواسته ها و توانایی های بدن ما با گذشت زمان به طور طبیعی دچار تغییر و دگرگونی می شوند. دفعه بعدی که قصد رابطه جنسی دارید ، به جای اینکه همان پوزیشن های تکراری را داشته باشید، این پوزیشن جنسی دیوانه کننده را از دست ندهید.

 

  • پوزیشن جنسی رئیس

اوریوو می گوید: اگر پوزیشنی لذت بخش و راحت می خواهید ، این گزینه عالی است. اما راحت بودن را خسته کننده تلقی نکنید. برای بیشتر شدن لذت دیدن عالی است ، به خصوص اگر این کار را جلوی آینه انجام دهید. به این ترتیب ، میتوانید خود را حین رابطه ببینید. در این پوزیشن، مرد روی لبه تخت یا صندلی نشسته و زن روی پاهای او نشسته و دخول را کنترل می کند.

پوزیشن جنسی دیوانه کننده/پوزیشن جنسی رئیس

 

  • پوزیشن شهروند ایستاده

چشم در چشم بودن با شریک زندگی در حالی که باعث می شود هر دوی شما احساس خوبی داشته باشید ، کلید صمیمیت است. اوریوو می گوید: “و همچنین آن جنبه سینه به سینه نیز وجود دارد. هنگامی که کاملا بر این پوزیشن تسلط یابید می شود بهترین پوزیشن برای شما. در این پوزیشن، مرد سر پا می ایستد، زن را بالا می گیرد و زن پاهای خود را دور کمر مرد می پیچد. البته می شود این در حالت نشسته صورت بگیرد (در آغوش گرفتن) و سپس مرد بلند شود.

پوزیشن جنسی دیوانه کننده/پوزیشن شهروند ایستاده

 

  • پوزیشن جمع و جور

بسیار خوب ، درست فکر کردید. این اساساً همان پوزیشن جنسی قاشقی است. اما آن را دست کم نگیرید. چند روش آسان برای افزایش لذت در آن وجود دارد – بازی با گوش و گردن شریک جنسی با لب هایتان. اوریوو می گوید: “من معتقدم که رابطه جنسی باید یک تجربه حسی کامل باشد. این پوزیشن به شما امکان می دهد تا در حالی که مرد زن را به خود می چسباند و او را جمع و جور می کند و نزدیک نگه می دارد ، با حساسیت با لب های خود با گوش و گردن زن (از طریق بوسیدن یا نجوا) بازی کند. در این پوزیشن، هر دو مرد و زن به پهلو دراز می کشد ، و در یک جهت قرار می دهید. زن باید زانوهای خود را کمی خم کند تا مرد به راحتی بتواند از پشت دخول را در دست بگیرد.

پوزیشن جمع و جور

  • پوزیشن معشوق قبلی خوب

اوریوو خاطرنشان می کند: این یک کنش شدید ایجاد می کند که باعث ایجاد صمیمیت جدی می شود. به علاوه ، پوزیشن ایده آلی برای جلب توجه لازم به کلیتوریس است که همزمان با تحریک کلیتوریس توسط مرد یا خود زن لذت چند برابر می شود. در این پوزیشن، زن روی تخت دراز بکشد و پاها را دراز کند. مرد نیز روبه روی او می نشیند و پای راست خود را بر روی شانه مرد قرار می دهد. همچنین زن با دست ب خود پای راست مرد را می گیرد و پای چپ مرد آن طرف پای راست زن قرار می گیرد و دخول انجام می شود. در حقیقت پاها به شکل X  قرار می گیرد.

پوزیشن جنسی معشوق قبلی خوب

  • پوزیشن رنده کره

دکتر جنی اسکایلر ، متخصص سکسولوژیست می گوید: “اگر یوگا بلدید، این پوزیشن بسیار خوبی است.” این پوزیشن جنسی با دادن ظاهر عجیب و غریب به زن اجازه می دهد تا دخول عمیق تری انجام شود و حتی یکی از مناسب ترین پوزیشن ها برای مردانیست که آلت کوچکی دارند. برای اینکه آن را کمی راحت تر کنید ، زن یک بالش زیر شانه های خود بگذارد. در این پوزیشن، زن باید به پشت دراز بکشد و پاهای خود را بالا آورده و آنقدر خم کند تا به دو طرف سر برسد واژن تقریبا در بالا قرار گیرد. مرد نیز بر روی شما چمباتمه می زند و دخول را انجام می دهد.

>>>بیشتر بخوانید:

آموزش ۸ پوزیشن برای تحریک فوق العاده نقطه جی!!

پوزیشن رنده کره

 

  • پوزیشن پرتزل

علیرغم آنچه این نام نشان می دهد ، هیچ ماده غذایی در این پوزیشن جنسی دخیل نیست . این پوزیشن دخول های عمیق و قدرتمند را امکان پذیر می کند ، اما در یک زاویه جانبی که کاملا متفاوت و دیوانه کننده است. اسکایلر توضیح می دهد: این پوزیشن واقعا صمیمانه است. شما ارتباط چشمی زیادی دارید و به معنای واقعی کلمه در هم تنیده شده اید. این برای زوج هایی که علاوه بر وسایل فیزیکی به دنبال عمق بیشتر ارتباط بیشتر هستند نیز بسیار عالی است. دراین پوزیشن، زن به پهلو دراز می کشد و یکی از پاهای خود را بالا می برد. مرد نیز بین پاهای او قرار می گیرد.

پوزیشن جنسی پرتزل

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=432782
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.womenshealthmag.com/sex-and-love/a19907142/crazy-sex-positions/

ثبت نظر

-