جنیفر آنیستون، راشل در مجموعه تلویزیونی فرندز!

  • کد خبر : 431966
  • 11 خرداد 1400 - 17:50
جنیفر آنیستون، راشل در مجموعه تلویزیونی فرندز!

جنیفر آنیستون بازیگر آمریکایی است که بیشتر به خاطر بازی در نقش راشل در مجموعه تلویزیونی محبوب “دوستان یا همان فرندز” و فیلم هایی مانند “جدایی” ، “رئیسان وحشتناک” و “کیک” شناخته شده است.

 

جنیفر آنیستون سریال فرندز؟

والدین جنیفر آنیستون هر دو بازیگر بودند و زمانی که در دبیرستان به نمایش و تئاتر علاقه مند بود او را تشویق می کردند . آنیستون پیش از آنکه نقش سازنده خود را در کمدی تلویزیونی فرندز در نقش راشل گرین بازی کند ، چند نقش جزئی داشت. از زمان پایان آن در سال 2004 ، این بازیگر در فیلم های زیادی از جمله “جدایی”، “رئیسان وحشتناک” و “کیک” بازی کرده است. آنیستون همچنین برای بازی در سریال تلویزیونی “برنامه صبحگاهی” در سال 2020 برنده جایزه SAG شد.

دوران کودکی

جنیفر آنیستون سریال فرندز در 11 فوریه 1969 در شرمن اوکس ، کالیفرنیا متولد شد. آنیستون ، دختر ستاره اپرا، جان آنیستون و بازیگر زن نانسی داو ، از اواخر دهه 1980 حضور در کارهای صحنه ای را آغاز کرد. وی در دبیرستان موسیقی و هنرهای نمایشی فیورلا در شهر نیویورک تحصیل کرد ، و که در زمینه نمایش فعالیت داشت.

جنیفر آنیستون سریال فرندز

مجموعه تلویزیونی ‘دوستان’

پس از چندین نقش جزئی سینمایی و تلویزیونی ، جنیفر آنیستون سریال فرندز با بازی در نقش راشل گرین در مجموعه تلویزیونی محبوب فرندز به جایزه طلایی هالیوود رسید. این سریال بسیار موفقیت آمیز بود ، حتی مردم به مدل موهای آنیستون در این نمایش لقب “راحیل” دادند. او 10 سال با این مجموعه ماند و در سه فصل آخر بابازی در هر قسمت 1 میلیون دلار حقوق می گرفت، تا اینكه این مجموعه تلویزیونی در سال 2004 پایان یافت.

فیلم ها

“فضای اداری” ، “بروس بزرگوار” ، “جدایی”

آنیستون همچنین یک حرفه عالی در پیش گرفته است، که اغلب فیلم های کوچک و مستقل مانند فضای اداره در سال 1999 و “دختر خوب” در سال 2002 و فیلم هایی با حقوق کلان مانند وسیله نقلیه جیم کری و “بروس بزرگوار” (2003) بوده است. از فیلم های دیگر می توان به فیلم سپس پالی آمد در سال 2004 در کنار بن استیلر ، خرابکاری (2005) و شایعه شده (2005) اشاره کرد. در سال 2006 ، او ترکیبی از سبک های فیلم های خود را با مجموعه تلویزیونی “دوستان” و “پول” ، که در شهر کان آغاز به کار کرد ، و درام رمانتیک و پرفروش “جدایی” ادامه داد.

Jennifer Joanna Aniston

فیلم های “مارلی و من” ، “با تو حال نمی کند”

آنیستون در سال 2008 در کنار مارس و اوون ویلسون در فیلم مارلی و من بازی کرد. این فیلم با بیش از 14 میلیون دلار فروش بلیط و کسب رتبه 1 در گیشه ، رکورد بزرگترین گیشه روز کریسمس را ثبت کرد. فیلم بعدی او ، “با تو حال نمی کند”، در فوریه 2009 به اکران رسید. این فیلم 27.5 میلیون دلار درآمد کسب کرد و در آخر هفته افتتاحیه خود ، در رتبه 1 باکس آفیس قرار گرفت. در حالی که این فیلم نظرات متفاوتی را دریافت کرد ، هرچند منتقدان عملکرد آنیستون را تحسین کردند.

>>>بیشترب خوانید:

چرا “فرندز” یکی از بهترین سریال های تمام دوران هاست؟

“رئیسان وحشتناک” ، “ما میلرها هستیم” ، “کیک”

آنیستون به کار ثابت خود در ژانر کمدی ها و کمدی های عاشقانه ادامه داده است. در سال 2011 ، او در فیلم رئیسان وحشتناک در کنار جیسون بیتمن ، کالین فارل و جیسون سودکیس بازی کرد. او بعداً دوباره در سوداکیس در فیلم “ما میلرها هستیم” (2013) کار کرد. در سال 2014 ، او در فیلم رئیسان وحشتناک 2 و همچنین “کیک” بازی کرد ، که نامزد دریافت گلدن گلوب شد.

جنیفر آنیستون سریال فرندز

“روز مادر” ، “مهمانی کریسمس اداره” ، “پرندگان زرد”

این بازیگر در یک فیلم پرمشغله در سال 2016 در چندین فیلم حضور داشت ، به گروههای بازیگران که در “روز مادر” و کمدی “مهمانی روز اداره” جمع شده بودند ، پیوست و در عین حال کارهای صوتی انیمیشنی لک لک ها را نیز انجام داد. وی سپس در درام جنگی “پرندگان زرد” ظاهر شد که اولین نمایش آن در جشنواره فیلم ساندنس در اوایل سال 2017 بود.

زندگی شخصی

آنیستون در سال 2000 با بازیگر برد پیت ازدواج کرد. این زوج در سال 2005 پس از حدس و گمان رسانه ای مبنی بر رابطه پیت با آنجلینا جولی ، بازیگر نقش اول ، از هم جدا شدند. پس از آن ، آنیستون با وینس وان ، همبازی خود در “جدایی” و نوازنده جان مایر رابطه عاشقانه برقرار کرد.

در آگوست 2012 ، آنیستون نامزدی خود را با بازیگر و کارگردان آمریکایی جاستین تروکس ، معروف به خاطر بازی در چندین فیلم کمدی ، از جمله در فیلم غریبه ها و آب نبات در سال 2005 ، و سال 2011 در عالیجناب و در سال 2012 در سرگردانی ، که آنیستون نیز بازی کرده بود ، اعلام کرد. در آگوست 2015 ، آنها در یک مراسم مخفی و خصوصی در خانه خود در بل ایر ازدواج کردند.

جنیفر آنیستون

در فوریه 2018 ، زوج در بیانیه مشترکی اعلام کردند که اواخر سال قبل از یکدیگر جدا شده اند. در ابتدا با هدف محرمانه نگه داشتن موضوع ، آنها تصمیم گرفتند “واقعیت را مستقیماً اعتراف کنند” تا حدس و گمان رسانه ها را برطرف کنند. آنها گفتند: “ما دو بهترین دوست هستیم که تصمیم گرفته ایم به عنوان یک زن و شوهر از یکدیگر جدا شویم ، اما منتظر ادامه دوستی ارزشمند خود هستیم.”

در نظرسنجی هفته‌نامه پیپل، جنیفر آنیستون به عنوان زیباترین زن جهان در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد.وی در اقدامی جالب و خیر خواهانه عکس نیمه برهنه سیاه سفید خود را که در مجموعه تلویزیونی دوستان گرفته بود برای کمک به مبارزه با بیماری کرونا به حراج گذاشت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=431966
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.biography.com/actor/jennifer-aniston

ثبت نظر

-