کارشناس چینی مدعی شد بیت کوین همه انسان‌ها را به کشتن می‌دهد

  • کد خبر : 431798
  • 10 خرداد 1400 - 9:02
کارشناس چینی مدعی شد بیت کوین همه انسان‌ها را به کشتن می‌دهد
بیت‌کوین  یک رمزارز و یک نظام پرداخت جهانی با کارکردهای مشابه پول بی‌پشتوانه است، اما از نظر حقوقی هنوز هیچ کشوری آن را به عنوان پول قانونی به رسمیت نشناخته‌است.از نظر فنی بیت‌کوین نخستین پول دیجیتال نامتمرکز است، چرا که بدون بانک مرکزی یا مسئول مرکزی کار می‌کند. این شبکه همتابه‌همتا است و تراکنش‌ها مستقیماً و بدون واسطه میان کاربران انجام می‌شود.

بیت کوین و مرگ انسان ها

بیت کوین و مرگ انسان ها، بیت کوین همه را به کشتن می‌دهد!کارشناس چینی مدعی شد بیت کوین همه انسان‌ها را به کشتن می‌دهد.کو کیانگ، نایب‌رئیس موسسه بین‌المللی پژوهش‌های پولی دانشگاه رنمین چین، طی مصاحبه‌ای در شبکه تلویزیونی ملی این کشور مدعی شد پذیرش گسترده بیت کوین در چین یا سایر نقاط جهان به مرگ همه انسان‌ها منجر خواهد شد.

بیت کوین و مرگ انسان ها

بیشتر بخوانید:

بیت کوین ،ارز انتخابی برای تجارت بین المللی

۶۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین

وی ادامه داد اگر بیت کوین به یک ارز رایج تبدیل شود و «کل جامعه بشری آن را بپذیرد» این اتفاق روی خواهد داد. به باور وی، با پذیریش گسترده بیت کوین، جامعه دچار «مارپیچ کشنده تورم منفی» شده و از درون متلاشی خواهد شد. این اظهارات واکنش گسترده طرفداران بیت کوین را در فضای مجازی به همراه داشت؛ بسیاری از کاربران ادعاهای کیانگ را به سخره گرفته و آن را یاوه‌گویی خواندند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=431798

برچسب ها

ثبت نظر

-