دانستنی های جنسی/8 واقعیت عجیب سکسی که آرزو می کنید کاش زودتر می دانستید!

  • کد خبر : 431726
  • 11 خرداد 1400 - 9:33
دانستنی های جنسی/8 واقعیت عجیب سکسی که آرزو می کنید کاش زودتر می دانستید!

در زمینه مسائل جنسی ، ما همیشه در حال بررسی مطالعات جدید در مورد رابطه جنسی هستیم و برای بینش در مورد چگونگی تازه سازی و بهبود زندگی جنسی، با متخصصان تماس می گیریم. با این حال ، گاهی اوقات ، تحقیقات ما در مورد این موضوع موارد بسیار عجیب و غریب را شامل می شود. البته به شکل منفی عجیب و غریب نیست – بیشتر تعجب آور ، خنده دار و حیرت آور است.

برای اطلاع رسانی و کمک بیشتر به شما در درک اینگونه مسائل جنسی به برخی از عجیب ترین آیا میدانیدهای جنسی رو آورده ایم. از این موارد برای افزایش لذت خود استفاده کنید.

دانستنی های جنسی

در هر بار رابطه جنسی حدود 100 تا 500 بار دخول انجام می شود

دانستنی های جنسی، تا به حال در حین رابطه جنسی به این فکر کرده اید که در جمع در هر بار رابطه چند بار  دخول انجام می شود؟ راستش، خیلی ها گفته اند نه! ولی بعضی افراد این فکر را کرده و حتی آن را شمرده اند. بر اساس گزارشی، محققان وقت صرف کردند و محاسبه کردند که هر مقاربت معمولاً 100 تا 500 بار دخول  را شامل می شود.

بنابراین 500 بار دخول چقدر زمان می برد؟ نظرسنجی سال 2017 از 3836 نفر که توسط وب سایت همسریابی مستقر در انگلستان انجام شده است ، نشان داد که زوجین در ایالات متحده حدود 17 دقیقه و 5 ثانیه در رابطه می مانند (این فقط مرحله دخول را شامل می شود نه مراحل پیش از آن).

دانستنی های جنسی

می توانید در خواب به ارگاسم برسید

باور کنید یا نکنید ، حتی لازم نیست هوشیار باشید تا به آن نتیجه عالی برسید. شری راس گفت: “بعضی از زنان هنگامی که خواب های سکسی می بینند به ارگاسم می رسند.” چطور است؟ حتی اگر هیچ تحریک جسمی در کار نباشد، جریان خون در اندام های تناسلی در طول یک رویای سکسی همچنان می تواند مانند واقعیت عمل کند و این افزایش جریان خون می تواند منجر به ارگاسم شود.

شما وقت خواب در حالت ریلکسیشن عمیق به سر می برید، و بدون هیچ اضطراب و استرسی که در عمل واقعی تداخل ایجاد کند، دستیابی به آن نتیجه نهایی راحت تر است. هالی ریچموند ، دکترای روانشناسی جسمی و درمانگر جنسی می گوید: “ارگاسم و لذت به همان اندازه که در ناحیه تناسلی و کلیتوریس قرار دارد در مغز و ذهن نیز وجود دارد.

ارگاسم زن

ارگاسم زن سه برابر بیشتر از اوج لذت جنسی مرد ماندگار است

چه می توان گفت ، زنان دارای برخی مزایای ارگاسماتیک جدی در اتاق خواب هستند. مایکل ریتانو ، پزشک مقیم در شرکت بهداشت مردان رومان ، قبل ها گفته بود که اول از همه ، حس ارگاسم معمول زنان حدود 20 ثانیه ماندگار است. این بیش از سه برابر بیشتر از انزال مرد است که فقط در شش ثانیه از بین می رود. زنان همچنین می توانند ارگاسم های متعددی هم از طریق کلیتوریس هم از طریق تحربک نقطه جی داشته باشند.

بله، زن بودن عالی است!

 

کلیتوریس

کلیتوریس در اصل یک آلت تناسلی کوچک مردانه است!

در واقغ همه جنین ها در ابتدا دختر هستند. سپس در جنین های پسر، آلت تناسلی از همان بافت کلیتوریس رشد می کند. ناتالیا لوپوشنیا، متخصص اورولوژی در اورولوژی گریت بوستون گفت: “همه ما بافت های یکسانی داریم. این فقط به این بستگی دارد که چه هورمونهایی در بدن ما وجود دارد که بر رشد مرد و زن تأثیر می گذارد.” هنگامی که تستوسترون در جنین نر آزاد می شود ، آن بافت جنسی رشد کرده و به آلت تناسلی تبدیل می شود. بدون تستوسترون ، همان بافت باعث ایجاد کلیتوریس می شود.

نوک کلیتوریس شباهت زیادی به نوک آلت تناسلی مرد دارد. هم فوق العاده حساس هستند و هم عملکرد مشابهی دارند. لوپوشنیان گفت: “وقتی یک زن تحریک می شود ، کلیتوریس بزرگتر می شود و پر از خون می شود.”

>>>بیشتر بخوانید:

محقق جنسی، ژانا ورانگالووا به سوالات رایج درباره مسائل جنسی جواب می دهد!

غم و اندوه بعد از رابطه جنسی

غم و اندوه بعد از رابطه جنسی یک چیز واقعی است

دانستنی های جنسی، آیا تا به حال بعد از رابطه جنسی گریه کرده اید ، حتی رابطه جنسی واقعا خوب؟ اگر پاسخ مثبت است ، ممکن است از شنیدن این که واقعاً بسیار رایج است و حتی نامی برای آن وجود دارد، خیالتان راحت باشد. ایان کرنر گفته است، نارسایی پس از انسداد با احساس شدید غم، عصبانیت و پریشانی پس از رابطه جنسی، به احتمال زیاد پس از ارگاسم رخ می دهد. این حتی می تواند پس از خود ارضایی اتفاق بیفتد.

تحقیقات کافی در مورد این نارسایی وجود ندارد تا دقیقاً بدانیم چرا این اتفاق می افتد. اما کرنر معتقد است که این امر با افزایش برخی هورمون ها ارتباط دارد. همچنین می تواند از ضربه های گذشته ناشی از مورد تجاوز واقع شدن باشد. اگر این اوضاع اعصابتان را خرد می کند می توانید از یک درمانگر کمک بگیرید.

حس بویایی قوی باعث راحت تر شدن ارگاسم می شود

یک مطالعه کوچک که در آرشیوهای رفتار جنسی منتشر شده است ، نشان داد که افرادی که حس بویایی قوی دارند، تجارب جنسی بهتری نیز دارند. زنانی که حساسیت شدیدی به بو داشتند نیز نسبت به زنانی که حس بویاییشان چندان تیز نبوده، ارگاسم بیشتری را تجربه کرده اند.

محققان دریافتند که حس بویایی لزوماً با میل جنسی یا عملکرد در اتاق خواب ارتباط ندارد. اما بین افزایش حس بویایی و داشتن رابطه جنسی لذت بخش و همچنین ارگاسم های مکرر رابطه مستقیم وجود دارد. این نشان می دهد که بوی بدن، مانند ترشحات واژن و عرق، می تواند لذت جنسی را افزایش دهد.

دانستنی های جنسی

زن واقعا با صدایش می تواند مرد را کاملا از لحاظ جنسی برانگیخته کند

دانستنی های جنسی، مطالعه 2014 توسط دانشگاه آلبرایت نشان داد که زنان می توانند آگاهانه در صدای خود تغییراتی ایجاد کنند، و برای امتحان از یک تا 10 می شمردند ، تا ببینند جذاب تر به نظر می رسد یا نه. (درحالیکه مردان شرکت کننده در مطالعه سعی کردند همین کار را بکنند ، ولی به نظر می رسید جذابیت کمتری دارد. ببخشید آقایون!)

چه نوع تغییر صدایی باعث می شود زن سکسی تر به نظر برسد؟ به گفته محققان صدایی عمیق و آرام که با نفس خارج می شود و نفس مرد را حبس می کند. مردان به این نوع صدا جذب می شوند نه به این دلیل که آن ها زنانی با صدای آرام را ترجیح می دهند بلکه به این دلیل که وقتی  زن هنگام حرف زدن صدای خود را پایین می آورد علاقه خود را نشان می دهند و مردها در چند ثانیه این را متوجه می شوند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=431726
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.health.com/sex/weird-sex-facts

ثبت نظر

-