سکس انسان و حیوان، بارداری از رابطه انسان و حیوان!!! + عکس

  • کد خبر : 431603
  • 09 خرداد 1400 - 23:13
سکس انسان و حیوان، بارداری از رابطه انسان و حیوان!!! + عکس

نیوز دات آی آر: رابطه ی جنسی انسان و حیوان(سکس انسان و حیوان) جزو آن روابطی است که حرام به شمار رفته و همواره عواقب وحشتناکی به بار آورده است. در زمان کنونی که در اثر مسایل مختلف روابط انسانها با یکدیگر از وضعیت خوبی برخوردار نیست بسیاری افراد، علاقه خاصی به حیوانات خانگی دارند و گاه آن ها را بهتر از هر همدم انسانی برای خود می دانند. وجود چنین روابطی(سکس انسان حیوان) زیاد دور از تصور نمی باشد.

پژوهشی در سال ۱۹۸۴ توسط آلفرد کینزی در مورد رفتار جنسی در آمریکایی‌ها صورت پذیرفت. ۸% از مردان و ۳.۵% از زنان گزارش دادند که با یک حیوان رابطه جنسی داشته‌اند. بعضی به طور انحصاری و بعضی شریکی، یعنی با یک انسان یا حیوان دیگر. این عدد جالب توجه نشان از آمار نسبتا بالای ارتکاب این عمل دارد. نکته حائز اهمیت این است که آمار فانتزی‌های فکری جنسی رابطه با حیوانات می‌تواند رقم بسیار بالاتری از این‌ها را نشان دهد.

 

رابطه انسان و حیوان

مواردی از سکس انسان و حیوان(سکس با حیوانات)

رابطه زن و سگ خانگی اش(سکس زن و سگ)

سکس انسان و حیوان، زنی که با سگ خانگی خود زندگی می کرد بعد از مدتی متوجه تغییرات هورمونی در بدن خود شد. پس از مراجعه به پزشک و انجام آزمایشات لازم متوجه شد که باردار است. مشخص شد هم خوابی این زن با سگ خود(سکس زن و سگ) سبب ایجاد بارداری برای او شده است.

سکس انسان و حیوان، جاملگی زن از سگ خانگی(سکسی حیوانات)

این زن ۳۶ ساله در بیمارستان بستری است و به گفته پزشکان، وجود این جنین سگ در بدن زن سبب ایجاد مشکلات فراوان برای زن و برای جنین خواهد شد. پس باید آن را سقط کند.

شاید برایتان جالب باشد:

عجایبی از پزشکی جنسی که دنیا را شوکه کرد+ عکس

 

رابطه جنسی یک زن با سگش(سکس انسان و سگ)

زنی ۵۳ ساله متهم به رابطه جنسی با سگ خانگی اش شد(سکس انسان با سگ). خانم والترز ابتدا این حقیقت را کتمان می کرد ولی پس از چندی در دادگاه به این عمل زشت خود اعتراف کرد. او گفت: من سکس با حیوانات داشته ام و به دور از چشم شوهر خود با این سگ و سگ های دوستان خود رابطه جنسی داشته است.

رابطه جنسی یک زن با سگش

این زن در حال سکس با سگ های دوستانش بود که توسط خواهر شوهرش غافلگیر شد و بنابراین دیگر نمی توانست این رفتار زشت خود را کتمان کند. اکنون او به جرم حیوان آزاری دستگیر شده است.

ازدواج با شکوه زن آمریکایی با سگ خود

سکس انسان و حیوان، زن آمریکایی که چهار ازدواج بی سرانجام را طی یک سال تجربه کرده بود بالاخره تصمیم گرفت با سگ خانگی اش از دواج کند. او می گوید سگ خود را به عنوان شوهر می پذیرد چون وفادارتر از هر مردی است که تابحال دیده است و ترجیح می دهد بقیه عمر خود را با سگ خود بگذراند تا به با مردهای بی وفا چون دیگر ترس رها کردن خود را نخواهد داشت.

ازدواج با شکوه زن آمریکایی با سگ خود

او در شب عروسی خود لباس عروس و آرایش کامل داشت و سگ را هم لباسی مانند لباس داماد پوشانده بود و در مقابل چشم حضار با سگ رویایی خود ازدواج کرد.

ازدواج زن بریتانیایی با سگ خانگی اش

سکس انسان و حیوان، ازدواج با سگ باز هم ادامه پیدا کرد و الیزابت هودا در مراسمی با شکوه با سگ خانگی اش ازدواج کرد. او گفت این سگ از چهار دوست پسر سابقش بسیار وفادارتر می باشد.این ازدواج در مقابل چشمان حیرت آور مهمانان با این سگ ازدواج کرد به طوری که حضار آنچه را که داست اتفاق می افتاد باور نمی کردند.

ازدواج زن بریتانیایی با سگ خانگی اش

شرایط ضمن عقد این سگ چه بود؟

متن تعهد الیزابت به لوگان نیز باعث حیرت و خنده عده ای شد. او گفت: من قول می دهم تو را برای پیاده روی های روزانه ببرم و هر آنچه که در کمد مخصوص سگ خود نیاز داری برایت بخرم و تو را نوازش کنم.

بارداری زن نیجریه از یک بز (سکس انسان و حیوان)

یکی دیگر از سکس با حیوانات که صدای زیادی در رسانه ها ایجاد کرد، بارداری زن نیجریه ای بود. او بعد از دو سال بارداری یک بز به دنیا آورد. بعد از پخش شدن این خبر افراد بسیار زیادی در مقابل منزل این زن تجمع کردند تا فرزند متولد شده این زن را ببینند.این نوزاد نیمی انسان و نیمی بز بود.

بارداری زن نیجریه از یک بز(سکس با حیوانات)

 

آمیزش ژن حیوان و انسان(سکس انسان حیوان)

این آمیزش ها جزو آمیزش هایی است که همه جوره حرام و گناه است حاصل آمیزش هم جنینی است که نیم حیوان و نیم انسان است. بهتر است بدانید این ترکیبات عاقبت جالبی ندارد و بعد از چند روز از تولد این جنین خواهد مرد.

گوسفند باردار ناشی از سکس با حیوانات
سکس انسان حیوان

یکی از گوسفندان در مرز شرقی آفریقای جنوبی بره ای عجیب به دنیا آورد. بره ای با دست و پای انسان اما تنه یک گوسفند.

 

>>بیشتر بخوانید:

در اتفاقی عجیب یک بز با سر میمون متولد شد/عکس

عجایب جنسی حیوانات که توضیحی برای آن نیست!

اما تولد یک گوسفند انسان نما در ایران

یکی از خبرهای حیرت آور که در جهان پخش شد و سبب شگفتی زیادی شد، تولد بره ای با صورت انسان است.این بره که در روستای بابک استان کرمان متولد شد چهره ای شبیه یک انسان واقعی دارد و اما بدنی شبیه به یک گوسفند.

سکس انسان و حیوان(سکسی حیوانات)
سکس با حیوانات/ بیماری های افرادی که با حیوانات وارد رابطه می شوند:

سکس با حیوانات( زوفیلیا ) یک بیماری جنسی است که در آن انسان نسبت به حیوانات میل و انگیزش جنسی دارد،ممکن است به دخول نینجامد. و اما بستیالیتی به داشتن رابطه جنسی و آمیزش با حیوانات(سکس انسان و حیوان) گفته می‌شود و در واقع این افراد، رفتار سکسی حیوانات را در برخورد با حیوان انجام می دهند.

زوفیلیا (سکس انسان حیوان)یک بیماری جنسی است که در آن انسان نسبت به حیوانات میل و انگیزش جنسی دارد

تولد موجودی عجیب از یک سگ

این سگ در زایمان خود تعدادی توله سگ سالم و این موجود عجیب الخلقه که دارای شباهت هایی با نوزاد انسان است را بدنیا آورد.

تولد موجودی عجیب از یک سگ

سکس انسان با سگ

سکس با حیوانات

 

 پدوفیلی ( فعالیت جنسی با کودکان ) چیست؟/رفتارهای جنسی با کودک 

ترکیب ژن های انسان و حیوان

ترکیب ژن های انسان و حیوان یکی از علوم جدید و بروز دنیای نوین است. بسیاری از دانشمندان سعی می کنند با ترکیب ژن های انسان و حیوان کمک به نجات جان بشر کنند. در حال حاضر ترکیب ژن انسان و موش انجام شده است.

دانشمندان موفق شدند موش هایی با کروموزوم مصنوعی مغز انسان خلق کنند. اهمیت و شهرت این مسئله بدان خاطر است که این موضوع می تواند قدمی برای یافتن درمان برای بسیاری از بیماری ها باشد.
این موش ها بسیار باهوش تر از یک موش معمولی می باشند. آن ها می توانند از ریزترین تنگناها عبور کنند و بهره هوشی شان بسیار بالاتر از آنی است که تصورش را بکنید.

ترکیب ژن خوک و انسان

جدا از سکس با حیوانات، آنچه در رابطه انسان و حیوانات خیلی جذاب است، ترکیب ژن انسان و حیوان مانند ترکیب ژن خوک و انسان می باشد. دانشمندان ژاپنی در حال پرورش و رشد اندام های انسان در بدن خوک ها هستند که این پروسه به یک سال زمان نیازمند است. هدف از این پروژه، پرورش اعضای بدن انسان در بدن خوک می باشد. هدف کمک به افرادی است که نیاز ضروری به اعضای بدن دارند. یا بزهایی که شیر انسان تولید می کنند.

و بسیاری نمونه های دیگر از ترکیب اعضا…

اما آیا به راستی ترکیب ژن انسان و حیوان کار درستی است. آیا عواقبی در پی ندارد؟ آیا فرد گیرنده اگر پی به استفاده از عضو نیم حیوان در بدن خود ببرد، چه حسی پیدا خواهد کرد؟ و آیا فرد به این پیوند رضایت خواهد داد؟
تمامی این ها سوالاتی است که پاسخ صحیحی برای آن ها وجود ندارد و صحت این عمل را زیر سوال می برد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=431603

ثبت نظر

  1. سکس با حیوانات، چه جنگلیه این دنیا…

-