تعبیر خواب جنسی/6 خواب جنسی و معانی آنها به گفته کارشناسان!

  • کد خبر : 431550
  • 12 خرداد 1400 - 8:11
تعبیر خواب جنسی/6 خواب جنسی و معانی آنها به گفته کارشناسان!

شما در یک رابطه جنسی عالی هستید و هر کاری که شریک جنسیتان برای شما انجام می دهد باعث تحریک چند برابرتان می شود . سپس ، درست وقتی که می خواهید به آن مرحله اصلی برسید … از خواب بیدار می شوید. اوه این فقط یک رویا بود!

رویاهای جنسی کاملاً بخش عادی از زندگی است. مطمئناً ، بعضی اوقات ممکن است کمی احساس ناخوشایندی داشته باشیم (خواب دیدن همکاری که هر روز صبح می بینید قطعاً ناجور است). اما به یاد داشته باشید ، این فقط یک رویاست. هالی ریچموند ، یک درمانگر جنسی در شهر نیویورک ، می گوید مردم اغلب نگران هستند که اگر در مورد چیزی خواب ببینند ، به این معنی است که این اتفاق خواهد افتاد، اما این طور نیست. ریچموند می گوید: “این رویاها تقریباً هرگز ارتباطی با میل واقعی یا برانگیختگی ندارد.” آنچه در سرزمین رویاها اتفاق می افتد اغلب فقط در همان سرزمین می ماند.

بازهم مانند هر نوع رویای دیگری ، رویاهای جنسی می توانند معنای عمیق تری داشته باشند. ما از متخصصان خواسته ایم که معنای واقعی برخی از رایج ترین رویاهای جنسی را توضیح دهند (بله ، دیدن خواب در مورد همسر یا شریک جنسی سابق یکی از آنهاست).

تعبیر خواب جنسی

تعبیر خواب جنسی، رابطه جنسی با رئیس خود

نه اینکه در خواب با رئیستان رابطه خاصی  داشته اید به این معنی نیست که واقعاً می خواهید با آنها بخوابید. ریچموند می گوید ، در عوض ، این می تواند نشان دهد که شما با پویایی قدرت بین خودتان 100٪ راحت نیستید. دو امکان در خواب وجود دارد. یکی اینکه ، شما بر رئیس خود تسلط دارید و رابطه را جلو می برید ، که به احتمال زیاد به این معنی است که می خواهید به نوعی علیه آنها کاری انجام دهید. یا اینکه، مطیع هستید ، این بدان معناست که نسبت به رئیس خود احساس عصبانیت دارید که بروز نمی دهید.

سکس با کسی که دوستش ندارید

>>>بیشتر بخوانید:

سکس در خواب یا سکسومنیا چیست؟/درمان

رابطه جنسی با کسی که دوستش ندارید

به این فکر کنید که چرا آنها را دوست ندارید. آیا آنها شما را پس می زنند؟ اجازه نمی دهند شما صحبت کنید؟ ریچموند می پرسد. شاید باعث می شوند شما احساس ناامنی کنید. حتی اگر همیشه دوست نداریم آن را بپذیریم ، اما غالباً از شخصی متنفر هستیم ، و این باعث می شود نسبت به خود احساس ناراحتی کنیم. او می گوید: “به نوعی داشتن رابطه جنسی با این شخص به این معنی خواهد بود که قدرت خود را پس می گیرید یا قدرت خود را بر آنها اعمال می کنید.”

داشتن رابطه با معشوق سابق

داشتن رابطه جنسی با معشوق سابق

تعبیر خواب جنسی، درست زمانی که فکر می کردید همسر سابق شما از زندگی خارج شده است ، آنها در رویاهای شما به طور غافلگیرکننده ای ظاهر می شوند. لوری لوونبرگ ، تحلیلگر خواب ، می گوید اگر کسی در خواب با معشوق قبلی اش رابطه جنسی داشته باشد رویای آنها احتمالاً به این معنی است که هنوز او را از یاد نبرده اند. و دیدن این خواب هیچ مشکلی ندارد و عبور از این برهه زمانی، مدتی طول می کشد.

ریچموند می گوید ، اگر چند سال پیش با او بوده اید، نگران نباشید ، لزوماً به این معنی نیست که آنها را می خواهید و فراموششان نکرده اید. وی توضیح می دهد: “این می تواند به این دلیل باشد که برخی از مسائل حل نشده وجود دارد که درباره آن ها به نتیجه نرسیده اید.” شاید همه چیز در بهترین شرایط به پایان نرسیده باشد ، یا احساس می کنید چیزی ناگفته باقی مانده است.

لوونبرگ می افزاید که اگر رویایتان درباره ی اولین عشقتان باشد  که در خواب شما را ملاقات می کند ، ممکن است به این معنی باشد که برای آن لحظه ها دلتان تنگ شده است – مانند تازگی ، لحظات رمانتیک و علاقه تان. او می گوید: “این رویا وقتی اتفاق می افتد که رابطه فعلیتان یکنواخت باشد و دائم رابطه تان را با با آن لحظات بخصوص مقایسه کنید.”

رابطه جنسی

خواب های جنسی درباره کسی که نمی توانید تحملش کنید

آیا خواب فردی را می بینید که از شما سوء استفاده کرده است؟ کسی که قلب خواهرتان را شکسته است؟ یا یک همکار که کارتان را سخت کرده است؟ داشتن یک رویای جنسی در مورد فردی که از او نفرت دارید، ممکن است نگران کننده باشد، اما این نیز چیزی مشترک بین مردم است.

این در واقع نشان دهنده درونیات شماست. بله، هر کس چیزی در درونش دارد که به او می گوید عشق و بخشش راهی رو به جلوست، به جای نگه داشتن درد و صدمه زدن به خودتان که با بالا رفتن سن می تواند خطرناک باشد. این به این معنی نیست که شما باید به خاطرات قدیمی خود فکر کنید اما نشانه ای است که به فراموش کردن و ادامه دادن راه خودتان فکر کنید.

تعبیر خواب جنسی

خواب های جنسی درباره یک فرد مشهور

دیدن افراد مشهور در خواب پس از کارفرمایان، رایج ترین خواب ها در رویاهای جنسی ماست و مطالعه ای در دانشگاه مونترال نشان داد که زنان دو برابر بیشتر از مردان فانتزی های شبانه در مورد خوابیدن با یک شخص معروف دارند. چه اتفاقی می افتد؟ با وجود اینکه خواب دیدن سلنا گومز یا بردلی کوپر ممکن است عجیب و غریب به نظر برسد، اما احتمالا شما استعدادی مشترک با آن ستاره دارید که باید شناخته شود.

تعبیر خواب جنسی رابطه با محارم

این رؤیاها قطعاً آزاردهنده‌ترین نوع رؤیاهای جنسی هستند. اگر چنین خوابی دیده‌اید، به خاطر داشته باشید که محتوای خواب تحتِ کنترل شما نیست و دلیلی برای شرمندگی یا عذاب وجدان وجود ندارد. این خواب‌ها طبیعی هستند و بسیاری از افراد آن‌ها را تجربه می‌کنند. این رؤیا احتمالاً به خاطر یک حسادت اتفاق می‌افتد. ممکن است یکی از توانایی‌های نزدیکانتان برای شما قابل‌ تحسین باشد و دوست داشته باشید آن مهارت را در خود تقویت کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=431550
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.health.com/sex/sex-dream-meanings

ثبت نظر

-