حکم تجاوز برادر به خواهر/تجاوز به محارم حکمش اعدام است؟

  • کد خبر : 431361
  • 08 خرداد 1400 - 10:39
حکم تجاوز برادر به خواهر/تجاوز به محارم حکمش اعدام است؟

نیوز: با افزایش رسانه‌های جهانی که خارج از کنترل دولت‌ها است، ماهواره ها و اینترنت با نمایش برخی از روابط جنسی نامشروع باعث ابتزال در جامعه شده اند به گونه ای که گاها شاهد صحنه های دلخراش و انحرافاتی در خانواده ها و حتی کودکان کم سن و سال هستیم. زنای با محارم از جمله تجاوز برادر به خواهر امروزه یکی از معضلات همه جوامع بشری است که متاسفانه در بیشتر موارد هم از ترس آبرو و … آشکار نمی شود.

حکم شرعی تجاوز برادر به خواهر

تماشای شبکه های ماهواره ای نقش مهمی در گرایش مرتکبین به سمت جرایمی دارد که هیچ سازگاری با عفت و سلامت جامعه نداشته و ندارد.
در ادامه با نیوز همراه باشید ما نمونه ای از یک داستان واقعی را در این زمینه نقل می کنیم و نهایتاً حکم شرع را در مورد این روابط مخصوصاً تجاوز برادر به خواهر می‌گوییم. خواندن این محتوا را از دست ندهید و تا انتها با نیوز همراه باشید.

به گفته سایت دیلی میل خواهر جاشوا با وجودی که خودش مورد سوءاستفاده قرار گرفته، گفت: برادرش ذاتا انسان خشنی نیست. پس از بررسی کامپیوتر این شخص مشخص شد در هفته قبل از جنایت وی از چندین سایت غیراخلاقی بازدید کرده است. همچنین شهادت دخترها نقش تعیین کننده ای در رای دادگاه دارد. مادر این مجرم گفته است که جاشوا در سن ۱۵ سالگی از منزل فرار کرده و یکی از آشنایان آنها به او تجاوز کرده است و این خانواده به دلیل اعتقادات مذهبی از رفتن پیش روان پزشک و درمان وی سرباز زده اند.

قتل یک زن و دو دخترش

همچنین خواهر این مرد کانکتیکاتی که به قتل یک زن و دو دخترش بواسطه ی منفجر کردن خانه شان، اعتراف کرده است، امروز اظهار کرد برادرش در کودکی از او سواستفاده ی جنسی می کرده است.

شهادت دادن خواهر جاشوا وضعیت تصمیم گیری را در مورد او تغییر داد. دخترها به دلیل استنشاق دود خفه شدند و پس از آن خانه به آتش کشیده شد. خواهر وی، که نامش فاش نشده است اعتراف کرد برادرش در سن ۱۲ سالگی از او سواستفاده ی جنسی می کرده است تا جایی که وی گریه کنان از اردوی خانوادگی تابستانی شان فرار کرده است. دختر گفت برادرش به اذیت کردن او اعتراف کرد اما حرفی از رابطه ی جنسی و سکس، به میان نیاورد. سپس ادامه داد جاشوا در انزوا و تمرد زندگی کرده و از زمین و زمان عصبانی بوده است.

>>>بیشتر بخوانید:

حکم رابطه جنسی/آمیزش جنسی واجب ، مستحب ، مکروه ، حرام

تجاوز برادر به خواهر

دو سال سکس با خواهر

این مرد دو سال تمام از خواهرش سواستفاده ی جنسی می کرده است. زمانی که خودش ۱۲ ساله و خواهرش حدودا ۱۰ ساله بوده است. این زن رو به قاضی پرونده «میخائیل دیرنتون» گفت: برادرش از او سواستفاده می کرده اما هرگز در حین سکس خشونت به خرج نمی داده است. «می دانم که جاش ذاتا خشونت طلب نیست. می دانم چنین آدمی نیست که تصمیم به قتل یک خانواده ی بی گناه بگیرد»

دو سال سکس با خواهر

به گفته جوسکی، پدرشان «بندیت کامیسارجوسکی» به قصه ی او شک کرده و اصرار داشته وی جزئیات را شامل زمان و محل سواستفاده های جنسی پسرش، برای او تعریف کند. سپس به او گفته که با این کارش قصد از هم پاشیدن خانواده و جدا شدنشان را دارد. همچنین ادامه داده برادرش بعدا به این کار خود اعتراف کرده و پدر بهت زده نمی دانسته چه بگوید و چه کند. وکیل مدافع اظهار کرده است خانواده مذهبی کامیسرجوسکی او را تحت معالجات مناسب روانپزشکی قرار نداده اند.

خاله ی کامیسر به هیئت منصفه اعلام کرد که خواهرزاده اش سزاوار مجازات مرگ نیست چون از کودکی او را طرد کرده اند و در حال حاضر صاحب دختری است که عاشقانه او را دوست دارد. «کارلی لباتگ» روز دوشنبه اعلام کرد نباید خواهرزاده اش را به مرگ محکوم کنند.

تجاوز به دختر معلول
حکم تجاوز برادر به خواهر( سکس با خواهر)

در معارف اسلام انحراف جنسی که خارج از حدود الهی باشد موجب آشفتگی و اضطراب روح و روان می شود، مانند: نگاه های شهوت آلود به محارم مانند: مادر خواهر، عمّه خاله و… ، گفتن کلمات شهوت آلوده، لمس و بوسیدن از روی شهوت و نعوذبالله آمیزش جنسی با آنها اثر وضعی وخیمی دارد و در زندگی انسان آسیب سنگینی وارد می کند.

به همین خاطر در آیات و روایات که از معصومین ذکر شده از آن به شدت نهی شده است. لذا در آیات و روایات معصومین (علیهم السلام) از آن به شدت نهی شده است و فقهاء عظام فرموده اند: اگر کسى با محرم خود زنا کند، باید اعدام شود و در قانون مجازات اسلامی نیز زنا کننده با محارم نسبی مستوجب اعدام است. البته اگر نعوذ بالله کسی مرتکب این عمل شد بین خود و خدا توبه کند و البته خداوند بخشنده و آمرزنده هست.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=431361
  • نویسنده : نرگس قوامی

ثبت نظر

-