عطر محرک جنسی برای جذب جنس مخالف/ عطرهای محرک جنسی زنانه

  • کد خبر : 431345
  • 08 خرداد 1400 - 9:54
عطر محرک جنسی برای جذب جنس مخالف/ عطرهای محرک جنسی زنانه

نیوز: شاید فکر کنید چیزی به نام عطر تحریک کننده جنسی وجود ندارد. این فکر شما از یک جنبه درست می باشد زیرا نمی‌توان هیچ عطری را به نام عطر محرک جنسی برای همه افراد دانست. هر عطر در ترکیب با بوی بدن انسان تا حدودی تغییر رایحه می دهد، و از طرف دیگر سلایق افراد نیز بسیار با هم متفاوت است. ممکن است بویی از نظر شما بسیار خوشایند و جذاب باشد اما دوست شما آن را اصلا نپسندد.

برخی معتقد هستند که برخی بوها روی طرف مقابل تاثیر تحریک آمیز دارد. مثلا مشک آهو،  عطر عنبر ، ماده ای بنام فرومون … و حتی برخی به بوی پیاز اعتقاد دارند. اما فقط با قرار دادن نام مشک و بوی پیاز کنار هم می توانید متوجه شوید که چقدر تفاوت در این اعتقادات وجود دارد.

محققین دریافته اند که معمولا انسان ها بیشتر جذب ظاهر آراسته و شخصیت طرف مقابل خود می شوند و خوش بو بودن فرد جزو ظاهر آراسته وی می باشد چه بسا با افرادی برخود داشته اید که علیرغم داشتن شخصیت فوق‌العاده قوی با بوی نامطبوع خود از جمله بوی عرق و یا همان بوی پیاز منجر به دفع شما گشته اند.

عطر محرک جنسی

محرک جنسی

باید این را بگویم که معمولا علاقه به بوی خاص و یا عطر خاص بیشتر از محتوای آن عطر و یا بو منجر به جذب طرف مقابل می گردد. معمولا نیز این عطر برای افراد خاطره ای خاص دارد و یا رایحه ای آرام بخش برای آن فرد دارد به همین دلیل هم هست که معمولا عطر هایی که بوهای ملایم – لیمویی و خنک دارند در عطر های آقایان میان خانم ها طرفداران بیشتری دارند و عطر های دارای بوی میوه‌ای معمولا برای افراد شکمو خیلی جذاب است. و یا عطر های خانم‌ها که دارای بوی گل های ملایم (همچون گل یاس و گاردینیا و گل یخ) می باشد میان آقایان خیلی طرفدار دارد.

در گذشته همه به دنبال عطر هایی بودند که از فاصله ی بسیار زیاد هم بوی آنها به مشام می خورد و وقتی فردی که آن عطر را زده بود در خیابان راه می رفت می توانستید توسط عطر وی او را ردیابی کنید. اما امروزه به این نتیجه رسیده اند که عطر شخصیت افراد را نیز درون خود باید نمایان کند.

جذب از طریق پیام رسانهای شیمیایی

مطالعه علمی بوها ، همچنین تعیین کرده است که مردان و زنان از طریق پیام رسانهای شیمیایی انتخابی همان فرومون ها به یکدیگر جذب می شوند. این مواد شیمیایی محرک برانگیختگی ، میل جنسی ، آمادگی جنسی ، سطح هورمون ها ، باروری و عمیق ترین احساسات را نشان می دهد. هنگامی که توسط بدن آزاد می شود ، فرومون های خاص می توانند مانند جادو عمل کنند و روح و جسم جنس مخالف را کاملا جذب کنند.

حتی ممکن است با واکنش ناخودآگاه به فرومونهایی که سازگاری ژنتیکی آنها را منتقل می کنند ، شریک خود را انتخاب کنید. تست تی شرت سفید برجسته نشان داد که زنان جذب بوی تی شرت هایی از غریبه هایی می شوند که از نظر ژنتیکی با آنها سازگار باشد و در واقع نسبت به افرادی که از نظر ژنتیکی با انها ناسازگار هستند ، بی میلی نشان می دهند. و بیشتر جذب بوهایی می شوند که معشوق قبلیشان از ان ها استفاده می کرد.

افزایش میل جنسی با غذا

تحقیقات هنوز نمی توانند نتیجه قطعی بگیرند که غذا فرومون تولید می کند یا نه ، اما شواهد نشان می دهد که برخی از غذاها میل جنسی را افزایش می دهند و باعث تحریک و جذب می شوند. دکتر هیرش و دکتر گروس از بنیاد تحقیقات بو و طعم در شیکاگو تأثیر بوها را در تحریک مردان بررسی کردند. یک مطالعه به وضوح افزایش 40 درصدی در جریان خون مردان را در هنگام بوییدن پای اسطوخودوس و کدو تنبل نشان داد. آنها پس از بررسی های فراوان ارتباط مستقیمی بین بو و پاسخ جنسی پیدا کردند.

علم بارها و بارها ثابت کرده است که رایحه ها در واقع بر احساسات ما تأثیر می گذارند ، و در خاطرات ما نقش دارند ، آنها همچنین در تأثیرگذاری در میزان جذابیت ما برای دیگران نقش دارند. در نهایت مغز ما نقش بزرگی در این امر دارد. از آنجا که همه ما ژن ها و سلیقه های متفاوتی داریم ، این امر جذابیت مسائل علمی را بیش از پیش می کند. دفعه بعدی که بوی شخصی را که دوست دارید ، جایی را که خاطره را تداعی می کند یا رایحه ای که شما را تحریک می کند ، احساس کنید ، سپاسگزار آن حس ناب باشید.

عطرهایی که محرک جنسی زنان است!

عطر محرک جنسی

دکلن مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme عطر محرک زنانه

عطر آکوا پور هوم که از ابتدا جزو پر فروش ترین عطر های دنیا بوده و هنوز هم می باشد، احساس تمرکز و تفکر بسیار بالایی به افراد خواهد داد. به این وسیله می توانید با حواس جمع تری در پی کسب علاقه خانم مورد نظرتان باشید.

نت های اولیه این عطرشامل درخت نارنج، پرتقال ماندارین و پرتقال می باشند؛ که احساس سرخوشی بی نظیری را به فرد هدیه می نمایند. نت های میانی کم کم از راه می رسند و بوی خوش جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه را به همراه دارند.

عطر مردانه رالف لورن Polo Blue عطر محرک زنانه

بوی تند و خنک این عطر احساس آرامش کنار اقیانوس را برای شما تداعی می کند. حسی سرشار از سبک وزنی و آرامش. این عطر پولو بلو را می توان بهترین عطر تحریک کننده خانمها دانست. از آن جهت که خانم های بسیار زیادی این عطر را می پسندند و از آن با عنوان یک عطر جذاب و فریبنده یاد می کنند.

عطر مردانه

ادکلن مردانه آزارو مدل Chrome ادکلن محرک زنانه

عطر Chrome خنک را می توانید در روزهای گرم تابستان استفاده کنید و لبریز از حس دلپذیر سرما در روزهای سوزان آن شوید.پس از استفاده از این عطر بوی رزماری، آناناس، شکوفه پرتقال، نارنج و لیمو را استشمام خواهید کرد. این بوی بی نظیر همان چیزی است که همه خانم ها را به خود جذب می نماید.هیجان بیشتر نیز حسی است که پس از هربار استفاده از این عطر به شما دست خواهد داد.

>>>بیشتر بخوانید:

میل جنسی(هدیه ای الهی)/همسران و صمیمیت در رابطۀ زناشویی

عطر مردانه

ادو تویلت مردانه هوگو باس مدل Boss Bottled عطر محرک زنانه

پس از استشمام بوی خوش این ادکلن، شما نیز با ما هم عقیده خواهید بود که همه خانم ها جذب این ادکلن خواهند شد! ساختار رایحه این ادکلن بر پایه میوه، ادویه، وانیل، چوب، مرکبات و… می باشد.

نت های اولیه این محصول شامل آلوی سیاه، سیب سبز، لیمو، نارمج و گل شمعدانی هستند. این نت ها انرژی فوق العاده ای را به شما خواهند بخشید. این انرژی آنقدر زیاد است که می توانید برای رسیدن به معشوق خود هر کاری انجام دهید!

عطر مردانه داویدف مدل Cool Water بهترین عطر تحریک کننده خانمها

از بوی عطر کول واتر پیداست که چه رایحه خنکی دارد و چقدر برای فصل تابستان مناسب است. این بوی تند و خنک احساس قدرت را به شما ارزانی می دارد. قدرتی برای کندن یک کوه برای رسیدن به معشوقتان!

نت های اولیه این ادکلن شامل آب دریا، گیاهان سبز، نعناع، اسطوخودوس و رزماری می باشند. پس از مدتی طولانی نت های میانی از راه خواهند رسید. این نت ها شامل بوی خوش چوب صندل، چوب صندل، شکوفه پرتقال و گل شمعدانی می باشند.

در پایان نیز بوی خوش مشک، چوب سدر، خزه اوک موس، عنبر و تنباکو از راه می رسند تا میهمانی بوهای خوش به باشکوهی هرچه تمام تر برگزار گردد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=431345
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://poosh.com/scent-sex-why-were-attracted-to-certain-scents/

ثبت نظر

-