آموزش تصویری 8 پوزیشن برای تحریک فوق العاده نقطه جی!!

  • کد خبر : 431339
  • 22 شهریور 1400 - 10:00
آموزش تصویری 8 پوزیشن برای تحریک فوق العاده نقطه جی!!

شما احتمالاً درباره نقطه جی، بخشی از آناتومی زن که گفته می شود در زمان ارگاسم باعث ارضای زن می شود،شنیده اید. گفته می شود که این نقطه به نام یک متخصص زنان آلمانی که آن را کشف کرده است ، ارنست گرافنبرگ ، تکه ای از بافت به اندازه گردو معرفی شده است که در یک زاویه به طور خمیده به سمت بالا و داخل واژن، در نزدیکی پشت استخوان عانه یک زن قرار دارد. با وارد کردن دو انگشت در واژن در حدود دو اینچ به سمت داخل می توانید آن را پیدا و حس کنید.

در طول تاریخ ، ارگاسم های نقطه جی بسیار قدرتمند در نظر گرفته شده اند. اما این یک بخش پیچیده است که باعث ایجاد بسیاری از اطلاعات غلط شده است. در واقع ، نقطه G ممکن است در وهله اول حتی وجود نداشته باشد – یا حداقل ممکن است به روشی که ما به طور سنتی در مورد آن فکر می کنیم وجود نداشته باشد.

بیشتر مردم نقطه جی را به عنوان عضوی مستقل در نظر می گیرند. اما تحقیقات اخیر نشان می دهد که ممکن است در واقع بخشی از کلیتوریس باشد. در واقع ، کلیتوریس بسیار بزرگتر از آن است که شما فکر می کنید: کلیتوریس ظاهری (بخشی که می توانید مشاهده کنید) حدود دو سانتی متر طول دارد ، در حالی که کل ساختار داخلی کلیتوریس می تواند تا پنج اینچ کامل در داخل واژن ادامه داشته باشد. موقعیت واقعی این ناحیه از زنی به زن دیگر متفاوت است ، به همین دلیل یافتن آن ممکن است بسیار دشوار باشد.

پیدا کردن نقطه جی:

 

پوزیشن تحریک نقطه جی

همچنین لازم به ذکر است که اکثر زنان به تنهایی فقط با دخول نمی توانند به ارگاسم برسند. طبق برخی مطالعات ، بین 75 تا 80 درصد زنان برای ارضا شدن به تحریک ناحیه کلیتوریس نیز دارند. گفته می شود ، اکثر زنان دخول همزمان با تحریک کلیتوریس را بسیار لذت بخش می دانند – و هنگامی که صحبت از کمک به او در اوج لذت جنسی است ، شما می خواهید تمام شانس ها را امتحان کنید. در اینجا چند پوزیشن جنسی آورده شده است که برای تحریک کلیتوریس و نقطه جی بسیار عالیست.

  1. کاپیتان

اگر همسرتان واژن خیلی تنگی دارد احتمالا این پوزیشن مناسبی برایتان نباشد. اما اگر اینطور نیست،از او بخواهید به پشت دراز بکشد و پاها را در هوا بلند کند. مچ پا را با دست بگیرید و پاها را به شکل V در بیاورید. همچنین همسرتان میتواند پاهای خود را به تنهایی در هوا نگه دارد و شما دستان خود را روی کمر خود نگه دارید. این به شما اجازه می دهد همسرتان را با دخول بیشتر دیوانه کنید.

پوزیشن کاپیتان/پوزیشن تحریک نقطه جی

 

  1. پوزیشن میسیونری

با كمی تغییر در موقعیت مرد روی زن، امکان تحریک بیشتر بدون دخول عمیق، فراهم می‌شود. برای شروع، زن به پشت می خوابد. سپس مرد روی زن قرار می گیرد، در حالی که پاهای شریک شما در کنار پاهای شما قرار بگیرد. اگرچه این موقعیت باعث دخول عمیق نمی‌شود، اما باعث ایجاد حس قوی‌تر و اصطکاک بیش‌تر در نقطه‌ جی شما می‌شود که ممکن است بهترین راه برای رسیدن به ارگاسم باشد.

پوزیشن میسیونری/پوزیشن تحریک نقطه جی

  1. پوزیشن دختر گاوچران

در این حالت شریكتان باید به پشت دراز بكشد و شما روی او قرار بگیرید (زن روی مرد). این موقعیت به شما امکان می‌دهد كه کنترل کاملی بر ریتم، عمق و زاویه‌ی دخول داشته باشید تا بتوانید روی پیدا کردن نقطه‌ی جی خود تمرکز کنید.

در این حالت، به جای این که به سمت بالا و پایین حركت كنید، سعی کنید حركاتتان رو به جلو و عقب باشد تا نقطه‌ی جی را در دیواره داخلی واژن خود تحریک کنید. ترکیب این حركات نیز می‌تواند به شما کمک کند؛ بنابراین از امتحان كردن حركات مختلف با سرعت‌ها و زوایای مختلف نترسید.

پوزیشن دختر گاوچران

  1. پوزیشن دختر شاد

در حالی که زن به پشت دراز کشیده است ، از او بخواهید پاهای خم شده خود را به سمت بالا نگه داشته و خم کند. پاهای او باید کمی از طول شانه فاصله داشته باشد و برای اینکه این پوزیشن واقعاً نتیجه دهد، باید کف پاهای خود را با دستان خود بگیرد. (این به ثبات زن کمک می کند.)

پوزیشن دختر شاد

>>>بیشتر بخوانید:

پوزیشن رابطه دهانی/آموزش ۸ پوزیشن خلاقانه برای رابطه جنسی دهانی به همراه تصویر

 

  1. پوزیشن قاشقی با پاهای باز

از شریک زندگی خود بخواهید به پهلو بخوابد.  شما نیز پشت او به همان شکل دراز کشیده و دخول را انجام دهید. از او بخواهید یکی از پاهایش را روی پای شما بیندازد تا شما بتوانید همزمان با دخول به کلیتوریس هم دسترسی داشته باشید. این پوزیشن باعث خواهد شد تا از شما برای ادامه دخول التماس کند.

پوزیشن قاشقی با پاهای باز

  1. پوزیشن شکاف آتش

در این پوزیشن زن باید به پشت بخوابد (بهتر است کامل خوابیده نباشد و می تواند از یه بالش برای زیر کمر خود استفاده کند) و مرد باید جلوی او زانو بزند. یکی از پاهای خانم دراز و پای دیگر را به سمت هوا باید بلند کند (می تواند روی سینه یا شانه مرد قرار گیرد) و برای تنوع خانم می تواند جای پاها را عوض کند.از آن جایی که که در این پوزیشن بدن بسیار راحت و هماهنگ است، دخول می تواند بسیار عمیق و طولانی انجام شود.

پوزیشن شکاف آتش

  1. پوزیشن خرچنگ

اگر تا به حال راه رفتن خرچنگ را دیده باشید، میتونین در انجام این پوزیشن موفق باشید. در این پوزیشن مرد و زن مینشینند و پاهای خود را مطابق شکل به یکدیگر قلاب می کنند و برای دخول از دست به عنوان تکیه گاه و از لگن برای حرکت به سمت عقب و جلو باید کمک بگیرند.

چرا این پوزیشن؟ اگر زاویه خود را بتوانید تنظیم کنید، در این پوزیشن عمق دخول را می توانید بیشتر کنید که در عین سرعت کم، تحریک بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت.

پوزیشن خرچنگ

  1. داگی استایل

بهترین چیزی که در مورد این پوزیشن وجود دارد این است که شما می‌توانید زاویه دخول را تا حد زیادی تغییر دهید تا در نهایت تحریک بیشتری در نقطه جی صورت بگیرد. در این پوزیشن زن باید دستان خود را کشیده در مقابل خود دراز کند، یک حالت کمانی به بدن خود بدهد و زاویه‌ مناسب برای دخول را کنترل کند. این زاویه به قد مرد و شکل آلت تناسلی او نیز بستگی دارد ( اینکه آلت سر بالا باشد یا سر پایین). به هرحال، با آزمون و خطا می‌توانید بهترین زاویه را برای تحریک نقطه جی پیدا کنید.

داگی استایل

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=431339
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.menshealth.com/sex-women/g23458984/sex-positions-to-stimulate-g-spot/

ثبت نظر

-