عجیب ترین مکان های دنیا/با شش منطقه عجیب جهان آشنا شوید!

  • کد خبر : 431190
  • 06 خرداد 1400 - 10:38
عجیب ترین مکان های دنیا/با شش منطقه عجیب جهان آشنا شوید!

اگر قصد سفر دارید و علاقه خاصی به سفرهای تفریحی و ماجراجویانه دارید بهتر است یکی از این ۶ عجیب ترین مکان های دنیا را برای مقصد خود انتخاب نمایید. این ۶ مکان جزء عجیب ترین و زیباترین مناطق زمین هستند که هر انسانی آرزو دارد حداقل یک بار در عمر خود از آن بازدید کند.

 

عجیب ترین مکان های دنیا

1. ماچو پیچو در کشور پرو

از طریق دره زیبای یوروبامبا که به مقصد آگوئس کالینت می رود سوار قطار ویستادوم شوید و از طریق جنگل های گرمسیری به سمت کوه صعود کنید و به ماچو پیچو بروید. وقتی گشت و گذار در خرابه های پلکانی مربوط به قرن پانزدهم را انجام می دهید، گوش دهید و راهنمای شما دستاوردهای بسیاری از این ها را بازگو می کند.

 عجیب ترین مکان های دنیا/ماچو پیچو

2. پترا ، اردن

از گشت و گذار با راهنما در پترا( میراث جهانی یونسکو و یکی از هفت عجائب )جهان لذت ببرید. پترا قرن ها در جهان گمشده است و در سرزمین مقدس موآب واقع شده است. هنگام پیاده روی در سیک، تنگه باریکی که در فیلم ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی مشهور شده است، نمایش داده شده است و از یک تجربه فراموش نشدنی لذت ببرید. با هیبت در مقابل خزانه داری نمادین و مشهور بایستید. معابد و مقبره های دیدنی و جذاب ایجاد شده از ماسه سنگ گل رز را مشاهده کنید و چای را در چادر واقعی بدوین بنوشید.

پترا ، اردن

3. کولوسئوم واقع در ایتالیا

به داخل کولوسئوم باورنکردنی بروید، جایی که بیش از ۲۰۰۰ سال پیش، گلادیاتورها علیه حیوانات وحشی و زندانیان رم می جنگیدند. تاریخ ایتالیا را در این مکان نمادین با حیرت نگاه کنید.

کولوسئوم واقع در ایتالیا

4. تاج محل ، هند

از غروب آفتاب یا طلوع آفتاب از تاج محل بی نظیر، یک بنای تاریخی مرمر خارق العاده برای عشق تان انتخاب کنید. شاه جهان، شاه مغول آن را به عنوان یادبودی برای همسر محبوب خود که در هنگام زایمان درگذشت ساخت.

تاج محل ، هند

>>>بیشتر بخوانید:

۸ مکان عجیب و دیدنی دنیا که باید حتما آن ها را ببینید

5. مسیح فدیه دهنده، برزیل

در پایتخت خیره کننده برزیل از ریو، از طریق راه آهن دندانه دار ۲۳۰۰ فوت تا قله کوه کورکووادو بروید تا از مجسمه بدنام مسیح فدیه دهنده دیدن کنید و از دید ۳۶۰ درجه لذت ببرید.

. مسیح فدیه دهنده، برزیل

6. دیوار بزرگ چین

دیوار بزرگ زمانی ۴۰۰۰ مایل در سراسر زمین بایر شمالی چین از دریای بوحای تا صحرای گوبی امتداد داشت. به سمت شمال به دهکده ای بروید که دیوار بزرگ آن به خوبی حفظ شده است و در امتداد دیوار قدم بزنید تا از چشم اندازهای گسترده این قلعه ماموت لذت ببرید. راهنماهای ما می دانند در چه ساعتی از روز و کجا باید باشند تا منظره ای شلوغ داشته باشند.

عجیب ترین مکان های دنیا/دیوار بزرگ چین

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=431190
  • نویسنده : راضیه قوامی

ثبت نظر

-