فیلم آموزشی پوزیشن های مناسب مردان با آلت تناسلی کوچک/ اندازه نرمال آلت تناسلی؟!

  • کد خبر : 431049
  • 08 خرداد 1400 - 11:56
فیلم آموزشی پوزیشن های مناسب مردان با آلت تناسلی کوچک/ اندازه نرمال آلت تناسلی؟!

نیوز: هر فردی با طول آلت تناسلی کوچک یا بزرگ نیاز به لذت بردن حداکثر از رابطه جنسی خود است پس اگر طول آلت شما کم است نگران نباشید ما در این مقاله ابتدا به طول آلت تناسلی نرمال اشاره می کنیم، سپس راه های افزایش طول آن و به سوالات پیرامون این موضوع می پردازیم و سپس پوزیشن مناسب آلت تناسلی کوچک(پوزیشن برای آلت کوچک) را ذکر خواهیم کرد. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

متوسط طول طبیعی آلت مردان در حالت کشیده با دست (بر حسب سانتی متر)

اندازه آلت تناسلی برای هر فرد در سنین مختلف
جنین ۳۰ هفته ۱/۵
جنین ۳۴ هفته ۱/۵
نوزاد ۱/۵
کودک ۶ ماهه ۱/۹
کودک یک ساله ۲/۳
کودک ۲ ساله ۲/۶
کودک ۳ ساله ۲/۹
کودک ۴ ساله ۳/۳
کودک ۵ ساله ۳/۵
کودک ۶ ساله ۳/۸
کودک ۷ ساله ۳/۹
کودک ۸ ساله ۳/۷
کودک ۹ ساله ۳/۸
کودک ۱۰ ساله ۳/۸
بالغین  ۹/۳

سایز آلت

اگر در فرد بالغ اندازه آلت تناسلی مرد در حالت شل و وارفتگی کمتر از ۴ سانتی متر و در حالت نعوظ کمتر از ۷ سانتی متر باشد، نشان می دهد که آلت تناسلی از حد نرمال خود کوچکتر است و احتمال ایجاد اختلال جدی در نزدیکی و رابطه جنسی بسیار زیاد است .

رابطه جنسی

چرخه رابطه جنسی معمول برای مرد چیست؟

مرحله بر انگیختگی ( ارکشن )
مرحله تداوم تحریک
مرحله ارضا ( ارگاسم )
مرحله شل شدن آلت
مرحله تحریک ناپذیری
مرحله تحریک ناپذیری یعنی مرحله ای که در آن مرد دیگر تحریک نمی شود و این مدت زمان از چند دقیقه چند ساعت به طول می انجامد. البته این مدت زمان به سن فرد هم بستگی دارد هر چه سن بیشتر می شود مدت زمان تحریک ناپذیری هم بیشتر خواهد شد.

اندازگیری آلت تناسلی مرد

عواملی که روی اندازه ی آلت تناسلی تاثیر دارند:

ژنتیک و ملیت دو عاملی هستند که بر سایز آلت مردان تاثیر گذار هستند. هر فرد با ژنتیک خاصی می تواند سایز آلت متفاوتی داشته باشد حتی در یک خانواده شاید طول آلت مردان خانواده بر اساس ژن به ارث برده شده متفاوت باشد. مردان ایرانی در منطقه ای هستند که اندازه آلت تناسلی آن ها طبیعی می باشد و همراه کشورهای ترکیه ، عراق ، کانادا که طول آلت تناسلی آن ها ۱۳-۱۵ سانتی متر است، یکسان می باشند.
کدام کشورها بزرگ ترین طول آلت تناسلی را دارند؟
کشورهایی که بزرگترین آلت تناسلی را دارند شامل: سودان، کلمبیا و بولیوی که ۱۶ -۱۸ سانتی متر سایز دارند.
کدام کشورها کوتاه ترین طول آلت تناسلی را دارند؟
جالب است بدانید کوچکترین طول آلت تناسلی مربوط به چین و هند است با طول ۹.۵-۱۱.۵ سانتی متر.

رشد آلت تناسلی در مردان از کی آغاز می شود؟

رشد طول آلت تناسلی در مردان از سن ۱۰ تا ۱۴ سالگی آغاز می گردد ابتدا بیضه ها رشد می کنند و سپس موهای بیضه ها شروع به بیرون آمدن می کنند. و در مرحله ی بعدی آلت شروع به افزایش قطر خواهد کرد.

اندازه آلت تناسلی وچاقی

چاقی یا لاغری فرد روی سایز آلت تاثیر می گذارد؟

چاقی و لاغری فرد روی اندازه ی آلت تناسلی تاثیر گذار است. بدین صورت که چاقی فرد طول آلت را کوچک تر از حد معمول خود نشان می دهد. پس برای اندازه گیری واقعی طول آلت خود بهتر است ابتدا به تناسب اندام برسید.

آیا درمانی هم برای کوچکی آلت تناسلی در مردان وجود دارد؟

بله که وجود دارد فقط باید درمان را هرچه زودتر و از سنین پایین تر آغاز کرد تا روند بهبودی هم سریع تر انجام پذیرد.
برای درمان کوچکی آلت به نوجوانانی که هنوز در سن بلوغ هستند استفاده از پماد های مخصوص توصیه می گردد که بدون عارضه می باشد و هفته ای دو بار روی آلت مالیده می شود.

با تبلیغات ماهواره برای خرید دستگاه های افزایش قد آلت تناسلی چه کنیم؟

این تبلیغات همگی گزاف و دروغ می باشند و صرفا جهت تبلیغات برای فروش بیشتر می باشند. افزایش قد در آلت مشاهده نگردیده فقط در برخی موارد حدود یک سانت دیده شده است.

آیا مصرف دارو در بزرگ شدن آلت تاثیر دارد؟

خیر، قطعا مصرف دارو هیچ تاثیری در بزرگ کردن آلت ندارد.

>>>بیشتر بخوانید:

آموزش ۵ پوزیشن جنسی عالی برای افراد چاق! همراه با تصویر

ورزش و طول آلت تناسلی

ورزش و حرکات کششی چه تاثیری بر طول آلت دارند؟

حرکات کششی تا حدود یک سانتی متر بر افزایش قدی آلت تاثیرگذار می باشد. این حرکات بدین صورت است که ابتدا آلت تناسلی را داخل حوله گرم پیچیده می شود و سپس بمدت ۵ دقیقه آلت تناسلی در حال کشش به جلو نگه داشته می شود. سپس آلت را شل کرده و بمدت ۳۰ بار به هر طرف چرخانده می شود. این تمرین روزی چند بار قابل انجام است. نتیجه این تکنیک طی یک تا شش ماه خود را نشان می دهد.

جراحی برای افزایش آلت:

جراحی برای افزایش آلت حدود ۳ تا ۵ سانتی متر برافزایش طول آن تاثیر خواهد داشت. چراحی یکی از روش های سریع در برطرف کردن مشکل افرادی است که از داشتن آلت کوچک رنج می برند. در این روش حدود ۳-۵ سانتی متر به طول آن اضافه می شود. با یک برش در زیر شکم و آزاد کردن لیگامان آویزان کننده آلت و برداشت چربی روی استخوان عانه ۳-۵ سانتی متر اضافه می شود.

>>>بیشتر بخوانید:

آموزش ۵ پوزیشن جنسی عالی برای افراد چاق! همراه با تصویر

افزایش قطر آلت با جراحی:

در صورتی که قطر آلت تناسلی شما از حد معمول کوچک تر است می توان این عمل را انجام داد در این عمل، با جدا کردن فلپی با پایه عروقی و پیچیدن آن به دور آلت انجام می شود. می توان از تزریق چربی یا سیلیکون به زیر پوست جهت افزایش قطر آلت تناسلی استفاده کرد .
حال می رویم سراغ پوزیشن های مناسب برای افراد با آلت کوچک(پوزیشن مناسب آلت کوچک) تا حداکثر لذت را از رابطه جنسی داشته باشند:

پوزیشن مناسب آلت تناسلی کوچک

پوزیشن داگی استایل

پوزیشن مناسب آلت تناسلی کوچک، چنانچه طول آلت شما کم است برای استفاده حداکثر از طول آن می توانید این روش را تجربه کنید. بدین صورت که زن روی زانوهای خود به حالت سجده می نشیند و مرد از عقب آلت خود را در واژن زن فرو می کند.شما با این پوزیشن می شود تحریک بیشتری بر روی کلیتوریس شریک خود انجام دهید. شما قادر خواهید بود سرعت و الگوی نیروی خود را برای حداکثر دخول و لذت حداکثر کنترل نمایید.

پوزیشن داگی استایل/پوزیشن برای آلت کوچک

پوزیشن غوطه وری کوچک

پوزیشن مناسب آلت تناسلی کوچک، در این روش می توانید از جسمی مانند تخت یا مبل استفاده نمایید. و سپس مرد بدن خود را روی بدن زن قرار می دهد تا عمل دخول به خوبی انجام پذیرد. در این پوزیشن عمل دخول به حالت T قرار می گیرد. این پوزیشن دسترسی بهتری به کلیتوریس را در پی دارد و تحریک زن بهتر انجام خواهد پذیرفت چون واژن زن اعصاب کمتری دارد و بنابراین دسترسی بیشتر به کلیتوریس سبب افزایش تحریک خواهد شد. این مورد برای مردان با آلت تناسلی کوچک بسیار مناسب خواهد بود.

پوزیشن روبه رو

در این پوزیشن دخول و خروج بسیار کمتری  انجام خواهد پذیرفت و چون دو شریک جنسی از روبرو همدیگر را خواهند دید و امکان بوسیدن و نوازش در این روش بسیار بالاتر خواهد بود پس سکس لذت بخش تری را به همراه خواهد آورد و این پوزیشن برای مردان با آلت تناسلی کوچک نیز بسیار عالی خواهد بود.

پوزیشن روبه رو/پوزیشن برای آلت کوچک

پوزیشن دختر گاوچران

مدل دختر گاوچران یکی از بهترین مدل های سکس می باشد که هر زن و شوهری برای لذت بردن بیشتر از رابطه جنسی خود می توانند از آن استفاده کنند. این پوزیشن برای آلت کوچک بسیار مناسب است زیرا می تواند سبب دخول بیشتر و تحریک دستی کلیتوریس و تحریک نقطه G گردد.

پوزیشن دختر گاوچران/پوزیشن برای آلت کوچک

پوزیشن برای آلت کوچک/ پوزیشن ایستاده

این پوزیشن که به موقعیت دوچرخه نیز شهرت دارد باعث نفوذ فوق العاده خواهد شد. در این روش شریک شما به پشت دراز می کشد و پاهای خود را به سمت سینه بلند می کند و شما می توانید لبه تخت یا میز بایستید. پارتنرتان باید زانوهای خود را مانند هنگامی که دوچرخه سواری می کند خم کند . مچ پاهای او را بگیرید و عمل دخول را انجام دهید.

پوزیشن ایستاده/. پوزیشن برای آلت کوچک

پوزیشن ستون

این پوزیشن یکی از عالی ترین پوزیشن ها برای زن و شوهر ها می باشد در این روش شریک جنسی باید روی مبل بنشیند و سپس فرد مقابل باید روی او بنشیند اما پاهای او باید رو به راست یا چپ منحرف باشد تا سبب شود باسن وی کمی پایین تر از حد معمول باشد و دخول بیشتری انجام پذیرد و هم چنین می توانید از دستان خود برای بالا و پایین بردن باسن استفاده کنید و اگر به اندازه ی کافی پایین نشسته اید او می تواند از پاهای خود برای فشار دادن به زمین و انجام این حرکت استفاده کند.

پوزیشن ستون

پوزیشن مناسب آلت تناسلی کوچک/پوزیشن قاشق چنگالی

این پوزیشن یکی از بهترین مدل ها است زیرا می توانید از پای شریک خود به عنوان اهرم فشار استفاده نمایید. از طرف مقابل خود بخواهید روی زمین دراز بکشد و یکی از پاهای خود را به طور مستقیم باز کند. میان بانو های او زانو بزنید یکی از پاهای او را بالا آورید و آن را روی شانه ی خود قرار دهید. هنگام دخول پای او را همانطور نگه دارید و هنگام داخل و خارج شدن از آن برای فشار دادن و کشیدن استفاده کنید.

پوزیشن قاشق چنگالی/پوزیشن مناسب آلت تناسلی کوچک

پوزیشن برای آلت کوچک/تحریک بسیار زیاد نقطه G

این پوزیشن برای خانم ها هم جذاب می باشد که البته با کمی درد هم برای آن ها همراه است چون فشار زیادی به واژن و رحم آن ها وارد خواهد شد. بالاترین میزان دخول در این روش انجام می شود.
این روش معمولا برای خانم ها بسیار جذاب و لذت بخش است که البته با کمی هم درد برای خانم ها همراه است چون فشار به واژن و رحم ایجاد می شود. در این روش، از شریک خود بخواهید به پشت دراز بکشد، زانوهایش را به سمت قفسه سینه اش بکشید و به عقب بچرخیاند تا باسن او از زمین بلند شود. سپس جلوی او زانو بزنید و دخول را انجام دهید. اگر زانوهای شما اجازه دهد، می توانید در كنار وی چمباتمه بزنید و زانوهای خود را خارج از زانوهای وی قرار دهید. این موقعیت بسیار عالی است زیرا باسن همسر شما بالا قرار می گیرد و شما می توانید نیروی دخول خود را کنترل کنید. برای اطمینان از راحتی شریکتان این کار را روی فرش یا مبل یا تخت انجام دهید.

تحریک بسیار زیاد نقطه G/ پوزیشن برای با آلت تناسلی کوچک

پوزیشن اتوی صاف

این حرکت برای آقایان بسیار لذت بخش می باشد چون باسن شریک جنسی شان را کاملا حس می کنند و سبب تحریک هر چه بیشتر آن ها خواهد شد. در این روش زن روی شکم دراز می کشد و پاهایش را به هم می چسباند. برای دخول بیشتر، بهتر است بالشتی زیر لگن او قرار دهید بدین صورت باسن او را بیشتر حس خواهید کرد از آن جا که باسن در موقعیتی بسته تر است، اصطکاک بیشتری روی دیواره واژن زن ایجاد خواهد شد. هر چه زن پاهای خود را با شدت بیشتری به هم نزدیک کند لذت مرد در این پوزیشن بیشتر خواهد شد.

پوزیشن اتوی صاف/پوزیشن های مناسب مردان با آلت تناسلی کوچک

 

20 پوزیشن جنسی برای مردانی که آلت تناسلی کوچکتری دارند.بارها گفته شده که اندازه آلت تناسلی به هیچ عنوان شرط اصلی لذت بردن بیشتر زن یا مرد در رابطه جنسیشان نیست.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=431049
  • نویسنده : راضیه قوامی

ثبت نظر

-