آموزش پوزیشن های جنسی برای اولین دخول/ احساس درد کمتر

  • کد خبر : 429781
  • 04 خرداد 1400 - 12:50
آموزش پوزیشن های جنسی برای اولین دخول/ احساس درد کمتر

اولین رابطه جنسی برای بیشتر خانم ها ترسناک است چون از میزان درد بی اطلاعند. اما با یادگیری نوع دخول می توان لحظات شادی را برای زوج رقم زد و درد را به پایین ترین میزان خود کشاند. ما در این مطلب شما را با بهترین پوزیشن اولین دخول آشنا می کنیم تا زیباترین لحظه ی زندگی تان شادترین هم باشد.
ترس بیشتر زنان از رابطه جنسی اول بابت از دست دادن پرده بکارت است که استرس زیادی را همراه داشته و ممکن است داشتن رابطه را مختل کند ، برخی پوزیشن ها برای اولین رابطه جنسی مناسب است و درد کمتری را برای زنان به همراه دارد ، انجام درست این پوزیشن ها در سکس اول به همراه موارد دیگر می تواند آرامش و لذت را به همراه داشته باشد ، در این مقاله دلیل و انواع استفاده از پوزیشن های خاص برای رابطه جنسی اول ارائه شده است .

به خاطر داشته باشید که حتی برای اولین دخول هم اگر تصمیمی برای بارداری ندارید، داشتن کاندوم الزامی می باشد.خانم ها برای کم کردن استرس بهتر است با شریک جنسی خود قبل از دخول صحبت کنند و از ناراحتی و نگرانی خود با او حرف بزنند تا طرف مقابل او را درک کند و مراقبت های لازم را حین دخول انجام دهد.

سکس

 

بهترین پوزیشن اولین دخول

دخول های اول همواره نگرانی و درد بیشتری برای خانم ها به همراه دارند. اما همانطور که گفته شد پوزیشن هایی وجود دارند که باعث می شوند زن، درد کمتری را تحمل کند.

 پوزیشن میسیونری

پوزیشن میسیونری که به آن سنتی نیز می گویند ، رایج ترین پوزیشن در سکس است ، به این صورت که زن به پشت روی تخت دراز کشیده پاهای خود را کمی فاصله داده و می تواند برای راحتی زانو ها را کمی خم کند ، سپس مرد بر روی او به صورت چهره به چهره قرار گرفته و پاهای زن در دو طرف بدن مرد قرار دارد ، سپس مرد می تواند خیلی آرام دخول را انجام دهد ، این پوزیشن به دلیل فشار کم ، تحریک کلیتوریس  و راحتی در انجام آن درد کمتری را در سکس اوایل ازدواج به همراه دارد .

 میسیونری

پوزیشن دختر گاوچران

این پوزیشن در بین زنان محبوب است ، زیرا تحریک بسیار بالای نقطه جی را به همراه داشته و برای زنان لذت بخش است ، انجام مدل دختر گاوچران در سکس به این صورت است که مرد به پشت دراز کشیده و پاهای خود را دراز می کند ، سپس زن چهره به چهره روی ناحیه لگن مرد نشسته و عمل دخول انجام می شود . این پوزیشن نیز به دلیل تحریک بالای زنان به خصوص اگر مرد گاهی بالا تنه خود را بالا بیاورد برای اولین رابطه جنسی مناسب است.

دختر گاوچران

>>>بیشتر بخوانید:

دانستنی های جالب درباره رابطه جنسی دهانی!

پوزیشن لوتوس

در این پوزیشن مرد به صورت چهار زانو می نشیند و یا حتی می تواند پاهایش را دراز کند و زن نیز به صورت چهره به چهره روی مرد نشسته و در حالی که یکدیگر را در آغوش کشیده اند رابطه جنسی بر قرار می شود ، در پوزیشن لوتوس تحریک نقطه جی بالا بوده و به علت صمیمیت زیاد برای بار اول مناسب است و حس صمیمیت را منتقل می کند .

پوزیشن جنسی لوتوس

پوزیشن قاشقی

در این پوزیشن که به آن اسپونینگ نیز می گویند زن و مرد هر دو به پهلو طوری که زن جلو قرار گیرد دراز کشیده و مرد از پشت لگن خود را به لگن زن نزدیک کرده و سکس انجام می گیرد ، این پوزیشن جزو صمیمی ترنی پوزیشن ها بوده و به دلیل راحتی تحریک کلیتوریس بسیار لذت بخش است بنابراین پیشنهاد خوبی برای داشتن رابطه جنسی برای بار اول می باشد .

پوزیشن جنسی قاشقی

پوزیشن اژدها

این پوزیشن که به نوعی شبیه پوزیشن داگ استایل است ، به این صورت بوده که زن روی شکم خود دراز کشیده اما دست های خود را به زمین تکیه می دهد و کمی از آن فاصله می گیرد سپس مرد از پشت شکم خود را به زن چسبانده و از پشت دخول را انجام می دهد ، برای راحتی زن ، می توان دو بالش را زیر بدن خود قرار داده تا برای سکس اول در اوایل ازدواج فشار زیادی به او وارد نشود.

پوزیشن جنسی اژدها

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=429781
  • نویسنده : راضیه قوامی

ثبت نظر

-