دولت من دولت نفت، دولت فساد و دولت هزار فامیل نخواهد بود!

  • کد خبر : 428589
  • 27 اردیبهشت 1400 - 9:19
دولت من دولت نفت، دولت فساد و دولت هزار فامیل نخواهد بود!

وزیری که پسر و دخترش تخلف کرده باشند را در لحظه عزل می کنم/دولت نفت و هزار فامیل ندارم.برنا نوشت: فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دولت من دولت نفت، دولت فساد و دولت هزار فامیل نخواهد بود.”حجت الاسلام محسن رهامی”  از اعضای شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و کاندیدای ریاست جمهوری سیزدهم گفت: تجربه ۳۰-۴۰ ساله در خدمت نظام، سرمایه اجتماعی و مجموعه همکارانی که همراه من هستند تا گوشه ای از مشکلات کشور را حل کنیم.

این وکیل با سابقه ادامه داد: ما برای توسعه شادی و برای حق شادی مردم تخصص و تجربه خوبی در دفاع از حقوق جامعه داریم. اگر بتوانیم زمینه شادی مردم را فراهم کنیم و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را حل کنیم، شادی مردم فراهم می شود. طبیعی است مردم اگر گرفتاری کمتر داشته باشند افسردگی‌شان کمتر و از لحاظ روانی کمتر فرسوده می شوند.

محسن رهامی

رهامی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای بانوان دارید خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمیته بانوان بسیار فعال است و به دنبال تشکیل وزارت بانوان هستم. در مواردی حقوقی که تبعیض هایی وجود دارد هم به لحاظ فقهی و حقوقی کار کردم. در قانون اساسی هم آمده که جنسیت نباید تاثیری در حقوق داشته باشد. زمینه ارتقا بانوان را فراهم کرده ایم که بتوانند به مقامات عالی در حد استانداری، معاون وزیر و وزیر بشوند و در حد تجارت برنامه هایی داریم که در برنامه تفصیلی هم دو هفته پیش اعلام کردم و هم در نشست های خبری خود که همین هفته خواهیم داشت برنامه تفصیلی خودمان را در همه حوزه ها اعلام خواهیم کرد.

>>>بیشتر بخوانید:

حضور سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری/مبارزه بی‌امان با فقر و فساد

او ادامه داد: دولت من دولت نفت، دولت فساد و دولت هزار فامیل نخواهد بود.با وزرایی که پسر، دختر و فامیل های آنان یک مورد اگر بدانم که از موقعیت خود سوء استفاده کرده همان لحظه عزلشان می کنم و بلافاصله پرونده را در اختیار دادگستری می گذارم.

محسن رهامی، این کاندیدای اصلاح طلب در پایان تاکید کرد: من سابقه کارم به عنوان وکالت در ۲۰-۳۰ سال من مبارزه با فساد  و دفاع از حقوق شهروندان و دفاع از آزادی بوده و همه آنها که می شناسند می دانند همه کار من دفاع از حقوق جامعه است. همین تجربه  را اگر من مسئولیتی پیدا کنم برای دفاع از حقوق جامعه خرج می کنم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=428589

برچسب ها

ثبت نظر

-