آیا میزان شهوت از روی چهره مشخص می شود؟

  • کد خبر : 428148
  • 25 اردیبهشت 1400 - 11:54
آیا میزان شهوت از روی چهره مشخص می شود؟

شهوت یک نیروی روانشناختی است که اشتیاق شدید به یک شی یا فرد یا شرایطی را ایجاد می کند. هوس تمایل شدید به هر چیزی است مانند شهوت به رابطه جنسی، پول یا قدرت. هوس و شهوت متمایز از شور هستند. به شور شباهت دارد اما از آن متمایز است، از این جهت که شور و اشتیاق افراد را به اهداف خیرخواهانه می رساند در حالی که هوس این کار را نمی کند. آیا میزان شهوت از روی چهره مشخص می شود؟

چطور بدانیم میل جنسی یک فرد کم است یا زیاد؟ چطور تشخیص دهیم فرد مقابل میل جنسی کمتری از ما دارد یا بیشتر؟ اندازه و شکل صورت می تواند میزان میل جنسی و احتمال خیانت شما به شریک زندگیتان را نشان دهد. آیا می دانید از روی شکل چهره می توانید به میزان شهوتی بودن فرد پی ببرید؟

میزان شهوتی بودن از روی چهره

تشخیص میزان شهوت از روی چهره

اول فرم صورت زنان و مردان با صورت کوتاه تر و پهن تر

این مطالعه با ویژگیهای روانشناختی افراد از روی نسبت عرض به طول صورت ارتباط دارد.

میزان شهوتی بودن از روی چهره(چهره مربعی)

مردانی که چهره مربعی دارند یعنی نسبت عرض به طول صورتشان بالاتر از دیگران است تمایل به پرخاشگری بیشتر، ریاست طلبی بیشتر، موفقیت بیشتر، رفتارهای غیر اخلاقی بیشتر دارند و نسبت به مردانی که چهره ای باریک تر دارند، بیشتر به دنبال شرکای جنسی کوتاه مدت هستند. پهن بودن چهره ی زنان مربوط به ریاست طلبی آن ها است و ربطی به پرخاشگر بودن آن ها ندارد.

 

خیانت
زنان و مردان با صورت های کوتاه تر و پهن تر

زنان و مردان با صورت کوتاه تر و پهن تر میل جنسی نسبت به سایرین میل جنسی و فعالیت جنسی بالاتری دارند.
همچنین مشخص شد مردانی که چهره های پهن تری دارند نه تنها میل جنسیشان بیشتر است بلکه راحت تر خیانت کرده و راحت تر وارد رابطه جنسی گذرا می شوند و احتمال متعهد نماندنشان به شریک زندگیشان بیشتر است.

ویژگی زنان شهوتی

معمولا زنان شهوتی زنانی قلمداد می شوند که لباس های تنگ بپوشند و علاقه به نشان دادن برجستگی های بدن خود دارند. از دیگر نشانه های زنان شهوتی، آرایش غلیظ می کنند و حین صحبت کردن با ناز و عشوه رفتار می کنند.

دست های زنان شهوتی

زنانی که بوسیله ی دستانشان با موهای خود بازی می کنند معمولا دنبال جلب توجه مردان هستند. چگونگی وارد کردن دست در موها و نحوه ی بازی با آن ها، میزان شهوت و صبر و حوصله ی زن را نشان می دهد.

زیگموند فردوید از روانشناسانی است که در مورد عملکرد مغز در خصوص غرایز جنسی تحقیقاتی به عمل آورده است. این روانشناس تئوری را مطرح کرد که اگر زن با انگشتانش لبه‌ ی عینک خود را لمس کند، انجام این کار از غرایز جنسی او نشأت می‌گیرد و برای جلب توجه این کار را انجام می‌دهد.

تماس بدنی

شهوت بیشتر، تماس بدنی بیشتر

زنی که شهوت بیشتری داشته باشد، هنگام ارتباط با مرد، علاقه به تماس بدنی با او دارد. او سعی می‌کند همراه با لبخندی آرام دستان شما را لمس کند.

میزان شهوت از روی چهره (لب های زن شهوتی)

هر گاه زنی مداوما با لب های خود بازی می کند و آن ها را خیس می کند دو حالت بیشتر ندارد یا این کار را از روی عادت انجام می‌دهد و یا مشتاق است شما را ببوسد.

چشم

حرکت سریع چشم ها و باز و بسته کردن پلک ها نشان دهنده ی جلب توجه بیشتر خانم برای آقایان می باشد.

میزان شهوت از روی چهره

پاها

حرکت سریع پاها و انداختن آن ها روی هم نشانه ای از جلب توجه زن برای مرد می باشد. اگر پاهای خود را باز کند نشانه اوج شهوت یک زن می باشد.
توجه: البته باید توجه کنید تمامی این علائم دلیلی بر شهوتی بودن یک زن نمی رود و احتمال دارد زن از روی بی دقتی یا استرس این رفتارها را انجام دهد. به هر حال دانستن اصل این ماجرا کار سختی نیست و بستگی به روحیه زن و شرایط حاکم دارد.

در ادامه بهتر است بدانید….

افرادی که نیاز جنسی بالاتری دارند مداوما نیاز خود را پیش می کشند و در مکالمات خود بیشتر در مورد آن ها صحبت می کنند.
افرادی که نیاز جنسی بالاتری دارند پر شور و هیجان تر هستند و علاقه به فعالیت های گوناگون دارند.
افرادی که نیاز جنسی بالاتری دارند به خود ارضایی اعتیاد دارند
مردان پر مو میل جنسی بیشتری دارند و به اصطلاح شهوتی تر هستند.
زنانی که هنگام ارگاسم ترشحات بیشتری دارند گرم مزاج تر و شهوتی تر هستند.
افرادی که نیاز جنسی بالاتری دارند تمام فانتزی سکس خود را با جزئیات کوچک به خاطر دارند.

تشخیص میزان شهوتی بودن از روی طبع

افراد شهوتی تر به دلایل طبع گرم خود علاقه بیشتری به غذاهای تند و گرم دارند.
افراد شهوتی تر بیشتر در مناطق مرطوب و گرم و کوهستانی زندگی می کنند.
ما چهار نوع مزاج گوناگون داریم و افراد با مزاج های گوناگون تمایل های جنسی مختلفی دارند. معمولا افراد با طبع گرم و تر، شهوتی تر هستند.

>>>بیشتر بخوانید:

میل جنسی زیاد مردان و راه حل هایی برای کاهش آن!

انگشتان کشیده

ویژگی های ظاهری زنان در میزان شهوت آن ها…

زنان با انگشتان بلند و کشیده، علاقه بیشتری به روابط جنسی دارند. به گفته دانشمندان از دانشگاه مک مس تر، اونتاریو، هورمون تستسترون به زنان انگیزه جنسی می دهد درست مثل نقشی که انگشت بلند دارد. بنابراین، بلندی انگشت حلقه( انگشت انگشتر ) نسبت به انگشت شاخص نشان می دهد زنان رفتارهای جنسی مردانه دارند و ممکن است در امور جنسی بی قید باشند.
به گفته محققان دانشگاه نیو ساوت ولز سیدنی ، مردان، زنان با دست های بلند را جذاب تر می دانند.

میزان شهوتی بودن از روی چهره

در علم چهره شناسی ٬ بعضی خصوصیات و نمادهای چهره به وضوح گرایش افراد را به این مقوله آشکار می سازد بعنوان مثال؛
زنانی که چشمان درشتی دارند اغلب از ابراز عشوه گری و دلربایی پرهیز کرده و با نــگاههای خیره خود به زمین یا یک نقطه خاص٬ اطمینان دارند که همین درشتی چشمها٬ بــنیان آقایان را از جا خواهد کند.

میزان شهوت از روی چهره
زنانی که نوک بینی شان متمایل به پایین است استاد مسلم هنر عشوه گری و دلربایی اند. زنانی که گوشه چشمانشان به طرف بالا است زمینه قوی عشوه گری و طنازی را دارند.
به طور کلی ضخیم بودن ابروی راست نسبت به چپ نشانه بی تفاوتی این افراد نسبت به دلربایی و طنازی طرف مقابل است.
مردانی که فرم ابروهایشان با هم فرق دارد و یکی بالاتر از دیگری قرار دارد بسیار خجالتی و متواضع هستند نگاه کردن آنان به چهره زنان حتی برای امر ازدواج برایشان کار دشواری است.

میزان شهوتی بودن از روی چشم و ابرو

مردان با چشمان سبز یا آبی بشدت تمایل جنسی داشته و هنر آنرا نیز دارند و در مــعاشقه هیچ وقت کم نمی آورند. وجود خطوط ریز زیر پلک پایینی چشم٬ نشانگر تمایل شدید و آمادگی فرد برای دلربایی و معاشقه است. این افراد خود اساسآ جذابیت خاصی داشته و چندان نیازی به سعی و تلاش ندارند.
مردان طاس و یا نسبتآ طاس ٬ مردانی با سینه های پرمو ٬ مردانی با پیشانی M شکل ٬مردانی با لبان تیره از اشتهای زیاد جنسی برخوردارند.
دهان کوچک یعنی طغیان و فواران یکباره و سریع شهوت.
ابرو کمانی ها قدرت شهوانی بالایی دارند.
و……

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=428148
  • نویسنده : راضیه قوامی

ثبت نظر

-