عشق دانشجویی/روابط و عشق های دانشگاهی ماندگار نیستند!

  • کد خبر : 428120
  • 25 اردیبهشت 1400 - 11:17
عشق دانشجویی/روابط و عشق های دانشگاهی ماندگار نیستند!

آیا روابط دانشگاه ادامه دار است؟ خب ، جواب منفی است. فرض کنید سال اول شما در دانشگاه است. پسری را پیدا کردید که به دنبالش بودید. او با شما خوب رفتار می کند ، به شما احترام می گذارد ، به شما اهمیت می دهد ، دوستتان دارد ، احساس خاصی به شما می بخشد ، از شما حمایت می کند ، روحیه می دهد و شما را همانطور که هستید می پذیرد. شما شروع به معاشرت با او می کنید ، عاشق می شوید و باور می کنید که او قرار است تا آخر عمر شریک زندگی شما باشد. و فکر می کنید او بهترین مردی است که تاکنون ملاقات کرده اید.

با این حال ، این رابطه به احتمال زیاد برای همیشه دوام نخواهد داشت. او ممکن است از لحاظ ظاهری و رفتاری مطلوب شما باشد اما برنامه ها و رویاهای شما برای با هم بودن بالاخره شکست خواهد خورد. شاید از خود بپرسید که چرا من اینقدر منفی نگر هستم.خب ، نگاهی به دلایل دوام نیاوردن روابط دانشگاهی بیندازیم.

عشق دانشجویی

عشق دانشجویی

هدف های مشترکی ندارید

در حالی که شما ممکن است در حال برنامه ریزی برای فارغ التحصیلی خود باشید، او ممکن است در فکر یافتن کار و شغلی مناسب باشد. روابط از راه دور معمولاً موثر و خوب نیست. او یک دختر قابل اعتماد تر در محل کار خود پیدا خواهد کرد و شما ممکن است با یک شخص دیگر از دانشکده خود ارتباط برقرار کنید. هر دوی شما روزی با یکدیگر تماس می گیرید تا بگویید “فکر نمی کنم این رابطه بهجایی برسد”. بیایید با آن کنار بیاییم. ممکن است اتفاقات برای هر دوی شما دشوار باشد. به هر حال اگر اهداف مشترکی ندارید در پایان داستان قرار است از هم جدا شوید.

جذابیت از بین می رود

در ابتدای رابطه ، مردان و زنان تلاش های زیادی برای حفظ جذابیت برای یکدیگر انجام می دهند. یک نیاز ذاتی برای زنده نگه داشتن جذابیت وجود دارد. اما هرچه زمان می گذرد علاقه شما از بین می رود و کمتر می شود. با گذر زمان نه شما برای او جذابیتی خواهید داشت نه او برای شما. شروع به بهانه گیری و عیب جویی می کنید و به این ترتیب، همه چیز تمام می شود!

عشق

دانشگاه دوره تجربه است

بسیاری از جوانان در دانشگاه می خواهند چیزهای زیادی را تجربه کنند. آنها می خواهند از سه یا چهار سال جوانی خود نهایت لذت را ببرند. دوست پسر شما ، هر چقدر هم که کامل و بی نقص باشد ، در دانشگاه کمبود های بسیاری را حس می کند و از شما دور می شود. همچنین می تواند برعکس باشد. بنابراین در روابط شما ، که تصور می کنید کاملاً مناسب است ، دروغگویی و خیانت مانع ادامه یافتن آن می شود.

جمع های دوستانه متفاوتی دارید

او ممکن است افرادی را که دوست دارید با آنها معاشرت کنید دوست نداشته باشد. حتی خود شما نیز ممکن است از دوستان او خوشتان نیاید. این زمانی که با دوست دانشگاه خود رابطه دارید بسیار معمول است. اما این تفاوت باعث دوری می شود. با گروه های مختلف دوستان ، شما و فرد مورد علاقه تان شروع به دور شدن از هم می کنید. او شروع به شکایت می کند و شما نیز گله می کنید. شاید شما به او بگویید که به دوستان خود احتیاج دارید و نمی توانید تمام وقت در کنار او باشید. این باعث جدایی، و پایان رابطه شما می شود.

>>>بیشتر بخوانید:

مرد عاشق/نشانه های عشق واقعی مرد به زن!

یکی از شما به اندازه کافی پخته نشده است

با گذشت زمان ، شما بالغ تر می شوید و شروع به این باور می کنید که شخصی که فکر می کردید دوستش دارید تغییر کرده است. برنامه های شما تغییر می کند. می خواهید بیشتر در زندگی ، هیجان داشته باشید و سفر کنید در حالی که او فقط قصد اقامت در یک مکان را دارد. تضاد افکار و عقاید وجود دارد و شما فکر می کنید که شخصی بهتر در آینده منتظر شماست. وقتی در معرض و تحت تاثیر دنیای واقعی قرار می گیرید ، اوضاع تغییر می کند. و همین عوامل باعث می شود به تدریج به رابطه خاتمه دهید.

 به جوامع مختلفی تعلق دارید

دانشگاه پناهگاهی امن است که ساختن رویاها در آن بسیار آسان است. بعد از اینکه در آن قدم گذاشتید و وارد دنیای دانشجویی شدید ، می فهمید که زندگی چقدر سخت است! اگر شما و شخص مورد علاقه تان به آیین ها یا فرهنگ های مختلفی تعلق داشته باشید، ممکن است هیچ کدام از شما با هم سازش نداشته باشید. دین و مذهب مهمترین چیزی است که نباید از آن غافل شد. شانس کمی وجود دارد که هر دو والدین این رابطه را بپذیرند و حتی اگر شما از یک دین و مذهب باشید ، به سختی احتمال اینکه والدین او شما را بپذیرند وجود دارد. و سپس زمان آن فرا می رسد که رابطه شما به پایان خود برسد.

عشق دانشجویی

برخورد خشک یا احساسی!؟

در پایان ذکر دو نکته ضروری به نظر می رسد. اول این که برخورد بسیار خشک بعضی جوانان بر اساس تربیت های غلط که از هر نوع ارتباط با جنس مخالف اجتناب می کنند، دردسرهای زیادی برای آن ها ایجاد خواهد کرد البته خشک بودن هرگز به معنای رعایت کردن حدود شرعی نیست ولی رعایت موازین شرعی هم لزوما به معنای بد اخلاقی و بی احترامی به طرف مقابل نیست. نکته دوم هم این که برخورد احساسی که دلیل آن، نداشتن شناخت صحیح از جنس مخالف است و یک ابراز محبت ساده را نشانه عشقی عمیق تلقی می کند که معمولا در دختران چنین واکنشی بیش از پسران است، از اشتباهات رایج دانشجویان است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=428120
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://womennow.in/college-relationships-dont-survive-heres/

برچسب ها

ثبت نظر

-