عاشق نشدن/اگر می خواهی عاشقش نشوی این پست را از دست نده!

  • کد خبر : 428104
  • 23 اردیبهشت 1400 - 15:34
عاشق نشدن/اگر می خواهی عاشقش نشوی این پست را از دست نده!

گاهی اوقات بزرگترین مشکل زندگی عاشق شدن به یک فرد نامناسب در زمان نامناسب است. اگر در این موقعیت بوده اید ، می فهمید که به چه چیزهایی اشاره می کنم. این ممکن است تجربه دردناکی باشد که شما نمی توانید شخصی را که عاشقش شده اید داشته باشید. و حتی کسی را به زور نمیتوان عاشق خود کرد. بعضی از افراد برای مقاومت در برابر نزدیک شدن بسیار مغناطیسی عمل می کنند. اما با نگاه به کل تصویر اتفاق ، بهترین کار این است که یاد بگیرید چگونه جلوی عاشق شدن به کسی را بگیرید که هرگز دوستتان نخواهد داشت.

عشق بسیار قدرتمند است. شما هیچ کنترلی بر روی خود در برابر عاشق و وابسته شدن ندارید. اما نجات دادن خود اولین غریزه شماست و اکنون هر چقدر هم برایتان سخت به نظر برسد ، می توانید همانگونه که عاشق شدید همانطور هم دل بکنید. آگاهی از موقعیتی که نمی توانید شخصی را که دوست دارید داشته باشید ، می تواند اعتماد به نفس شما را تخریب کند. در اینجا راه هایی ارائه شده است که با انجام آن ها می توانید از شکست خوردن در عاشقی جلوگیری کنید:

عاشق نشدن

در احساست خود بازنگری کنید

عاشق بودن می تواند باعث شود که فراموش کنید چه چیزی مناسب شماست. اگر شرایط را به خوبی قضاوت نکنید ، آنچه ایده آل شما به نظر می رسد و مطلوب شماست ممکن است حقیقتا فاجعه باشد. آیا شخص دیگری درگیر این مثلث عشقی است؟ مرد مورد علاقه تان ازدواج کرده است یا شما ازدواج کرده اید؟ اگر احساسات شما تأثیر گسترده ای بر زندگی خودتان یا آن دو دارد ، قطعاً باید در مورد کارها و احساسات خود بازنگری کنید. در حال حاضر هر چقدر هم که جذب او شده باشید ، ممکن است بعداً عواقب تمایلاتتان سخت و طااقت فرسا باشد.

خودتان را قانع کنید که این دوست داشتن به جایی نمی رسد!

دلایل اینکه شما نمی توانید با او باشید ممکن است زیاد باشد. اطمینان حاصل کنید که آن دلیل ها را به اندازه کافی در سر خود تکرار می کنید تا وضوح کافی وجود داشته باشد که چرا عاشق شدن یا عاشق ماندن علی رغم دانستن حقیقت ممکن است فکر اشتباهی باشد. قانع شدن از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا در چنین شرایطی نظرات هیچ کس دیگری نمی تواند برای شما منطقی باشد.

عاشق نشدن

نظر دیگران را بپرسید

به حرف کسانی که شما را بهتر می شناسند و همیشه مورد اعتماد شما بوده اند گوش دهید. در حالی که آنها ممکن است به اندازه شما شرایط را درک نکنند اما به طور قطع می توانند شما را به آنچه که هستید و همیشه بوده اید نزدیک کنند. افراد نزدیک به شما هرگز نمی خواهند که کست . آسیب دیدن شما را ببینند. به حرف های کسی گوش دهید که جنبه عملی تری را از آنچه با آن سر و کار دارید به شما نشان می دهد. مردم همچنین ممکن است از ضعف شما سو استفاده کرده و تمام اطلاعاتی را که به آن ها می گویید دستکاری کرده و از آنها سواستفاده کنند. بنابراین ، حتی وقتی افراد نزدیک به شما به خاطر محافظت از شما باعث آزارتان می شوند به جای اینکه شما نیز به آن ها آسیب بزنید سعی کنید آرام باشید.

به آینده بنگرید

اگر به کسیکه نمی توانید با او پیوندی داشته باشید بیاندیشید شادی آینده تان نیز خدشه می خورد. حتی اگر نمی خواهید جدی باشید، تماس های همگنی می تواند شما را از دیگران با ارزش با خبر سازد. وقتی جدی تر شدید، پیدا کردن زوج مناسب می تواند هنوز چالش برانگیز باشد.  نیازمند کمی زمان خواهید بود.  مشکلات مواجهه می تواند شما را به تفکر درباره عشق قبلیتان بازگرداند. با وجود این به آینده بیاندیشید و نه به گذشته هر چقدر هم که دشوار باشد.

>>>بیشتر بخوانید:

عاشق شدن/میشود همزمان عاشق دو نفر شد؟ کدام یک را باید انتخاب کرد؟

عشق

بدانید که نیازمند گذشت زمانید

عشق می تواند و در واقع تقلیل می یابد ولیکن نه به سرعت و می تواند با خود ناراحتی به همراه داشته باشد. توصیه هایی که شاید کمک کند:

  • صبور باشید

 

  • خود را بستایید و توصیه ای که در این شرایط به دوستی می کردید به خود بکنید

 

  • قبول کنید که درد طبیعی است

 

  • بیاد داشته باشید که این درد دائمی نیست

از دیدن او خودداری کنید

منظور من از این حرف این است که از دیدن و رویارویی با آن ها در همه جا خودداری کنید. “از دل برود هر آنکه از دیده برفت” اینجا صدق می کند. حداقل برای مدتی از آن مکانهایی که او مرتب به ان جا می رود دور باشید. به این ترتیب شما عادت خواهید کرد که ندیدن و دوری از او را تحمل کنید. فکرمی کنید سوسول بازی است؟ اما اگر مجبورید خود را از وابسته شدن به شخصی که هرگز نمی توانید داشته باشید نجات دهید ، باید تمام کارهایی را که ممکن است موثر باشد انجام دهید. از سر زدن به صفحه های شخصی او در شبکه های اجتماعی دوری کنید. هیچ فایده ای ندارد که بدانید او به چه کاری مشغول است و در چه حالیست.

به ویژگی های منفی اش فکر کنید!

این شخص که شما او را می پرستیدید نیز دارای نقص هایی است. در عشق ، ما تمایل داریم که از همه این کمبودهای کوچک بگذریم. ولی برای اینکه جلوی عاشق شدن را بگیرید به دنبال آن ویژگی های منفی بگردید و آن ها را با خود تکرار کنید تا به گزینه های بهتری فکر کنید. این زمانی است که شما قادر خواهید بود به وضوح ببینید که چرا هرگز نمی توانید با آن شخص سازگار باشید و اگر در حال حاضر از آنها غافل شوید ، دل کندن خیلی سخت تر می شود.

حالا به خودت فکر کن

روی بهتر بودن تمرکز کنید. روی دوستان و خانواده خود تمرکز کنید و وقت خود را به انجام کارهایی اختصاص دهید که از آن ها عقب مانده اید. با کسانی در ارتباط باشید که مایل به تعهد به شما و مراقبت از شما هستند ، نه با کسانی که ترسو هستند یا احساس خوبی به شما نمی دهند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=428104
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://womennow.in/want-prevent-falling-love-unavailable-person-heres/

برچسب ها

ثبت نظر

-