جلسه اول آشنایی/با این سوالات در اولین جلسه آشنایی بهترین خودت باش!!!

  • کد خبر : 427965
  • 23 اردیبهشت 1400 - 13:10
جلسه اول آشنایی/با این سوالات در اولین جلسه آشنایی بهترین خودت باش!!!

ازدواج یک احساس مشتاقانه است ، اما وقتی شما با دختری با قصد ازدواج بخواهید آشنا شوید این حس چند برابر می شود. اگرچه این یک کار دشوار است ، اما بهتر است بدانید که چه سوالاتی را باید از دختران پرسید و چه سوالاتی را نباید پرسید. بنابراین ، در این پست چند سوال مطرح شده است که مرد ها قبل از ازدواج باید برای شناختن بهتر دختر از او بپرسند.

جلسه اول آشنایی

جلسه اول آشنایی

سوالات یخ آب کن

همیشه به یاد داشته باشید که درست مثل شما دختر نیز برای جلسه اول استرس دارد یا حتی هم بیشتر از شما. بنابراین ، بهترین روش باید شروع با سوالاتی باشد که کلی هستند و می توانند به شما کمک کنند یخ فضا را بشکنید. از او بپرسید که اسم او چیست ، سرگرمی ها ، غذاهای مورد علاقه اش و غیره. اگر احساس می کنید دختر خجالتی است ،اول درباره ی خودتان حرف بزنید و به همه ی این سوالات در مورد خودتان جواب دهید.

به اهداف شغلی و تحصیلی علاقه نشان دهید

جلسه اول آشنایی، یک دختر وقتی می داند که شریک زندگی احتمالی اش به کارش علاقه مند است احساس راحتی می کند. به جای اینکه فقط و فقط در مورد اهداف شغلی و تحصیلی خود صحبت کنید ، وقت پیدا کنید تا در مورد برنامه های آینده او نیز سوال بپرسید. این همچنین باعث می شود او نیز از این گفت و گو احساس خوبی داشته باشد. به او بگویید که شما از نظر تحصیلات و حرفه شغلی به اهداف آینده او علاقه مند هستید.

انتظارات او از ازدواج

دختر همیشه دوست دارد پسر نظراتش را در مورد ازدواج و انتظارات مربوط به آن بپرسد. بنابراین ، اگر برای اولین بار با دختری ملاقات می کنید ، از او بخواهید انتظاراتش را برای شما بیان کند. این یک سوال مهم است زیرا به شما کمک می کند روند و جهات فکری او را بهتر درک کنید.

درباره وظایف او در قبال والدینش سوال بپرسید

شاید این سوال یک موضوع بزرگ و حائز اهمیت برای پرسیدن باشد ، اما مطمئناً بسیاری از تردیدهایی را که ممکن است داشته باشید روشن خواهد کرد. این به شما کمک می کند که مسئولیت مالی او در قبال والدینش حتی بعد از ازدواج را نیز درک کنید، چون او ممکن است بعد از ازدواج با شما نیز دوست داشته باشد که از خانواده اش حمایت کند.

در مورد سبک زندگی او سوال کنید

در مورد زندگی اجتماعی ، سرگرمی مورد علاقه و سایر علایق او اطلاعات کسب کنید. از این طریق می توانید بفهمید که شخصیتش برون گرا است یا درونگرا. چنین جزئیات کوچکی در واقع می تواند در رمزگشایی این که او همان دختریست که میخواهید یا نه به شما کمک کند. در پرسیدن سوال زیاده روی نکنید زیرا این میتواند باعث شود که حس کند انگار دارد در یک  مصاحبه شرکت می کند. شما به دنبال یک شریک زندگی هستید که باید با شما و خانواده شما سازگار باشد.

در مورد سلیقه او در انتخاب لباس سوال کنید

این سوال خیلی مهم نیست ، اما گاهی اوقات تاثیر زیادی در زندگی می گذارد. اگر خانواده شما سنتی یا مذهبی هستند و روی           حجاب و پوشش عروسشان حساس اند، ممکن است بعد از ازدواج مشکلاتی پیش بیاید. البته بهتر است به همه چیز فکر کنید. شاید دختری که در تمام طول عمرش عادت داشته لباس های بازی بپوشد به خاطر پسر مورد علاقه اش سبک پوشش را تغییر دهد.

چه چیزهایی او را خوشحال می‌کند و می‌خنداند؟

در بیشتر مطالعات انجام‌ شده درمورد ازدواج، شوخ‌ طبع بودن شریک زندگی، معیاری است که اکثر افراد به آن توجه دارند. پیر یا جوان، مرد یا زن، همه‌ی افراد دوست دارند که همسرشان قدرت دلپذیر کردن زندگی را داشته باشد. اطلاع از چیزهایی که او را شاد می‌کند و به خنده می‌اندازد، در واقع شیوه‌ی نگاه او به زندگی و شخصیت او را به شما نشان می‌دهد.

>>>بیشتر بخوانید:

رفتار مردی که تو را فقط برای رابطه جنسی می خواهد!

جلسه اول آشنایی

تعطیلات خود را چگونه سپری می‌کند

کارهایی که فرد در اوقات بیکاری انجام می‌دهد، چیزهای بسیاری را درمورد شخصیت او به ما می‌گوید. اگر فردی در اوقات بیکاری کار می‌کند به احتمال زیاد به شغلش اعتیاد دارد. اگر برای تیم فوتبال بچه‌ها مربیگری می‌کند، یعنی به ورزش علاقه دارد، کودکان را دوست دارد و از کمک به دیگران لذت می‌برد. اگر با تلویزیون و بازی ویدئویی سرگرم می‌شود احتمالا با یک تنبل مبل‌نشین طرف هستید. این سؤال مهم است، چرا که اگر رابطه‌تان جدی شود و با هم ازدواج کنید، اوقات بیکاری مشترکی خواهید داشت.

برای تهیه‌ی قورمه‌ سبزی خوب چه چیزهایی لازم است

این مورد هم جنبه‌‌ی شوخی دارد و هم به شما کمک می‌کند تا با سلایق غذایی و میزان علاقه‌ی او به آشپزی آشنا شوید. همچنین با ادامه‌ی بحث متوجه خواهید شد که ذائقه‌ی غذایی شما دونفر تا چه حد به هم شبیه است.

جلسه اول آشنایی

جذاب‌ترین شخصیتی که می‌شناسد کیست

با این سوال، افرادی را که در زندگی او حضور دارند بیشتر می‌شناسید. دانستن این موضوع که چه معیارهایی در نظر او به معنی جذاب بودن است؟ یا او با افراد مهم زندگی خود چه تعاملی دارد؟ و اینکه فرد مقابل چه چیزهایی را در شخصیت یک نفر تحسین می‌کند، قدم مهمی در شناخت شما از او به حساب می‌آید.

اکنون ، چند سوال خنده دار و بامزه که باید از آنها دوری کنید

بهترین راه برای پیروزی در “اولین جلسه” آماده کرن سوالات از قبل است. بنابراین ، در اینجا لیستی از سوالاتی ارائه شده است که خانم ها آن ها را برای اولین جلسه بد و زننده می دانند. بنابراین ، از این سوالات در اولین جلسه دوری کنید:

  • باکره هستی؟
  • چند دوست پسر داشتی؟ (شما قطعاً آخرین نفر در زندگی اش خواهید بود ، پس این سوال را به زبان نیاورید!)
  • گروه خونی ات چیست(آیا به دنبال همسر هستید یا به دنبال پیوند مغز استخوان؟)
  • چند دوست مجازی داری؟ ( او شاید قصد ندارد بعد از این جلسه به آن ارتباطات ادامه دهد!)
  • چند بچه می خواهی؟ (به یاد داشته باشید ، او هنوز به شما بله نگفته است!)
  • پدر و مادرت چقدر در ماه درآمد دارند و چقدر از اموال به نام نو است؟ (ببخشید ، شما افسر مالیات هستید؟)
  • هر روز دوش می گیری؟

 

امیدوارم بترکونید!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=427965
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://news.yahoo.com/arranged-marriage-ask-girl-first-meeting-050126557.html

برچسب ها

ثبت نظر

-