عاشق شدن/میشود همزمان عاشق دو نفر شد؟ کدام یک را باید انتخاب کرد؟

  • کد خبر : 427953
  • 22 اردیبهشت 1400 - 20:39
عاشق شدن/میشود همزمان عاشق دو نفر شد؟ کدام یک را باید انتخاب کرد؟

آیا در شرایطی گیر افتاده اید که نمی توانید بین دو نفر تصمیم بگیرید؟ افراد زیادی با این وضعیت روبرو نیستند ، اما حتی اگر این سناریو باشد ، با این وجود روشن است که هر دوی این افراد که دوستشان دارید ، شما را به اندازه کافی دوست ندارند یا برعکس با این حال ، اگر هر دوی آنها عاشق شما باشند شما در شرایط سختی هستید زیرا باید کسی را انتخاب کنید که هیچ وقت از انتخابتان پشیمان نشوید.

عاشق شدن روی دو نفر همزمان

شاید اگر فردی به شما بگوید، عاشق دو نفر هستم او را سرزنش کرده و دروغگو خطاب کنید و فکر کنید دوست داشتن دو نفر ممکن نیست. با این حال عاشق دو نفر بودن احساسی است که رخ می دهد و ممکن است تا حدی گیج کننده باشد. به خصوص اگر شما در رابطه‌ای عاطفی قرار داشته باشید.

اگر اینگونه باشد حقیقت تلخی وجود دارد: در هر صورت نهایتا صدمه می بینید. زیرا انتخاب یکی به این معنی است که شما باید از دیگری دست بکشید. فقط درک کنید که غیر از شما کسی کنترل آینده شما را در دست ندارد. فقط بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. در اینجا نحوه تصمیم گیری در این شرایط آورده شده است:

عاشق شدن

آنها را به خوبی درک کنید

مطمئن شوید که واقعاً این افراد را به خوبی می شناسید. آگاهی بیشتر و شناخت عمیق تر به معنای رسیدن به رفتار ، نگرش ، نگاه به زندگی و حتی نحوه برخورد آن ها با مردم در زندگی روزمره است. شما باید ذات واقعی آن ها را بشناسید. این تنها چیزیست که به شما کمک می کند انتخاب درستی داشته باشید. اگر خود را به خوبی بشناسید ، موقعیت بهتری خواهید داشت تا تصمیم بگیرید که واقعاً کدام یک از آن دو نفر با شما سازگارتر است. چه کسی شما را شادتر می کند؟ چه کسی بهترین احساس را به شما می دهد؟ چه کسی بیشتر از شما مراقبت و حمایت می کند؟ و در آخر چه کسی بیشتر به شما اهمیت می دهد؟!

به آنچه واقعاً برای آینده شما مهم است فکر کنید

به این فکر کنید که آا پیش شخص اولی خود خودتان هستید ولی پیش شخص دومی نمی توانید خودتان باشید و تظاهر می کنید که کس دیگری هستید؟ در این حالت ، شما باید مورد اول را انتخاب کنیدزیرا در غیر اینصورت یک عمر باید نقش بازی کنید! شما نمی توانید زندگی خود را صرف تظاهر به چیزی کنید که نیستید. به این فکر کنید که چه کسی شما را آنگونه که هستید دوست دارد. آیا اهداف شما با او مطابقت دارد؟ آیا او از آنچه در آینده برای خود می خواهید پشتیبانی و حمایت می کند؟ عمیق فکر کنید ، بالاخره پاسخ خود را خواهید یافت.

خیانت

جنبه فیزیکی رابطه را حذف کنید

اجازه ندهید مسائل ظاهری و فیزیکی شما را به تصمیمات اشتباه هدایت کند . فقط چشمان خود را ببندید و فکر کنید. سعی کنید آن را تجزیه و تحلیل کنید اگر واقعا یکی را دوست دارید فقط به این دلیل است که ظاهرش زیبا است؟ اگر نابینا باشید و فقط براساس تجربیات و غرایز خود تصمیم بگیرید چه کسی را انتخاب می کنید؟ البته ، شما دوست دارید که با کسی که فوق العاده زیبا به نظر می رسد باشید اما آیا واقعاً نمی خواهید با کسی باشید که روح شما را دوست داشته باشد نه فقط ظاهرتان؟ آیا نمی خواهید به دنبال یک ارتباط معنا دار باشید که طولانی مدت و همیشگی باشد؟

ممکن است با کسی رابطه جنسی عالی داشته باشید. به طوری که تمام آنچه که شما با آن فرد دارید رابطه جنسی است. آیا واقعاً وقتی رابطه جنسی اتفاق نمی افتد ، می تواند رابطه تان معنایی داشته باشد؟ آیا وقتی بیرون از اتاق خواب هستید ، او شما را به همان اندازه هیجان زده و خوشحال می کند؟ به نظر می رسد او به آینده با شما علاقه مند است؟ قبل از اینکه تصمیم نهایی را بگیرید ، درباره این سوالات تأمل کنید.

>>>بیشتر بخوانید:

مرد عاشق/نشانه های عشق واقعی مرد به زن!

عاشق شدن

به دنبال احساسات خود باشید

آیا وقتی با یکی از آن دو نفر هستید احساس گناه می کنید؟ آیا یکی شما را بیش از دیگری هیجان زده می کند؟ آیا همیشه به خوشحال کردن یکی بیشتر از دیگری فکر می کنید؟ آیا برنامه هایتان را با یکی از آن ها به هم می زنید تا در کنار دیگری باشید؟ اگر همه اینها را برای یک نفر بیشتر انجام دهید و تبعیض قائل شوید ، مطمئناً او را قوی تر و عمیق تر دوست دارید. همه پاسخ ها در خود شما وجود دارد.

از دوستان و خانواده خود کمک بگیرید

بعضی اوقات دوستان و اطرافیانتان می تواننداینطور شرایط را بهتر از خود شما تجزیه و تحلیل کنند. از کسی که شما را به خوبی می شناسد ، می توانید کمک بگیرید و رویش حساب باز کنید. از آنها در مورد اینکه چه کسی مناسب شماست بپرسید. به آنها اجازه دهید تصویری از درک رفتار شما هنگام حضور در کنار هر یک از آن دو شخص داشته باشند و نظرات خود را بیان کنند.

هنگامی که در مورد زندگی خود تصمیم اساسی می گیرید ، باید مطمئن باشید که خانواده از شما حمایت می کنند. آنها می توانند به شما کمک کنند تا تصمیم بگیرید چه کسی بیشتر و بهتر به درد شما می خورد. اگر به خانواده خود اهمیت می دهید ، باید این را نیز بررسی کنی که کدام یک از آن دو فرد با اعضای خوانواده تان رابطه بهتر و صمیمی تری دارد؟

صداقت داشته باشید، البته بدون ابهام

عاشق شدن، زمانی که انتخاب بین دو عشق انجام شده برای اطلاع به شریک سابق خود جملاتی صادقانه و بدون ابهام به کار ببرید. از جملاتی که نشان دهنده عدم اطمینان شماست، استفاده نکنید. مثلاً: “من فکر می کنم…” یا “من احساس می کنم…”. به جای آن جملات روشن و شفافی مثل “من تصمیم گرفتم…” به کار ببرید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=427953
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://womennow.in/love-two-people-time-heres-decide/

برچسب ها

ثبت نظر

-