بوسه بر اجزای مختلف بدن/ با این بوسه ها کارت را پیش ببر!!

  • کد خبر : 427805
  • 22 اردیبهشت 1400 - 11:47
بوسه بر اجزای مختلف بدن/ با این بوسه ها کارت را پیش ببر!!

بوسه حس شما را به شخصی که دوستش دارید یا او را ستایش می کنید منتقل می کند. یک بوسه پرشور از طرف شریک زندگیتان اغلب احساس بی نهایت خوبی را ایجاد می کند. صرف نظر از اینکه چند مدت با آن فرد بوده اید، بوسه ها به رابطه تان صمیمیت می بخشند. خوب ، شما باید از اشکال مختلف بوسیدن آگاه باشید ، زیرا بوسه ها در قسمت های مختلف بدن معنای مجزای خود را دارند. برخی از شاعران ادعا می کنند که بوسه بیان روح است.

بوسه و انواع آن

اگر معانی مختلف بوسه را بدانید لحظه های عاشقانه تان پر شورتر می شود و احساستان بهتر و قوی تر به فرد مقابلتان منتقل می شود.

بوسه بر روی گونه

این یک بوسه کلاسیک است که اگرچه می تواند معانی زیادی داشته باشد ، معمولاً برای سلام و احوالپرسی استفاده می شود. در این نوع بوسه تفاوت های فرهنگی وجود دارد. به عنوان مثال ، در اسپانیا ، وقتی دو نفر به یکدیگر سلام می کنند ، معمولاً گونه های یکدیگر را می بوسند. از طرف دیگر ، در هلند ، به جای دو ، سه بوسه وجود دارد.

بوسه و انواع آن

همچنین این درست است که ممکن است بوسه هایی بر روی گونه ها باشد که معنای دیگری دارند ، به عنوان مثال بین دو فرد عاشق ، که می خواهند محبت خود را از این طریق منتقل کنند. حس لب های نرم شخصی که دوستش دارید روی گونه تان احساس فوق العاده ای به شما می دهد و در این شکی نیست.

بوسه بر گوش

این یکی از بوسه هایی است که بیشتر باعث تحریک مناطق فرسایشی طرف مقابل می شود. بنابراین ، بوسیدن روی گوش هنگامی که هدف داشتن روابط صمیمانه است ، به عنوان پیش بازی مورد استفاده قرار می گیرد. این بوسه یکی از پرشورترین و صمیمی ترین بوسه هاست.

زبان خود را روی پوست گوش همسرتان بکشید و خیلی آرام لاله گوشش را گاز بگیرید. به طور معمول ، دندان ها نقش زیادی در بوسیدن ندارند ، اما گازهای خیلی کوچک و آرام احساس لذت بخشی را به فرد می دهد. همچنین فشار دادن لاله گوش بین دو لب خیلی در تحریک تاثیر گذار است.

بوسه بر روی چشم

لب های خود را به نرمی بر روی چشمان بسته آنها بگذارید و به آرامی بوسه بزنید. به اطراف حرکت کنید و ابروها و گوشه های چشم آنها را ببوسید. این یک روش مخصوص و شیرین برای بوسیدن شخصی است که واقعاً دوستش دارید.

بوسه بر پیشانی

این بوسه ای شیرین و محافظتی است که باید بین افرادی که واقعاً به یکدیگر اهمیت می دهند ، تقسیم شود. لب های خود را بر روی پیشانی آنها بکارید و محبت خود را به آنها نشان دهید.

بوسه و انواع آن

بوسه بر گردن

مثل بوسه روی گوش ، بوسیدن گردن یکی دیگر از آن بوسه های تبدیلی است که شخص دیگر را برای روابط صمیمی آماده می کند. وقتی اشتیاق بسیار شدید باشد ، می تواند به یک بوسه “هیکی” ختم شود ، که همان علامت قرمز وحشتناکی است که پس از بوسه روی گردن باقی می ماند.

بوسه هیکی

گردن شریک زندگی خود را به آرامی بمکید تا چیزی را برای یادآوری ایجاد کند.

بوسه بر دست

بوسیدن پشت دست یا کف بوسه ای شیرین و حساس است. گرچه لزوما جنسی نیست ، اما ممکن هم است باشد ، اما همیشه نشان می دهد که به آنها اهمیت می دهید و می خواهید نزدیک آنها باشید.

بوسه بر دست

بوسه بر مچ دست

کمی خون آشام مانند ، اما همیشه زیباست ، بوسیدن بر روی مچ دست لذت بخش و شگفت آور است. می توانید بوسیدن مچ دست خود را حفظ کنید ، و به سمت بازو و شانه یا به سمت انگشتان به سمت بالا حرکت کنید. شریک زندگی شما به هر صورت لذت خواهد برد.

بوسه بر فک

شریک زندگی خود را از امتداد خط فک او ، از یک گوش تا طرف دیگر ، ببوسید. حتی می توانید یک لاله گوش را گاز بگیرید و سپس در امتداد فک بوسه بزنید.

بوسه بر بینی

در یک جمله میتوان گفت این بوسه شایان ستایش که برای شخصی که واقعاً دوست دارید می باشد، بوسه ای آرام و شیرین بر روی نوک بینی معشوقتان بزنید. غریب و زیبا است و مطمئناً لبخند را مهمان لب هایش می کنید.

بوسیدن بینی

>>>بیشتر بخوانید:

انواع بوسه/با این بوسه ها همسرت را عاشق تر کن!

بوسه بر انگشتان

خوب است انگشتان شریک خود را لیسیده و ببوسید. این کار را حتما امتحان کنید، زبان خود را در امتداد نوک انگشتانش بچرخانید و حتی انگشتانش را به آرامی به دهان ببرید و لیس بزنید.

بوسه گرم و سرد

لب های شریک زندگی خود را لیس بزنید. حالا به آرامی باد کنید. یک انفجار نفسانی!

بوسه بر روی پا

اکنون که بسیار باتجربه هستید و شریک زندگی خود را بهتر می شناسید ، انگشتان پای شریک زندگی خود را به آرامی بمکید. هیچ چیز نمی تواند تا این اندازه او را قلقلک دهد و هیجان انگیزتر باشد. به آرامی پای آنها را ببوسید ، و لب های خود را بر روی کف پا و انگشتان پایش بکشید و تا روی پایش حرکت کنید.

بوسیدن پا

بوسه پشت زانو

پشت زانوها بسیار حساس است. سعی کنید به آرامی و نرمی این قسمت را ببوسید. اگر واقعاً می خواهید آنها را تحریک کنید از انگشتان پا شروع کنید تا به آن قسمت برسید.

بوسه بر شانه

شانه ها می توانند محلی طبیعی برای بوسیدن باشند – شما می توانید با بوسه از گوش یا آرنج شروع کنید و به سمت شانه ها بروید. یا مستقیماً به سمت شانه بروید ، از سینه معشوق عبور كرده و سپس به سمت لب ها بروید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=427805
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://pairedlife.com/physical-intimacy/How-to-Kiss-All-types-of-Kisses

برچسب ها

ثبت نظر

-