عاشق کردن مرد/با این کارها مرد خود را عاشق نگه دار!!!

  • کد خبر : 427559
  • 20 اردیبهشت 1400 - 15:21
عاشق کردن مرد/با این کارها مرد خود را عاشق نگه دار!!!

ورزش کنید- برای همه مردان بدن خوب و خوش تیپی مهم است. مردها موجودات سطحی هستند بنابراین به ظاهر خیلی اهمیت می دهند. اگرچه این گفته برای همه مردان صدق نمی کند ، اما مطمئناً حقیقت دارد.ما معمولا در نگاه اول جذب شکل ظاهری فرد می شویم نه شخصیت او زیرا فعلا برای ما شناخته نیست. زن ها نیز ممکن است با دیدن یک مرد خوش اندام و بلند قامت حس خوبی بگیرند. به همین ترتیب ، مردان نیز در ابتدا به زیبایی و اندام خوب جذب می شوند. آنها عاشق زنانی با اندام متناسب و چهره های زیبا می شوند. بنابراین غذای سالم بخورید و روزانه ورزش کنید تا ظاهر عالی و زیبایی داشته باشد.

عاشق کردن مرد

عاشق کردن مرد

همیشه در دسترس نباشید

شاید فکر کنید که با توجه کردن مدام به یک مرد، می توانید دل او را به دست آورید اما تحقیقات چیز دیگری را ثابت کرده است. در واقع آقایان به سمت خانم هایی جذب می شوند که دور از دسترس باشند. این موضوع نه تنها در ابتدای آشنایی، بلکه در رابطه های بلند مدت هم کارساز است. البته ما نمی گوییم که او را به کل نادیده بگیرید، اما توجه بیش از حد هم او را از شما دور می کند. بنابراین بد نیست که گاهی برای او دور از دسترس باشید.

استقلال داشته باشید

مستقل باشید. حریم خصوصی خود را حفظ کنید ، و همانطور که دوست دارید زندگی کنید! شما می توانید با پرداخت هزینه شام شروع کنید ، او را به جایی خوب ببرید و به او نشان دهید که برای هر چیزی به او وابسته نیستید. او متوجه استقلال در شما خواهد شد و ناخودآگاه بشتر غاشقتان می شود.

عاشق کردن مرد

اعتماد به نفس داشته باشید، نه آرایش!

از اعتماد به نفس بیشتر و آرایش کمتری استفاده کنید. گاهی سعی کنید به هم ریخته به نظر برسید و دست و پا چلفتی باشید، زیرا گاهی اوقات زیبا و جذاب است ، اما نه همیشه.

>>>بیشتر بخوانیم:

چگونه بدانیم مردی عاشق ماست؟

اغلب اسمش را صدا بزنید

هیچ چیز جذاب تری برای مرد وجود ندارد به غیر از شنیدن نامش از دهان معشوقش. هر زمان که با هم حرف می زنید، مرتباً نامش را بگویید. با این حال ، این کار را بیش از حد انجام ندهید. در هر چیزی باید تعادل را رعایت کنید. حتی در حین رابطه جنسی نیز اسمش را به زبان بیاورید زیرا این باعث تحریک بیشتر او می شود.

او را وادار کنید که حدس بزند!

یکی دیگر از راه های هوشمندانه ایجاد اشتیاق در او این است که همه چیز را درباره خود و زندگی خود به او نگویید. گاهی از او بخواهید که حدس هایی بزند ، تا از زندگی و اسرارتان بداند. اگر او به طور جدی شما را دوست داشته باشد، دوست دارد درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کند.

به طور غیر منتظره او را لمس کنید

به طور غیر منتظره او را لمس کنید

لمس غیر منتظره کاملاً احساس دیگری دارد و مردتان را غافلگیر خواهد کرد. به عنوان مثال ، برای این اینکه چیزی را پیدا کنید دستتان را در جیبش بکنید . این روشی است برای تحریک ناگهانی او و ایجاد ارتباط در زمانی که انتظارش را نداشت. و زمانی که پیشش نیستید مطمئن باشید دلش برای آن لحظات و شما تنگ خواهد شد.

همیشه بوی خوبی داشته باشید!

متخصصان می گویند حس بویایی یکی از ابتدایی ترین حواس است. بنابراین اگر بوی خوبی داشته باشید ، از آنجا که واکنش احساسی ایجاد می کند مستقیماً به مغز او می رود. همچنین رایحه های معطر برای بیشتر مردان به منزله قدم اول تحریک شدن است. دفعه بعدی که با می خواهید با او باشید، مطمئن شوید که بوی خوبی می دهید. اینگونه اوهمیشه بوی شما را در ذهن و خاطرش خواهد داشت و بیشتر شما را خواهد خواست.

مرتباً از او تعریف کنید

درست مثل هر زنی که دوست دارد مورد پسند واقع شود ، مردان نیز احساس خواسته شدن یا مورد ستایش قرار گرفتن را دوست دارند. مطمئن شوید که بیشتر اوقات از مرد خود تعریف می کنید. تعارفات خود را فقط به ظاهر او محدود نکنید. به او بگویید چگونه از انجام کارهایی که برای شما می کند قدردانی می کنید یا نحوه برخورد او با یک موقعیت خاص را دوست دارید. تعارفاتی مانند این اعتماد به نفس او را دوباره القا می کند و شروع به دوست داشتن بیشتر شما می کند. او به طور ناخودآگاه بیشتر کارهایی را انجام خواهد داد که شما را خوشحال می کند. حتی وقتی پیشش نباشید مدام به شما و راههای خوشبخت نگه داشتن شما فکر خواهد کرد.

او را به خود عادت دهید

او را به خود عادت دهید

حتما می دانید که ترک عادت سخت است، پس برای نگه داشتن رابطه عاطفی تان، می توانید که او را به کاری عادت دهید. به عنوان مثال هر روز سر یک ساعتی با او به پیاده روی بروید یا این که هر روز صبح برای او پیغام صبح بخیر بفرستید، در این شرایط او هر روز سر یک ساعت به خصوص منتظر شما خواهد بود و اگر شما نباشید، برایش سخت خواهد گذشت. به بیان دیگر، طوری رفتار کنید که او نتواند زندگی را بدون شما تصور کند.

شباهت های شخصیت تان را به زبان آورید

اگر چه خیلی ها می گویند که تفاوت ها جذابیت می آورد اما در واقعیت چنین نیست. تحقیقات نشان داده زوج هایی که مشترکات بیشتری با هم دارند، رابطه طولانی مدتی را با هم تجربه خواهند کرد. در واقع در شرایطی که دو نفر شخصیت های مشابهی داشته باشند، بهتر همدیگر را درک می کنند. بنابراین اگر می بینید که در زمینه ای با شریک زندگی تان وجه مشترک دارید، آن را به زبان آورید.

مدام در مورد او صحبت نکنید

زمانی که ما به چیزی یا فردی علاقمندمم، طبیعی ست که دوست داریم مدام در مورد آن صحبت کنیم اما این کار می تواند گاهی دردسرساز شود. به عنوان مثال شما شریک زندگی تان را دوست دارید، از این رو پیش خانواده، دوستان و حتی آرایشگرتان مدام از او صحبت می کنید. این رفتار شما رفته رفته باعث می شود که نتوانید جز او روی فرد یا چیز دیگری تمرکز کنید. رفتارهایی به این شکل، از شما به تدریج فردی وابسته می سازد.، در حالی که آقایان از خانم های مستقل بیشتر خوششان می آید. پس بهتر است که جلوی احساسات تان را بگیرید و در بیان آن اغراق نکنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=427559
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.india.com/lifestyle/how-to-make-him-want-you-more-8-tips-to-make-him-crave-for-you-1703946/

ثبت نظر

-