یک روز از این ماجرا نگذشته بود که فرهاد ۴۰ ساله ردیابی و بازداشت شد و به قتل همسرش اعتراف کرد.وی گفت : من و همسرم مدتها بود با هم اختلاف داشتیم .ما بچه دار نمی شدیم و سر همین موضوع اختلاف بین ما بیشتر شده بود. تا اینکه یک ماه قبل همسرم قهر کرده و به خانه پدرش رفته بود .در این یک ماه من در کاشان کار می‌کردم. بعد از پایان پروژه کاری ام در کاشان به تهران برگشتم .در مسیر بازگشت به خانه تصمیم گرفتم دنبال همسرم بروم ،با او آشتی کنم و در کنار او زندگی تازه ای را شروع کنم.

قتل فجیع زن تهرانی

وی ادامه داد: به همین خاطر به خانه پدرزنم رفتم تا همسرم را راضی کنم سر زندگی اش برگردد. اما همسرم به محض روبه رو شدن با من شروع به فحاشی کرد .مادر و برادر های رویا نیز از او حمایت کردند. من سعی کردم آنها را قانع کنم که به رویا علاقمند هستم و می‌خواهم زندگی خوبی برایش بسازم اما رویا دست از ناسزاگویی برنمیداشت.او فحش های ناموسی به من داد و به حمام رفت .من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم خانه بیرون رفتم و از داخل ماشینم چاقو برداشتم.من بار دیگر به خانه پدرزنم رفتم و در حمام و مقابل چشمان پدر و برادر رویا او را کشتم. در آن درگیری برادر رویا نیز زخمی شد.

>>>بیشتر بخوانید:

قتل شوم زن جوان آرایشگر توسط رفیقش

قتل فجیع همسر در حمام

به دنبال اعتراف های مرد خشن و بازسازی صحنه جرم وی پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص ،پرداخت دیه و سه سال و نیم زندان محکوم شد.

حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید شد اما اولیای دم پیگیر پرونده نشدند .به این ترتیب فرهاد هفت سال در زندان بلاتکلیف ماند .وی نامه‌ای به قضات دادگاه نوشت و تقاضای کمک کرد .

وی گفت: من هفت سال است که به خاطر عدم پیگیری اولیای دم بلاتکلیف در زندان مانده ام .من از این وضعیت خسته شده‌ام و تقاضا دارم تکلیفم زودتر روشن شود .حتی حاضرم زودتر اعدام شوم اما دیگر تحمل ندارم بلاتکلیف در زندان بمانم و هر شب کابوس ببینم.

با این درخواست پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا طبق ماده ۴۲۹ تکلیف مرد خشن روشن شود