بهترین زمان سکس/چه ساعاتی از شبانه روز بهترین زمان رابطه جنسی است

  • کد خبر : 427218
  • 19 اردیبهشت 1400 - 11:34
بهترین زمان سکس/چه ساعاتی از شبانه روز بهترین زمان رابطه جنسی است

همانطور که همه به اهمیت بیش از حد رابطه جنسی خوب در داشتن زندگی شیرین واقف هستیم، می دانیم که یک رابطه خوب و دلنشین سبب نزدیکی بیشتر رابطه زن و شوهر و صمیمیت بیشتر بین آن ها خواهد شد. با توجه به اهمیت فراوان این موضوع بهتر است به عواملی توجه کنید که این رابطه را بهتر و بهتر می کند. عواملی چون بهترین مکان ایجاد رابطه، بهترین زمان اسکس، بهترین پوزیشن جنسی و بهترین زمان سکس و غیره.

بهترین زمان سکس

ما در این متن به اهمیت زمان مناسب و بهترین ساعات ایجاد رابطه و سکس می پردازیم. پس اگر شما هم مشتاقید بدانید کدام ساعات روز بیشترین لذت جنسی را برای شما و همسرتان به دنبال دارد تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بهترین زمان سکس

بهترین ساعات رابطه جنسی

بر طبق تحقیقات بسیار انجام شده دو زمان به بهترین ساعات رابطه جنسی اطلاق شده است که یکی، ساعت ۳ بعد از ظهر است. و دلایل علمی هم برای این گفته ذکر شده است. که البته بیشتر ساعت استراحت و یا زمانی است که یکی از زوجین در منزل نیست و سر کار می باشد. و دومین زمان مناسب برای سکس، صبح زود می باشد که این هم دلایل علمی مخصوص به خود دارد.

بهترین زمان سکس / ساعت ۳ بعد از ظهر

به گفته برخی دانشمندان، ساعت ۳ بعد از ظهر بهترین زمان سکس است و دلیل علمی هم برای این موضوع صدق می کند. لذت ایجاد شده در این ساعت بیشتر از ساعات دیگر است. این میزان از رضایت به دلیل افزایش سطح هورمون کورتیزول در زنان مربوط می شود که در هوشیاری و میزان انرژی آنها برای رابطه جنسی تأثیر بسزایی دارد. از طرف دیگر، سطح بالای هورمون استروژن در این موقع از روز موجب افزایش احساسات مردان در حین رابطه جنسی می شود.

این در حالی است که، در باقی ساعات روز به خصوص هنگام شب که در خواب میزان تستوسترون مردان افزایش پیدا می کند و همین مسأله بر عملکرد آنها در رابطه جنسی اثر منفی می گذارد. به همین دلیل، ۳ بعد از ظهر که استروژون افزایش و تستوسترون کاهش پیدا می کند. بهترین زمان برای داشتن یک رابطه جنسی رضایت بخش است. بنابراین، اگر می خواهید لذت و رضایت بیشتری را در این رابطه تجربه کنید.

بعد از ظهرها را به رابطه جنسی با همسرتان اختصاص دهید. به یاد داشته باشید، ۳ بعدازظهر بهترین و مناسب ترین زمان برای داشتن یک رابطه جنسی موفق است.

بهترین زمان سکس

بهترین ساعت سکس/ ایجاد رابطه جنسی در صبح زود

صبح ها بعد از بیدار شدن نیز یکی از بهترین ساعات ایجاد رابطه می باشد. ساعاتی حدود ۴ تا ۶ صبح. دکتر جس، رزیدنت رفتارشناسی جنسی استروگلاید عنوان میدارد که، نه تنها میتوانید از میزان هورمون تستوسترون و نعوظ بهره گیرید، بلکه حتی اندورفین ها ( یا مسکن‌های طبیعی بدن موادی هستند که از غدد مخاطی و هیپوتالاموس ترشح می‌شوند و اثر اصلی آنها تسکین درد است.

اندورفینها که مرفین طبیعی بدن (endogenous morphine) خوانده می‌شوند در حقیقت بسیار شبیه به مخدرها – مانند مرفین و دیگر مشتقات تریاک – عمل می‌کنند و تولید آن‌ها در زمان فعالیت بدنی، هیجان، احساس درد، خوردن غذاهای فلفلی، احساس عشق و اوج لذت جنسی است.) به شما این اطمینان را خواهند داد که، روز خود را با حال خوبی شروع کنید.

داشتن رابطه جنسی در صبح زود باعث می شود:

زیباتر شوید: و این در نتیجه آزاد سازی هورمون آندروسترون است. این هورمون از غدد فوق کلیوی و هنگام ارگاسم ترشح می شود.
سالم تر خواهید ماند: این حالت در نتیجه افزایش هورمونی به نام ایمونوگلوبین در حین ایجاد رابطه جنسی است که سبب ایمنی بیشتر فرد خواهد شد.

بهترین زمان سکس و رابطه جنسی

بهترین زمان هایی که ایجاد رابطه جنسی به شما کمک خواهد کرد

رابطه جنسی وقتی مریض هستید: رابطه جنسی به طور عجیبی به قوی تر شدن بدن شما و واکسینه شدن آن در مقابل انواع مریضی ها کمک می کند. در فصل سرما، ایجاد رابطه سبب ایمن شدن بدن شما در مقابل ویروس سرماخوردگی خواهد شد.

ایجاد رابطه جنسی پیش از کنفرانس یا موقعیت های استرس زا

افرادی که پیش از کنفرانس خود رابطه جنسی داشته اند خیلی بهتر از افراد دیگر به ارائه آن نائل شده اند و این به دلیل کم شدن استرس آن ها قبل از کنفرiنس می باشد.

تنش های روحی

رابطه جنسی بعد از عصبانیت یا تنش های روحی

بعد از عصبانیت و یا هر تنش فکری که به همسر شما مرتبط نمی باشد، ایجاد یک رابطه جنسی خوب، گرم و صمیمی باعث کم شدن فوق العاده ناراحتی تان و بهتر شدن حال تان خواهد شد.

>>>بیشتر بخوانید:

تمایلات جنسی زنان و مردان

رابطه جنسی در روز ۱۴ قاعدگی

ایجاد رابطه جنسی در روز ۱۴ قاعدگی بهترین زمان این رابطه می باشد. چون در این زمان دهانه رحم بازتر می شود و توانایی درک لذت بیشتر خواهد بود و بهتر است بدانید این زمان هم بهترین زمان باردار شدن برای خانم هایی است که می خواهند باردار شوند. در این روز تعداد تخمک های ساخته شده به بیشترین تعداد در روزهای ماه می رسد.

ورزش

ایجاد رابطه بعد از ورزش

بعد از ورزش، بهترین زمان ایجاد رابطه است. هنگام ورزش، ترشّح بیشتر هورمون تستسترون، میل بیشتری برای برقراری رابطه جنسی ایجاد می کند. طیّ آزمایش هایی که در دانشگاه تگزاس بر روی عکس العمل زنان دوچرخه سوار انجام گرفت، مشخص شد که پس از ۲۰ دقیقه دوچرخه سواری و تحریک با دارو، جریان خون در ناحیه اندام تناسلی آن ها تا ۱۶۹% افزایش یافته است.

ایجاد رابطه بعد از ترس و هیجان

بعد از دیدن فیلم های ترسناک یا بازی های پر هیجان یا هر کاری که ترس و هیجان به همراه دارد بهترین زمان ایجاد رابطه است چون در این زمان آدرنالین ترشح شده بر اثر ترس و هیجان سبب لذت بخش تر کردن رابطه جنسی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=427218
  • نویسنده : راضیه قوامی

ثبت نظر

-