آموزش 5 پوزیشن جنسی عالی برای افراد چاق! همراه با تصویر

  • کد خبر : 426949
  • 16 شهریور 1400 - 16:48
آموزش 5 پوزیشن جنسی عالی برای افراد چاق! همراه با تصویر

نیوز : مهم نیست که رسانه ها چه چیزی را تبلیغ می کنند. آنچه مهم می باشد این است که همه افراد با هر شکل و ظاهری که باشند چه لاغر و چه چاق می توانند رابطه جنسی عالی و سالمی داشته باشند. رسانه ها ممکن است اغلب تصویری ایده آل از اندام را به تصویر بکشند ام پوزیشن جنسی برای افراد چاق(پوزیشن مناسب افراد چاق) راه حل لذت بردن افراد با وزن بالاست. بسیاری از افراد در دنیای واقعی نمی توانند آنگونه که همه ما به دلیل فیلم ها، فرهنگ های مشهور و تقریباً هر نوع رسانه مدرن با آن آشنا هستیم ، باشند. در دنیای واقعی، رابطه جنسی چیز کاملا متفاوتی است.

چیزی به نام رابطه جنسی داغ، بیش از حد کامل و پرشور که در فیلم های پورن می بینیم وجود ندارد – اما این بدان معنی نیست که رابطه جنسی نمی تواند شگفت انگیز و سرگرم کننده باشد!

رابطه جنسی فقط و فقط انجام دادن کارهایی است که می دانید و برای خودتان و شریکتان لذت بخش است. برخی از افراد ممکن است به دلیل ناراحتی و نارضایتی از بدن خود تمایلی به رابطه جنسی از خود نشان ندهند. این پست در مورد تناسب اندام یا لاغر شدن نیست بلکه در مورد ایجاد احساس اعتماد به نفس و راحتی نسبت به آنچه دارید است. به عبارت دیگر: با آنچه دارید کنار بیایید و به آن افتخار کنید ، زیرا این چیزی است که شما را می سازد!

اگر شما یا همسرتان دچار اضافه وزنی هستید می توانید با انجام پوزیشن های سکسی چاق(پوزیشن سکس برای افراد چاق) زندگی جنسی خود را به بهترین شکل ممکن در آورید.

  • پوزیشن سکسی زن چاق/ پوزیشن میسیونری

یکی از بهترین پوزیشن های سکس با زنان چاق، پوزیشن میسیونری است. در این روش زن کاملاً به پشت دراز می‌کشد و بالشی را زیرش می گذارد و مرد روبه روی او قرار می‌گیرد. اندازه بالش باید طوری انتخاب شود که به ستون فقرات آسیب نرسد و با زاویه بدن مرد همسان باشد. در پوزیشن میسیونری باید زن پاهایش را تا نزدیکی کمر مرد بالا بیاورد تا هر دو شریک جنسی از رابطه لذت ببرند.

پوزیشن مناسب افراد چاق/ پوزیشن میسیونری

در این پوزیشن مرد می‌تواند یکی از دست‌ها را حائل بدنش کند و با دست دیگر با لمس بدن زن به تحریک وی بپردازند. در پوزیشن میسیونری کنترل رابطه توسط مرد انجام می‌شود. کسانی که در دوران بارداری قرار دارند و شاهد افزایش وزن و بزرگ شدن شکمشان هستند نیز می‌توانند از این حالت به عنوان بهترین پوزیشن های رابطه جنسی در دوران بارداری استفاده کنند.

چند نکته آموزشی در مورد رابطه جنسی در دوران بارداری

  • زن در بالا

این پوزیشن معمولاً میزان تحریک کلیتوریس را در زن افزایش می دهد، به این معنی که می تواند برای او لذت بیشتری داشته باشد. علاوه بر این، یکی از پوزیشن های مورد علاقه بیشتر مردان نیز هست، زیرا تحریک زیادی را امکان پذیر می کند. همچنین راحت بودن و سرعت گرفتن در حین انجام رابطه جنسی این پوزیشن را جذابتر کرده است.

 پوزیشن جنسی/پوزیشن جنسی برای افراد چاق

  • داگی استایل

پوزیشن جنسی برای افراد چاق، داگی استایل یکی دیگر از پوزیشن های مناسب برای رابطه جنسی با زنان دارای اضافه وزن(سکس چاق ها) است. مردهایی که دارای اضافه وزن هستند و شکم بزرگی دارند، ممکن است هنگام استفاده از این پوزیشن برای رابطه جنسی دچار مشکل شوند. از این رو به این افراد توصیه می‌شود روش دیگری را برای انجام این کار مدنظر داشته باشد.

 پوزیشن جنسی

>>>>بیشتر بخوانید:

پوزیشن های جنسی حرفه ای ها/پوزیشن هایی برای تحریک بیشتر و ارگاسم بهتر

در پوزیشن داگی استایل زن به صورت چهار دست و پاست و مرد پشت او قرار می‌گیرد. در این پوزیشن رابطه جنسی، وزن زن و مرد به دیگر شریک جنسی فشار نمی‌آورد. با توجه به این که در پوزیشن داگی استایل دست‌های مرد آزاد است، امکان تحریک زن حین رابطه افزایش پیدا می‌کند. صرف نظر از وزن بدن و شکل شما ، پوزیشن داگی استایل اغلب یکی از سرگرم کننده ترین و تحریک کننده ترین پوزیشن های جنسی در نظر گرفته شده است که دارای مزایای شگفت انگیزی برای هر دو طرف است.

  • از پشت کنار هم خوابیدن

اگر به دنبال پوزیشن رابطه جنسی مخصوص زنان چاق هستید که همسر آن‌ها اندامی متناسب دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها رابطه‌ای است که در آن زن در قسمت جلو قرار دارد و مرد پشت او می‌خوابد. همچنین این پوزیشن برای زنان باردار نیز بسیار مناسب است. در این نوع رابطه جنسی باید زن و مرد به نحوی کنار هم قرار بگیرند که دخول راحت باشد. مرد می‌تواند قسمت‌های حساس زن مانند سینه‌ها را در این نوع پوزیشن لمس کند تا تحریک پذیری وی بیشتر شود و رابطه لذت بیشتری برای وی داشته باشد.

از پشت کنار هم خوابیدن/پوزیشن جنسی برای افراد چاق

مزیت دیگر این پوزیشن این است که به محض اینکه رابطه جنسی شما تمام شد ، شما و همسرتان در واقع در موقعیت مناسبی برای در آغوش گرفتن هم هستید و آرام می شوید. این قطعاً یکی از نکات عاشقانه درباره ی این پوزیشن است.

  • پروانه

این ممکن است یکی از چالش برانگیزترین پوزیشن های این لیست باشد، اما بسیار شگفت انگیز و لذت بخش است. این در واقع برای مردانی که قد بلندی دارد تا بتوانند هنگام ایستادن روی زمین عمل دخول را انجام دهند بسیار خوب است. پوزیشن پروانه(پوزیشن مناسب افراد چاق)، زن در حالی که پاهای خود را تا جایی که ممکن است صاف و به سمت بالا نگه می دارد، به پشت روی تخت یا میز یا هر سطح دیگری دراز می کشد. این باعث می شود که پوزیشن برای زن راحت تر باشد زیرا فشار زیادی به کمر و معده وارد نمی شود. همچنین نیازی به گفتن نیست که دسترسی مرد را آسان تر می کند.

اگر این پوزیشن را امتحان کنید مطمئن باشید یکی از پوزیشن هایی خواهد بود که همیشه انجام خواهید داد.

  • پوزیشن مناسب زن چاق/ پوزیشن سگ وحشی

پوزیشن جنسی برای افراد چاق، روی چهار دست و پا قرار بگیرید ، سپس از همسرتان بخواهید در پشت سر شما زانو بزند، و بالاتنه اش کمی به روی شما متمایل باشد. به طوری که کاملا بر شما تسلط داشته باشید.این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی امکان نفوذ عمیق و تحریک نقطه G را فراهم می کند.

پوزیشن سگ وحشی

حرکت را آتشین کنید: یک طرف سر خود را به زمین بگذارید و کلیتوریس خود را با یک دست تحریک کنید، می توانید دست همسرتان را بگیرید و بر روی کلیتوریس بگذارید و از او بخواهید با حرکات ریتمیک شما را به ارگاسم برساند.

 

پوزیشن سگ وحشی/پوزیشن جنسی برای افراد چاق

پوزیشن مخصوص زن های تپل؛

این پوزیشن در عین سادگی ، جذابت های خاصی دارد. زن به پشت روی زمین خوابیده و زانوی یک پای خود را ۹۰ درجه خم کرده ، ران خود را ۸۰ درجه به سمت داخل خم می کند و با دستان خود پاهای مرد را لمس می کند؛ مرد زانو زده و مقابل آلت تناسلی زن قرار می گیرد؛ با یک دست ساق پای زن را گرفته و با دست دیگر ران زن را می گیرد و با کمک دستان ریتم دخول را کنترل می کند.

پوزیشن زن تپل

 

جدول سوخت کالری در پوزیشن های مختلف برای زن و مرد :

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=426949
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.lauramorse.org/resources/2018/10/25/top-5-sex-positions-when-you-are-overweight

ثبت نظر

-