ثروتمند ترین مرد جهان از همسرش جدا شد/طبق قانون اموال نصف می شود!

  • کد خبر : 426711
  • 15 اردیبهشت 1400 - 13:54
ثروتمند ترین مرد جهان از همسرش جدا شد/طبق قانون اموال نصف می شود!

ویلیام هنری «بیل» گیتس سوم سرشناس به بیل گیتس زاده ۲۸ اکتبر ۱۹۵۵ سیاتل، کارآفرین، بازرگان، سرمایه‌دار، نیکوکار و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی، که در سال ۱۹۷۵ با مشارکت پل آلن شرکت مایکروسافت را تأسیس نمود. وی تا مارس ۲۰۱۷ با دارایی خالص ۸۶ میلیارد دلار، به‌عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته می‌شد.

شب گذشته و پس از 27 سال زندگی بیل گیتس یکی از ثروتمندترین افراد جهان، ملیندا همسرش دادخوست طلاق خود را به دادگاه ارائه دادند.

البته دو طرف توافق کرده‌اند حتی پس از جدایی به همکاری در بنیاد بیل و ملیندا گیتس که در امور خیریه فعالیت می‌کند، ادامه دهند.

این بنیاد در زمینه بهداشت جهانی فعالیت کرده و گفته می‌شود: طی 20 سال گذشته 50 میلیارد دلار برای مقابله با فقر و شیوع بیماری‌ها در جهان هزینه کرده است.

این زوج در دادخواست طلاق خود اعلام کرده‌اند که ازدواج‌شان شکست خورده اما برای نحوه تقسیم اموال مشترک‌شان به توافق رسیده‌اند. این دادخواست طلاق به دادگاه عالی منطقه کینگ در سیاتل ارائه شده که البته جزئیات توافق انجام شده بین گیتس و همسرش هنوز فاش نشده است.

طلاق بیل گیتس

گیتس هم اکنون 65 ساله و همسرش ملیندا 56 سن دارند و 27 سال پیش و زمانی که ملیندا به عنوان مدیر تولید در مایکروسافت استخدام شد با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کردند.

این دو نفر طی بیانیه‌ای که هر کدام به صورت جداگانه در توئیتر منتشر کردند گفتند که پس از تلاش‌های بسیار و اقدامات در راستای حفظ این رابطه تصمیم گرفته‌اند که به ازدواج خود خاتمه دهند.

در این بیانیه آمده است،‌ما دیگر نمی‌توانیم به صورت یک زوج در مرحله بعدی زندگی خود رشد کنیم و از خانواده خود می‌خواهیم تا زمانی که ما در حال شکل دادن زندگی جدید هستیم به ما زمان و حریم بدهند.

این زوج سه فرزند داشته که کوچک‌ترین آنها اخیراً 18 ساله شده است. در حال حاضر بیل‌گیتس با 124 میلیارد دلار دارایی در لیست ثروتمندترین افراد جهان مؤسسه فوربس جایگاه چهارم را دارد.

بیل گیتس ثروت چندین‌میلیارد‌دلاری خود را چگونه خرج می‌کند؟

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=426711

ثبت نظر

-