چشم باشگاه دورتمند به دنبال مهاجم تیم ملی ایران

  • کد خبر : 426684
  • 15 اردیبهشت 1400 - 13:22
چشم باشگاه دورتمند به دنبال مهاجم تیم ملی ایران

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای زنیت سن پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و در حال حاضر بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران می‌باشد.

جذب سردار آزمون

باشگاه دورتمند چراغ خاموش به دنبال جذب مهاجم تیم ملی ایران، یک سایت ایتالیایی خبر داد باشگاه دورتمند آلمان اقداماتش را برای جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت آغاز کرده است.

 سردار آزمون مهاجم ایرانی و تیم زنیت سنت پترزبورگ یک بار دیگر به این تیم روسی کمک کرد تا به عنوان قهرمانی در لیگ این کشور دست یابد. آزمون در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ روسیه با ۱۹ گل در صدر جدول گلزنان هم قرار دارد و مدعی اصلی کسب این عنوان است.

جذب سردار آزمون

آزمون که همواره مورد توجه تیم‌های دیگر اروپایی بوده، یک سال دیگر با زنیت قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد در همین فصل با مبلغی نزدیک به ۲۰ میلیون یورو به تیم دیگری منتقل شود.

>>>بیشتر بخوانید:

پیشنهادشگفت‌انگیز قطری‌ها برای ستاره پرسپولیس

سایت «tuttocalciomercato24» ایتالیا خبر داد باشگاه بورسیا دورتمند آلمان چراغ خاموش به دنبال جذب این مهاجم تیم ملی ایران است. این سایت اعلام کرد دورتمندی ها اطلاعاتی از باشگاه زنیت برای جذب آزمون می‌گیرند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند.

تیم زنیت در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا با دورتمند همگروه بود و از همان زمان زمزمه علاقه باشگاه آلمانی به جذب آزمون مطرح شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=426684

برچسب ها

ثبت نظر

-