نکاتی برای اولین رابطه جنسی/ راهکارهایی برای کاهش درد زنان در اولین آمیزش

  • کد خبر : 426308
  • 12 اردیبهشت 1400 - 14:46
نکاتی برای اولین رابطه جنسی/ راهکارهایی برای کاهش درد زنان در اولین آمیزش

برای اولین بار ، کاملاً طبیعی است که در مورد آن احساس اضطراب یا ترسو بودن کنید. فقط بدانید که تنها شما نیستید! تقریباً برای همه اتفاق می افتد ، زیرا ، اولین رابطه جنسی ممکن است ناجور باشد و متأسفانه ، هرچقدر هم اطلاعات کسب کنید این ناجور بودن واقعاً از بین نمی رود.

ثانیا ، هیچ راهی درست یا غلط برای رابطه جنسی وجود ندارد. این به این دلیل است که رابطه جنسی همه چیز در مورد کاوش و کشف خواسته های خودتان است ، که زمان بر است. شاید بلافاصله ندانید که دقیقاً به چه چیزی علاقه دارید – و این اشکالی ندارد. با این حال ، اساساً: آرام باشید ، نفس بکشید و همه چیز را جدی بگیرید. ما از متخصصان با تجربه خواسته ایم که نکاتی را برای اولین رابطه جنسی بازگو کنند.

 اولین رابطه جنسی

  1. ابتدا با میل جنسی خود آشنا شوید.

بهترین کاری که می توانید قبل از اولین رابطه جنسی انجام دهید خودارضایی است. متخصصان می گوید: “وقت بگذارید تا بدن خود را کشف کنید و بفهمید که واقعاً چه چیزی را دوست دارید که لمس شود ، لمس چه مناطقی برای شما خوشایند است و چه مناطقی نه.” وی تأیید می کند که این کار می تواند به شدت تاثیر گذار باشد و فضای زیادی را برای لذت بردن از زمان رابطه جنسی با یکدیگر فراهم کند.

  1. نگران شکل ظاهری خود نباشید.

به جای اینکه به اندام های بدنتان فکر کنید بر روی آنچه احساس می کنید ، احساسات خوب و دقیقی که هنگام لمس شدن دریافت می کنید تمرکز کنید. منزس می گوید: “بهترین کار این است که ایده رابطه جنسی نمایشی را کنار بگذاریم تا بتوانید جایی را برای آنچه واقعاً شما را تحریک می کند، ایجاد کنید.”

  1. محدودیت زمانی نداشته باشید.

امیدوارم این نیازی به توضیح زیاد و دقیق نداشته باشد. اختصاص دادن فقط مقدار زمان مشخص برای برای اولین رابطه جنسی ، به نظر می رسد استرسی غیر ضروری است که نباید خود را با آن درگیر کنید. منزس می گوید: “به خود وقت دهید و آهسته پیش بروید.” وقتی می دانید که بعد از آن برنامه ای ندارید کند ، نه تنها از رابطه ، بلکه از نوازش ، و اقدامات قبل از دخول نیز لذت کافی را می برید.

کاندوم

4- همیشه کاندوم آماده داشته باشید.

اگر حتی کمترین احتمال وقوع رابطه جنسی وجود دارد ، شما باید از کاندوم استفاده کنید ، از آنجا که کاندوم به جلوگیری از بارداری ناخواسته و بیماری های مقاربتی کمک می کند ، مسئولیت به عهده خودتان است فقط از شریک زندگی خود انتظار تهیه آن را نداشته باشید.

  1. بار ارگاسم را از روی دوشتان بردارید!

مشاور بهداشت ، آنجلا جونز، می گوید ، تنها هدف از رابطه جنسی تجربه ارگاسم نیست. مخصوصاً اولین باری که این کار را می کنید. رسیدن به ارگاسم مطمئناً عالی است – و باید کاری باشد که هر دو شریک با آشنایی بیشتر با نیازهای خود به طور فعالانه به دنبال آن باشند اما در اولین بار نباید بر روی آن بیش از حد تمرکز کرد. به رابطه جنسی به عنوان راهی برای ارتباط با همسرتان در سطح عمیق تر ، از طریق تمام مزایای عاطفی و ذهنی آن فکر کنید. دکتر آنجلا می گوید: “ارزش یک فرد به اوج رساندن یا نرساندن آنها در هنگام رابطه جنسی بستگی ندارد.”

 اولین رابطه جنسی

  1. در اولین رابطه به هیچ وجه تظاهر به ارگاسم نکنید.

نیکول تاملئو ، روان درمانگر می گوید این خصوصاً در اولین باری که رابطه برقرار می کنید بسیار مهم است. شما نمی خواهید هیچ استاندارد غیرواقعی ایجاد کنید ، به خصوص اینکه بسیاری از زنان در اولین رابطه جنسی ارگاسم ندارند. تاملئو می گوید: “اگر ارگاسم را تظاهر کنید ، تامین شدن نیازهایتان در آینده دشوارتر است. بعلاوه ، همین که عادت به تظاهر کردن پیدا کردید ، ترک آن عادت، و اینکه بتوانید اعتراف کنید از رابطه به لذت مطلوبتان نمی رسید سخت تر خواهد شد.

  1. راهنمایی کنید.

در اولین رابطه خوش بگذرانید و چیزهایی که باعث لذت‌تان می‌شود را به همسرتان بگویید تا به ارضاء شدن یکدیگر کمک کنید. ممکن است مرد در مدت زمان کم ارضاء شود که جای نگرانی نیست و با کمی معاشقه و خوابیدن، مجددا شروع به رابطه کنید.

  1. بدانید که ممکن است خونریزی نداشته باشید.

در ابتدای واژن، پرده بکارت وجود دارد و این پرده انواع گوناگونی داشته و معمولا در اولین یا دومین نزدیکی پاره می‌شود. یکی از انواع پرده، حلقوی است و خانم‌هایی که این نوع پرده را دارند در اولین نزدیکی خود خونریزی نخواهند داشت و همینطور به دلیل بافت ضخیم پرده ممکن است تا مدت‌ها درد مقاربت داشته باشند.

بهتر است پیش از اولین رابطه زناشویی، نه به خاطر اخذ گواهی سلامت بلکه به دلیل اطلاع از نوع پرده بکارت خود، به متخصص زنان مراجعه نمایید و درخواست توضیح در مورد آن را بدهید چرا که در مواردی کمیاب دیده شده که به دلیل ضخیم بودن پرده بکارت نیاز به عمل جراحی بوده است.

>>>بیشتر بخوانید:

شروع رابطه جنسی/چگونه آغازگر رابطه جنسی باشیم؟! راه هایی برای زنان جهت پیشقدم شدن!

راهکارهایی برای کمتر شدن درد زنان در اولین آمیزش جنسی

  1. برخی زنان از پاره شدن پرده بکارت خود ترس و استرس دارند تا جایی که رابطه زناشویی‌شان را مدام به تاخیر می‌اندازند. باید بدانید که اندکی حس درد امری طبیعی است و اگر وقت کافی صرف پیش نوازی کنید و ترشحات واژن کافی باشد و همچنین عمل دخول به آهستگی و با صبر و حوصله توسط مردان انجام شود، در حین دخول درد کمتری احساس می‌کنید.

 

  1. آرامش خود را حفظ نمایید و بر استرس‌تان غلبه کنید. حس ترس باعث منقبض شدن ماهیچه‌ها و کافی نبودن میزان ترشح روان کننده در واژن شده و در نتیجه حس درد بیشتری در زمان نزدیکی خواهید داشت و عمل دخول برایتان دردناک می‌شود.

 

  1. برخی اوقات با 1 یا 2 مرتبه سکس ممکن است پرده بکارت پاره نشود و با هر بار نزدیکی بخشی از آن پاره می‌شود و کمی هم خونریزی دارد که جای نگرانی نیست. توجه کنید که خونریزی و درد نداشتن در برخی از خانم‌ها غیرطبیعی نیست و این موضوع به معنای باکره نبودن آن‌ها نمی‌باشد.

 

  1. بهتر است برای کاهش درد، ژل لوبریکانت را تهیه نمایید. برخی زنان به علت ترس و استرس، ترشحات واژنی کمی دارند که این موضوع سبب احساس درد زیادی در نزدیکی می‌شود. بنابراین استفاده از این ژل می‌تواند به عمل دخول و نزدیکی شما کمک بسیاری کند. ضمن اینکه مانع پاره شدن کاندوم هم می‌شود.
لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=426308
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.cosmopolitan.com/sex-love/tips/a811/first-time-sex/

ثبت نظر

-