شروع رابطه جنسی/چگونه آغازگر رابطه جنسی باشیم؟! راه هایی برای زنان جهت پیشقدم شدن!

  • کد خبر : 426052
  • 11 اردیبهشت 1400 - 14:23
شروع رابطه جنسی/چگونه آغازگر رابطه جنسی باشیم؟! راه هایی برای زنان جهت پیشقدم شدن!

تریسی کاکس از زنان می خواهد که آغازگر رابطه جنسی باشند زیرا محققان ادعا می کنند که این تنها راه موثر برای بهبود روابط جنسی است.

حتی در این عصر آزادی، مردان هنوز هم دو برابر بیشتر از زنان رابطه جنسی را شروع می کنند. یک بررسی اخیر از 4000 بزرگسال آمریکایی نشان داد که 22 درصد از زنان دگرجنسگرا گفته اند که آنها به ندرت یا هرگز رابطه جنسی را شروع نمی کنند ، در حالی که این در مردان دگرجنسگرا  فقط 13 درصد است.

شروع رابطه جنسی

 پیشقدم نشدن برای رابطه جنسی یکی از سه عامل اولیه است که مردان درباره ی آن از همسرانشان گله مند و ناراضی اند.

تحقیقات نشان می دهد هرچه بیشتر هر دو نفر رابطه جنسی را شروع کنند ، بیشتر تمایل خواهند داشت که با یکدیگر باشند. اغوا شدن پیامی سالم و جدی به شریک زندگیتان می فرستد: میخواهمت. تو بهترین خواسته من هستی. برای من جذابی!

پس چرا زنان بیشتری پیش قدم نمی شوند؟ یک دلیل این است که آنها احساس خجالت و شرم دارند و واقعاً نمی دانند چگونه پیشقدم شوند. در اینجا برنامه ای ساده ، با راه حل های روشن و کاربردی آورده شده است تا شما را به یک محرک جنسی تبدیل کند ،شکنکنید که تاثیرش را در بهبود روابطتان خواهید دید.

به همسرتان بگویید که دلتان می خواهد!

به همسرتان بگویید که از بس او رابطه جنسی را شروع می کند شما شانس پیشقدم شدن را از دست می دهید و از او بخواهید که رابطه بعدی را به شما واگذار کند. فقط همین! باور کنید شانسش را پیدا خواهید کرد. اکثر مردم فکر می کنند شریک زندگی آنها رابطه جنسی را شروع نمی کند زیرا از انجام این کار با آنها لذت نمی برند. صرفاً با گفتن اینکه دوست دارید فرصتی به شما داده شود ، امتیازات زیادی کسب می کنید.

پیمان ببندید: قرار بگذاررید که همسرتان از انجام هر گونه حرکت سکسی و تحریک کننده به مدت یک یا دو هفته جلوگیری کند تا به شما فرصت نزدیک شدن بدهد.

 

منتظر شرایط عالی برای شروع رابطه جنسی نباشید

شرایط را نسنجید ، به آن فکر کنید – و هرچه زودتر این کار را انجام دهید! مطالعات نشان می دهد که هرچه فاصله بین داشتن فکر شروع رابطه و عمل به آن بیشتر شود ، احتمال از بین رفتن انگیزه شما بیشتر است. اجازه ندهید چیزهایی مانند شستن ظروف یا خرید و کارهای خانه یا مانع شما شود.

کودکانه است که انتظار داشته باشید هر دوی شما همیشه به طور همزمان خواستار رابطه جنسی باشید. مطالعات متعدد نشان می دهد بسیاری از ما پس از شروع رابطه گرم می شویم – به ویژه زنان. تظاهر شوت واقا آن را ایجاد می کند.

حرکات واضحی انجام دهید تا شریکتان را وسوسه کنید!

این نگاه اغواگرانه که هنگام رفتن به سمت اتاق خواب ، به نظر می رسد یک نشانه واضح باشد، اما گذشتن از آن آسان است. واضح تر ، مستقیم تر ، قاطعانه تر باشید: از حرکتی استفاده کنید که کاملا واضح باشد و به همسرتان بفهماند که در دلتان چه می گذرد. غلتیدن و بوسیدن هنگامی که در رختخواب هستید مشکلی نیست اما آنقدر ها هم مبتکرانه نیست، شما چه فکر می کنید؟

لیستی از حرکتهای ساده را که می توانید انجام دهید امتحان کنید. وارد شخصیت فیلمی شوید. به این فکر کنید که اگر در یک فیلم حضور داشته باشید و مجبور شوید کسی را اغوا کنید ، چه کاری انجام می دهید؟

>>>بیشتر بخوانید:

صحبت جنسی/چگونه با همسرم درباره ی سکس صحبت کنم؟

هدیه دادن

در صورت رد شدن درخواستتان عقب نشینی نکنید!

اگر عادت به شروع رابطه جنسی ندارید ، احساس خجالت و بی دست و پا بودن امری طبیعی است ولی ترک عادت های قدیمی به شهامت نیاز دارد. فقط به یاد داشته باشید ، شریک زندگی شما یک انسان است. به همان اندازه که همسرتان ممکن است از پیشقدم شدن شما احساس سرخوشی کند ، همچنین اگر استرس داشته باشند ، خسته شده یا مشغول کار مهم دیگری باشند ، است بگویند “متشکرم اما امشب نه”.

اگر چنین اتفاقی افتاد ، در برابر پاسخ او با خود نگویید که “خب ، اگر این پاسخی است که می گیرم، دیگر سعی نخواهم کرد!” شما هم قبل ها به دلایل شخصی خود احتمالاً بارها آنها را پس زده اید. چرا آنها مثل شما فکر نکرده اند؟ در صورت رد شدن درخواستتان ، با آنها طوری رفتاری کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند: مودبانه و با احترام و صمیمیت.

شروع رابطه جنسی

راه های ساده برای پیشقدمی

  • به جای بوسه همیشگی از گونه او را به سمت یک بوسه عمیق و طولانی بکشید.
  • در رختخواب لباس خواب های جذاب و توری بپوشید.
  • به جای اینکه لباس های خود را در حمام در آورید جلوی همسرتان این کار را بکنید.
  • بعد از دوش گرفتن برهنه بیرون بیایید و به جای اینکه بلافاصله لباس بپوشید کمی راه بروید.
  • زمانی که همسرتان دوش می گیرد شما هم به او ملحق شوید.
  • هنگام غذا خوردن دم گوشش زمزمه کنید “می خواهم امشب دیرتر بخوابیم”.
  • برهنه و پشت به او بخوابید.
  • صبح او را با نوازش بدنش بخصوص با لمس اندام جنسی اش بیدار کنید.
  • زمانی که او بیرون است به او پیامک هایی بدهید و به او بگویید که دلتان می خواهد با او لحظات خوبی داشته باشید.
  • عکس قسمتی از بدن خود را ارسال کنید. لازم نیست که حتما قسمت های خاصی باشد. بخشی از انحنای ران یا سینه می تواند حتی تحریککننده تر باشد.
  • یک حرکت سریع بزنید. لازم نیست شروع همیشه عاشقانه و آرام باشد. هرچه بازیگوشی بیشتری داشته باشید، بهتر است.
  • لباس خود را در اتاقی غیر از اتاق خواب دربیاورید یا عوض کنید.
  • شما لباس هایش را دربیاورید.
  • همراه با برقراری تماس چشمی ، انگشتانش را لیس بزنید.
  • در اتاق مناسبی برهنه شوید. او را وادار کنید تا وقتی لباستان را عوض می کنید در بیرون منتظر بماند.
لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=426052
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.dailymail.co.uk/femail/article-7962567/The-23-ways-initiate-sex-without-feeling-awkward.html

برچسب ها

ثبت نظر

-