آموزش احضار روح با روش صد در صد و دقیق

  • کد خبر : 425105
  • 05 اردیبهشت 1400 - 13:35
آموزش احضار روح با روش صد در صد و دقیق

اگر شما هم جزء افرادی هستید که دوست دارید در ماوراء الطبیعه کنجکاوی کنید حتما تا به حال یک بار هم که شده سعی کرده اید روحی را احضار کنید. هر چند ما آموزش احضار روح را درست نمی دانیم اما برای افراد جسور و کنجکاو، در این متن به شما 10 روش دقیق و صد در صد احضار روح را آموزش می دهیم. قول بدهید نترسید!

 

آموزش احضار روح

۱. طریقه احضار روح با تخته نوشته شده

روی این تخته تمام حروف الفبا و اعداد ۰ تا ۹ وجود دارد. کلمه های بله و خیر و خداحافظ نیز روی تخته وجود دارد. سپس می توانید از یک قلب پلاستیکی، سکه یا نعلبکی برای پاسخ به سوالات استفاده کنید. بدین صورت که انگشت خود را روی سکه می گذارید و بعد سوالات خود را از او می پرسید چشمان خود را می بندید و منتظر اولین حرکت می مانید.

نحوه احضار روح با تخته نوشته شده

خواهید دید که دست شما بدون اراده تان حرکت می کند و به سوالات شما پاسخ خواهد داد.

آموزش احضار روح

۲. روش احضار روح از طریق توپ کریستالی

فرد بوسیله ی یک گوی کریستال انتظار می رود که بتواند روح را ببیند و صدای او را بشنود، و کلمات را به فرد تحریک کننده منتقل کند. در موارد دیگر این روح ممکن است در یک تصویر نمادین “قرار گیرد”، یا با نموداری عجین شود که بدون اجازه فرد احضار کننده نمی تواند از آن فرار کند.

۳. آموزش احضار روح با استفاده از آینه (احضار جن با آینه)

در یک اتاق با نور مناسب شروع کنید. چند شمع روشن کنید و چراغ ها را خاموش کنید. موم کافی تهیه نمایید، آینه را با موم بپاشید. دور آینه و خودت نمک بپاش. شمع های اطراف خود را روشن کنید و بسیار ساکت باشید. پس از خشک شدن موم، یک چاقو برداشته و نوع روحی را که می خواهید احضار کنید در موم حک کنید.

آموزش احضار روح با استفاده از آینه(احضار جن با آینه)

در آخر، چاقویی برداشته و مقداری از خون خود را بر روی آینه بگذارید. اکنون بگویید: “جادوگران با گذشت زمان به زحمت می افتند، ما به کمک احتیاج داریم، آه روح بیا، تو را صدا می کنیم. بیا صحبت کنیم تا صبح روشن بیایید ”

پیشنهاد می کنم قسمت خون را کنار بگذارید.

۳. بوسیله ی نور شمع با مرده صحبت کنید(احضار روح با شمع)

شمعی را روشن کنید، به نور آن نگاه کنید و روی شخصی که می خواهید با او صحبت کنید تمرکز نمایید. دو کاغذ بردارید و روی یکی بله و روی دیگری خیر بنویسید. کاغذها را تا حد ممکن نزدیک نور شمع قرار دهید. به موم شمع ذوب شده نمک اضافه کنید تا روح به شمع متصل شود.

آموزش احضار روح با شمع/ احضار روح با آیینه

سپس، بپرسید که آیا اکنون روحی با ما همراه است؟ شعله را دنبال کنید و اگر به بله متمایل شد، می دانید که چیزی در اطراف است. سوال را ادامه دهید و علائم را دنبال کنید تا بدانید که با روح صحبت می کنید یا خیر. شمع را پس از آن خاموش کنید

>>>بیشتر بخوانید:

عکس واقعی از جن آیا وجود دارد؟ عکس های ترسناک و واقعیت هایی عجیب

۴.اموزش احضار روح با نجوا/ روح را صدا کنید

به شخص متوفی که در خانواده خود می شناختید یا از او شنیده اید فکر کنید و این شعر را بخوانید: “روح خود را نشان ده، روح آشکار شو، روح به سمت من آی تا بدانم که تو واقعی هستی! “شما اکنون باید روحی را ببینید یا بشنوید. چیزهای شبح وار

ساکوبوس می گوید: اعتقاد بر این است كه دیو ماده با مردان خوابیده رابطه جنسی برقرار می كند.

اینکوبوس می گوید: عقیده بر این است که دیو نر با زنان خوابیده رابطه جنسی برقرار می کند

نیمه شب ، تصور کنید که می خواهید ساکوبوس و اینکوبوس را ببینید. سپس، انگشت خود را سوراخ کن، خون را گرفته و بگو: “ای ساکوبوس من با این پیشکش خون تو را می خوانم تا پیش من بیایی! ”

خون آشام

۵. چگونه روح احضار کنیم/احضار روح خون اشام یا گرگینه

برای این کار شما به یک کاغذ، مداد، نمک و اسطوخودوس نیاز دارید. روی آن یک مارپیچ و یک X بکشید. مقداری نمک دور دایره بپاشید و اسطوخودوس را بسوزانید. اکنون بگویید”من تو را (یک خون آشام / گرگینه) به این اتاق احضار می کنم! من دستور می دهم که در حلقه ایمنی من باشی. من شما را احضار می کنم تا بتوانم اهداف خود را از شما بخواهم. بیا، خواهش می کنم بیا! ” تمام شد، اکنون موجودی از تاریکی در حضور خود دارید. نترسید!

۶. خوش شانسی را فرا بخوانید

چشمان خود را ببندید و تمرکز کنید و تمام نگرانی های خود را فراموش کنید. بعد از اینکه به یک حالت مراقبه ای رسیدید، بگویید: “روح، زمین، هوا، آب و آتش. بیا پیش من و آنچه را آرزو دارم به من بده. موج های شانس بر سر من فرود آیید و آرزوهایم را بدون زحمت برآورده سازید. ممکن است این طلسم به مدت یک روز تمام کار کند و نیمه شب ممکن است از بین برود. بنابراین از آن نهایت استفاده را کنید.

۷. چگونه طوفان را احضار کنیم

یک ظرف را با نیم لیتر آب بردارید و آن را روی اجاق گاز قرار دهید، بگذارید تا آب آن جوش بیاید. سپس بگویید: آب جوش، آب به گرد و غبار تبدیل شو، همانطور که می گویم، نه فقط در اینجا، بلکه در همه جا، درست مثل این، که به آن خیره می شوم”. این را ۳ بار بگویید و هر بار، مقداری از گرد و غبار را گرفته و آزاد کنید. این را نباید سریع، یا خیلی آهسته بیان کنید. حالا به بیرون نگاه کنید.

۸. جادوگران خانواده را احضار کنید

یک دایره با نمک بکشید و در ۵ نقطه ستاره شمع قرار دهید. بیش از یک نفر در اطراف دایره بایستید و دست به دست هم داده و با هم شعار دهید “من از فضا و زمان، پدران و مادران از خانواده را صدا می زنم: مادران، دختران، پدران، پسران. روح خانواده ما بدون پایان است، اکنون در این مکان جمع شده و به ما کمک کنید! ”

۹. خواهر گمشده را صدا کن

در اعماق شب بیرون روید و بلند بگویید “قدرت خواهران بالا می رود، دوره ای نادیده در آسمان ها، به ما بیایید که شما را صدا می کنند، به ما بیایید و اینجا مستقر شوید، خون به خون، شما را احضار می کنم، خون به خون، به من برگردید ”

۱۰. احضار روح به صورت دسته جمعی

آنچه شما نیاز دارید میز گردی است و چند شمع و غذا. چون اعتقاد بر این است که ارواح جذب معاش و گرما می شوند. افراد شکاک را دور نگه دارید و همینطور بچه ها را.
میز را بچینید سپس شمع ها را روشن کرده و یک واسطه را انتخاب نمایید. او کسی که تا به حال این کار را کرده یا توانایی جن آوری ذهن به صورت بهتر از دیگران را دارد. لامپ ها را خاموش کنید.
اطراف میزی بنشینید و دست یکدیگر را گرفته و همه شرکت‌کنندگان باید این کلمات را با یکدیگر بگویند: “(نام روح) عزیز ما، برایت هدایایی از زندگی به مرگ می‌آوریم. با ما صحبت کن، (نام روح)، و در میان ما حرکت کن.”
حال سوال خود را بپرسید اگر با کوبیدن اشیاء یا صدای آن ها حضور خود را اعلام کرد ادامه دهید و دوباره بپرسید بهتر است از سوالات آسان با جواب بله و خیر شروع کنید. بعد از اتمام سوالات از او خداحافظی کنید حلقه را بشکنید و شمع ها را خاموش نمایید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=425105
  • نویسنده : راضیه قوامی

ثبت نظر

-