نوید رابطه خود را علنی کرد/چرا رابطه نوید محمدزاده با فرشته حسینی حاشیه ساز شد؟؟؟

  • کد خبر : 424326
  • 05 اردیبهشت 1400 - 9:31
نوید رابطه خود را علنی کرد/چرا رابطه نوید محمدزاده با فرشته حسینی حاشیه ساز شد؟؟؟

نوید محمدزاده و فرشته حسینی دو بازیگر بودند که در فیلم قورباغه همبازی بودند. اخیراً تبریک تولد فرشته حسینی به نوید محمدزاده واکنش‌های زیادی را در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به همراه داشته است.کاربران شبکه های اجتماعی از این دو نفر تصاویر را کنار هم قرار داده اند که لباس های آنها با هم ست شده است. و گفته شده که این دو بازیگر لباس های مشترکی دارند.

 

چرا رابطه فرشته حسینی با نوید محمدزاده حاشیه ساز شد؟؟؟

فرشته حسینی که فردی افغانستانی تبار می باشد با نوید محمدزاده در سریال قورباغه بازی می کنند و این دو بازیگر در اسفند ۱۳۹۰ همبازی بودند. نوید محمدزاده مجرد است. زیر عکس فرشته حسینی از ایموجی قلب استفاده کرد فرشته نیز عکسی از او را استوری کرد و ایموجی قلب گذاشت البته این مسائل در بین هنرپیشگان و بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون امری کاملا عادی است اما کاربران زیادی که به دنبال حاشیه بودند باعث جنجال در فضای مجازی شدند.

البته ناگفته نماند که چند روز پیش فرشته حسینی در اینستاگرام خود عکسی را از نوید محمدزاده انتشار داد و زیر آن ایموجی قلب گذاشت و نوشت؛

برای همیشه تو را آنگونه به یاد می آورم.

ایستاده بر روی صخره ای باشکوه، دریا و آرامش آسمان.

تو همانی که خود دیدی به چشم دل.

همانی که هیچ کس هنوز نمی‌داند.

تولدت مبارک❤️

 

همچنین در کامنت ها و پست های این دو بازیگر ایموجی‌ قلب مشاهده می‌شود و همین امر باعث شده است که در مورد این دو بازیگر شایعه های زیادی ساخته و پخش شود مثلاً یک جا در مورد این دو فرد نوشته شده؛
وقتی که فرشته و نوید با هم ست می کنند.
حتی کاربران شبکه های اجتماعی از این دو نفر تصاویر را کنار هم قرار داده اند که لباس های آنها با هم ست شده است. و گفته شده که این دو بازیگر لباس های مشترکی دارند.

>>>بیشتر بخوانید:

حواشی شنیدنی از سریال قورباغه

رابطه نوید محمدزاده

خبر جدید:

 

بهتر است که با این دو شخصیت بیشتر آشنا شویم:

فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگری افغانی است اما در ایران به دنیا آمده و زندگی می کند. او بازیگری افغانستانی است که ساکن ایران است و بازیگری را با تئاتر شروع و وارد سینما شد. فرشته متولد ۷۶ است و فعالیت خود را در سال ۸۸ و تنها زمانی که ۱۲ سال بیشتر نداشت روی صحنه تئاتر آغاز کرد.
بعد از مدتی پیشرفت کرد و در کلاس های اصغر محبی و مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان شرکت کرد و چیزهای زیادی از بازیگری یاد گرفت.
فرشته در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و برادر دیگر دارد. او همیشه این موضوع را در بین دیگران می گفته که هنرمندان ایرانی در موفقیت او نقش بسزایی داشتند زیرا همیشه به خاطر تلاشش از او حمایت می کردند.

فرشته حسینی

سوال خبرنگار هم وطن خود را این گونه جواب داد هنگامی که می‌گفتند که ایرانیان نگاه تبعیض آمیز نسبت به افغانستانی ها در ایران دارند؛ فرشته در جواب آنها گفت شاید باورتان نشود زمانی که در فیلم سینمایی کار می‌کردم هموطنان افغانیم مرا تنها به این دلیل که یک دختر بودم تحقیر می کردند اما زمانی که در ایران فعالیت هنری داشتم یک روز هم تحقیر نشدم. کارگردان ها و بازیگران ایرانی مرا حمایت و تشویق کردند و تمام موفقیت خود را مدیون آنها هستم.


فرشته حسینی با بازی در فیلم رفتن بود باعث موفقیت می شد کار خود را شروع کرد و همین فیلم باعث موفقیت های زیادی برای او شد زیرا جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره مراکش را به دست آورد. فیلم سینمایی شکستن همزمان بیست استخوان که فیلمی از برادران محمودی بود در سال ۹۶ در سینماهای کشور اکران شد در کنار سلبریتی های ایرانی بازی بسیار موفقی را به نمایش گذاشت. فرشته در سریال قورباغه در کنار نوید محمدزاده از مهم ترین نقش ها و اصلی ترین نقش ها را که نقش دختری به نام لیلا بود را بازی کرد.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ متولد شد و بازیگر سینما تئاتر می باشد در فیلم عصبانی نیستم بود که موجب تحسین بسیاری از منتقدان شد تا جایی که او را شایسته دریافت سیمرغ بلورین می‌دانستند. بهترین بازیگر نقش اول مرد در روز سی و دومین در دوره جشنواره فیلم فجر است و پشت سر هم سیمرغ بلورین را در نقش های مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر دریافت نمود. همچنین در نقش بهترین بازیگر مرد در جشن حافظ تندیس گرفت.
محمدزاده اولین تجربه خود را در نمایش خانگی با سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی بازی کرد.

دیشب نوید محمد زاده در حرکتی عجیب از رابطه خودش با فرشته حسینی پرده گشایی کرد، پست نوید محمد زاده در اینستاگرام

:

واکنش فرشته حسینی به پست نوید محمد زاده:

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=424326
  • نویسنده : نرگس قوامی

ثبت نظر

-