حواشی شنیدنی از سریال قورباغه

  • کد خبر : 424173
  • 30 فروردین 1400 - 12:19
حواشی شنیدنی از سریال قورباغه

کفش هام واسم کوچیک بوده، ساعت اتاق من از حرکت باز ایستاده و من ازش جلوتر حرکت می کردم. دنیا برای من جای کوچیکی استِ. احساس می کنم همه جا بسته ست و نمی تونم نفس بکشم. انگار همه این لحظه ها رو قبلا دیدم… درختارو، صدای آبشار و قورباغه ها… اونا رو زمانی می بینیم که در حال مُردنم.

این سریال در ۱۵ قسمت ۱ ساعته آماده شده است که در حال پخش است.

 سریال قورباغه

سریال قورباغه داستانی اجتماعی و معمایی است.

موضوع این سریال مشکلات جامعه و تاثیرات آن بر روی تک تک افراد جامعه می باشد که در این سریال مورد بررسی قرار می گیرد. تا کنون دو قسمت از این سریال پخش شده است که در این دو قسمت ورود و فرود زیادی داشته است.

افرادی که به فیلمهای معمایی جنایی علاقه دارند و تاکنون این سریال را ندیده اند پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانند.
قورباغه یک فیلم نمایشی است که نویسنده و کارگردان و تدوین گر آن را هومن سیدی و تهیه کنندگی آن را علی اسدزاده به عهده دارد. این فیلم محصول سال ۹۸، ۹۹ می باشد.
در این سریال بازیگران درجه یک و مطرح سینما، تلویزیون ایفای نقش می کنند و بازیگران محبوبی چون نوید محمدزاده در آن بازی می کنند.وی برای اولین بار است که در نمایش خانگی حاضر می‌شود.


بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می کندد؛

مثل نوید محمدزاده،صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار، هومن سیدی

محتوای سریال و حواشی آن

این گونه به نظر می رسد که محتوای سریال در مورد خشونت و پلیس کشی بوده و به همین دلیل یکی از موارد توقف آن می‌باشد که از سوی رسانه‌های اصول گرا مطرح شده است.
حتی گفته می‌شود که دستگاه قضایی نیز به محتوای این فیلم اشکالاتی وارد کرده به گفته فاطمه نورنژاد سریال قورباغه موقعیت بی سابقه ای ندارد که دستور توقف آن داده شده بود. قبل از آن هم درصدد توقف بودند که در پی این ماجرا حاشیه ها و شایعات زیادی وجود داشت و به نظر می رسید که این حاشیه ها براحتی خاتمه نمی یابند.

حواشی سریال قورباغه
به گزارش فرارو هومن سیدی کارگردان سریال، این سریال اولین تجربه او محسوب می شود؛ نوید محمدزاده و صابر ابر که دو ستاره بزرگ سینما هستند در این سریال نقش آفرینی می کنند همچنین بازیگران محبوبی مثل سحر دولتشاهی و فرشته حسینی که محبوبیت زیادی دارند موجب شده که مخاطب را قانع کنند که در انتظار قسمت های بعدی این سریال بمانند.

حواشی سریال قورباغه
حواشی فراوان این سریال

این سریال در سال ۹۸ منتشر شد حاشیه‌های را نیز به دنبال داشت حاشیه های مختلفی مثل دستمزد ۷۰۰ میلیونی نوید محمدزاده گرفته تا پخش سریال از نتفلیکس البته در کنار این حواشی ویروس کرونا نیز با شیوع و گسترش خود در ساخت این سریال اختلال ایجاد می‌کرد که برای سازندگان این فیلم بد نشد زیرا باعث محبوبیت بالای آن ها در بین مردم شد، شبکه خانگی رونق گرفت و تولیدات آن باعث به وجود آمدن سود سرشار شد.
و اما هومن سیدی به عنوان نویسنده و کارگردان فیلم قورباغه هنگامی که از او در مورد توقیف این سریال پرسیدند سکوت کرد و پخش این سریال ماه ها و ماه ها به طول انجامید بالاخره هومن‌سیدی سکوت خود را شکست و یادداشتی را با این مضمون نوشت؛

تکلیف قورباغه چیست؟

آیا این سریال توقیف شده است؟

در یادداشت های خود نوشت که این سریال مدت ها پیش ساخته شده است اما پخش آن بارها و بارها به تاخیر افتاده. تهیه کننده محترم به من رسما،اعلام نموده که این فیلم امکان پخش در آذرماه را ندارد و بازهم پخش این سریال را به دی ماه موکول کنیم حسین انتظامی معاونت سینمایی سوال کرد چطور ممکن است که ما با داشتن پروانه از شورای محترم باز هم بلاتکلیف باشیم؟
آیا کسی به ما این اطمینان را می دهد که در زمان مقرر شده بازهم دستور توقیفی سریال داده نشود؟
بعد از آنکه این نوشته منتشر شد بازتاب گسترده ای داشت؛
نماوا هم تبلیغات گسترده ای را در مورد آن انجام داد و بیلبوردهای قورباغه پایتخت را پر کردند در شبکه های اجتماعی پوستر های این سریال منتشر شد اما باز هم دلیل دیگر موجب توقف این سریال شد و اعلام کردند که سریال برای سن زیر ۱۸ سال ممنوع است که به دنبال آن انتقادهای زیادی را در پی داشت غلامرضا موسوی رئیس صنف تهیه کنندگان در این مورد نوشت ساترایی ها اطلاعی ندارند که زیر ۱۸ سال برای فیلم های نیمه پورنو و پورنو و بسیار خشن در دنیا بکار برده می شود.

>>>بیشتر بخوانید:

نفس شیطان یکی از خطرناک‌ترین مواد مخدر‌

حواشی سریال قورباغه

آیا پول های کثیف به پروژه قورباغه تزریق شده؟

برخی از رسانه ها اعلام کردند که شاید این توقف به خاطر محمد امامی به خاطر مسائل مالی بوده که در توقف این سریال نقش داشته و یا بخاطر تهیه کننده این سریال است یعنی علی اسدزاده که در ساخت سریال شهرزاد همکاری داشته.
وی مدیرعامل تصویر گستر پاسارگاد و شریک محمد امامی در پروژه شهرزاد بوده است که محمد امامی از متهمان رده اول پرونده فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه است و این فساد دامن سریال شهرزاد را نیز گرفت که گفتند با پول کثیف ساخته شده است و حالا هم شک دارند که این پول های آلوده به پروژه قورباغه تزریق شده یا نه؟

هیچ کس نمیداند که دلیل توقیف های پی در پی این سریال چه بوده اما هر چه بوده هنوز هم حواشی زیادی وجود دارد که گریبان گیر این سریال است و به سادگی آن را رها نمی کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=424173
  • نویسنده : نرگس قوامی

ثبت نظر

-