خشم احمدی نژاد، چه کسی به شما اجازه مذاکره داده؟

  • کد خبر : 423894
  • 29 فروردین 1400 - 12:11
خشم احمدی نژاد، چه کسی به شما اجازه مذاکره داده؟
 عباس عراقچی، رئیس تیم ایران در گفت‌وگوهای هسته‌ای پس از پایان مذاکرات دیروز از ارائه متون مدنظر هیات ایرانی به طرف‌های مذاکره‌کننده خبر داد و گفت: «تفاهم جدیدی در حال شکل گرفتن است و اشتراک در هدف نهایی بین همه وجود دارد.»

احمدی نژاد و مذاکرات وین

خشم احمدی نژاد از مذاکرات وین: چه کسی به شما اجازه مذاکره داده؟ / از آن طرف دنیا تأسیسات ما را منفجر می‌کنند و بعد شما می‌خواهید برای مذاکره بروید؟

محمود احمدی نژاد در حملاتی به دولت حسن روحانی از سریال گاندو حمایت کرده است.

محمود احمدی نژاد که تدارک جدی برای کاندیداتوری در انتخابات 1400 دیده و درحال فراهم سازی فضا برای حضورش در این انتخابات است، گاه و بی گاه استراتژی حمله به دولت روحانی را نیز دنبال می کند.

او اخیرا مذاکرات هسته ای را محل انتقاداتش قرار داده و گفته است چه کسی و به چه حقّی به شما اجازه داده است برای مذاکرات بروید؟

>>>بیشتر بخوانید:

وی به انفجار تأسیسات هسته‌ای ایران اشاره کرده و گفته است: از آن طرف دنیا تأسیسات ما را منفجر می‌کنند و بعد شما می‌خواهید برای مذاکره بروید.

وی در این اظهارات تلویحا از سریال ضد دولتی گاندو حمایت کرده است.

احمدی نژاد و مذاکرات وین

مذاکرات وین

یک ‌مقام اتحادیه اروپا مدعی شد هیئت‌های مذاکره‌کننده ایرانی و آمریکایی برای مشورت‌های داخلی در خصوص چگونگی نجات توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ به کشورشان بازمی‌گردند.مذاکرات وین ظهر امروز در حالی از سر گرفته شد که دو واقعه بر این مذاکرات سایه انداخته بود.

انتظار می‌رفت انفجار و خرابکاری رژیم صهیونیستی در تاسیسات هسته‌ای نطنز این مذاکرات را منحرف کند و به توقف بکشاند؛ در آن سو ایران در پی این خرابکاری اعلام کرد غنی‌سازی ۶۰ درصدی را کلید خواهد زد و بامداد امروز به اولین محصول غنی‌سازی ۶۰ درصدی دست یافت. علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت چهارشنبه دستور راه‌اندازی ۶۰ درصد را دادیم و آخر وقت پنج‌شنبه محصول ۶۰ درصد را گرفتیم. الان ٩ گرم در ساعت محصول می‌گیریم. چیدمان زنجیره‌های سانتریفیوژ را در حال کار هستیم. همچنین در حال تولید ۶۰ درصد و ٢٠ درصد هستیم.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=423894

برچسب ها

ثبت نظر

-