ماجرای درگیری شجاع خلیل زاده و علی شجاعی

  • کد خبر : 423871
  • 29 فروردین 1400 - 11:24
ماجرای درگیری شجاع خلیل زاده و علی شجاعی

در بازی بین تیم های پرسپولیس و الریان و در اواخر بازی شجاع خلیل زاده و علی شجاعی با هم برخورد داشتند و جالب اینکه هر دو معتقد بودند طرف مقابل خشن بازی کرده است. البته در نهایت همه چیز به خوبی تمام شد اما به هر حال بازیکنان پرسپولیس می گفتند پای شجاعی زخم شده و آسیب جدی دیده است.

طبعا هیچ کدام از این دو بازیکن قصد مصدوم کردن دیگری را نداشتند و این مسائل در فوتبال پیش می آید اما شجاع قبل از این صحنه هم مصدومیت داشت و چند بار روی زمین افتاد و…

پرسپولیس و الریان باید یکبار دیگر هم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با هم بازی کنند و مسلما باز هم تقابل پرسپولیسی ها با همبازی سابقشان جالب توجه خواهد بود.

>>>بیشتر بخوانید:

عباس بوعذار و شوخی پر سروصدای علی دایی با آن

 

 

نتیجه بازی

پرسپولیس ایران در نخستین بازی فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل الوحده امارات شد تا شروع خوبی با کسب سه امتیاز در این رقابت‌ها داشته باشد و آمادگی‌اش در قامت یک مدعی را مثل سال گذشته نشان دهد، اما سرخ‌پوشان فوتبال ایران دیشب هم در دیدار با الریان و با وجود شکست یک بر صفر در نیمه اول، از دقیقه 47 تا 57 سه گل توسط کمال کامیابی‌نیا و شهریار مغانلو(2 بار) به ثمر رساندند تا نخستین شکست یاران شجاع را رقم بزنند و با 6 امتیازی شدن، در صدر جدول گروه E لیگ قهرمانان بایستد و از سوی دیگر فاصله‌اش با گوآ رده دومی را به 4 امتیاز افزایش دهد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=423871

برچسب ها

ثبت نظر

-