حقایق جالب درباره مارگو رابی/ او را بیشتر بشناسید

  • کد خبر : 421703
  • 25 فروردین 1400 - 17:42
حقایق جالب درباره مارگو رابی/ او را بیشتر بشناسید

رابی در ۲ ژوئیه ۱۹۹۰ در دالبی، کوئینزلند استرالیا به دنیا آمد و خانواده او در کودکی به گلد کوست نقل مکان کردند. او دوران کودکی‌اش را اغلب در کنار مزرعه پدربزرگش سپری می‌کرد. مارگو با مادرش که از پدرش جدا شده بود بزرگ شد و به منظور جدایی از مزرعه پدری‌اش، خود را تمام وقت مشغول به کار کرد، اما در دوران نوجوانی تصمیم گرفت بازیگری را دنبال کند. به همین دلیل به شهر ملبورن نقل مکان کرد تا بتواند دنبال رویایش برود. رابی خیلی زود توانست برای خود نقشی دست و پا کند و طولی نکشید که توانست در ۳۱۵ قسمت از مجموعه تلویزیونی  “Les voisins” نقشی بدست آورد و تبدیل به یکی از بازیگران محبوب این مجموعه شود.

حضور موفق در این سریال سبب شد تا مارگو در سال ۲۰۱۰ به هالیوود برود و در مجموعه تلویزیونی “Pan Am”  حضور پیدا کند و پس از آن به فیلم “دربارهٔ زمان” بپیوندد و در کنار ریچل مک‌آدامز و دامنل گلیسون به ایفای نقش بپردازد. همین حضور کوتاه در هالیوود کافی بود تا در سال ۲۰۱۲ مارتین اسکورسیزی تصمیم بگیرد از مارگو رابی برای حظور در فیلم گرگ وال استریت دعوت کند.

زندگی حرفه ای

رابی در سال ۲۰۱۵ در فیلم فوکوس همبازی ویل اسمیت شد. او در فیلم بعدی خود در سال 2016 در نقش هارلی کوئین به ایفای نقش پرداخت. با وجود اینکه فیلم با واکنش‌های منفی از سوی منتقدان همراه بود، اما عملکرد رابی در نقش کوئین بسیار مورد تقدیر قرار گرفت.

حضور موفق مارگو در نقش تونیا هاردینگ در فیلم “من، تونیا” به کارگردانی کریگ گیلسپی باعث شد که نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شود. او در سال ۲۰۱۸ به عنوان صداپیشه شخصیت فلاپسی در فیلم پیتر خرگوشه حضور داشت، که آماده سازی مجموعه کتاب‌هایی به همین نام نوشته بیترکس پاتر است. سپس در فیلم مهیج وان اشتاین به نام “ترمینال” در نقش آنی ظاهر شد. در همان سال رابی نقش ملکه الیزابت را مقابل سورشا رونان (مری استوارت) در فیلم ماری ملکه اسکاتلند ایفا کرد. همچنین مارگو رابی در سال ۲۰۱۹ در فیلم روزی روزگاری در هالیوود در نقش شارون تیت به کارگردانی کوئنتین تارانتینو بازی کرد. مارگو در این فیلم همبازی لئوناردو دی‌کاپریو و برد پیت شد.

مارگو رابی در سال ۲۰۱۴ در لیست ۱۰۰ زن جذاب سال ۲۰۱۴ مجله ماکسیم قرار گرفت.

مارگو رابی

زندگی شخصی

او در سال ۲۰۱۳ شروع به کار مدلینگ کرد و با بن بارنز بازیگر مشهور بریتانیایی آشنا شد و با او رابطه عاشقانه ای را شروع کرد. آن‌ها در سال ۲۰۱۵ رابطه خودشان را به اتمام رساندند. مارگو رابی سال ۲۰۱۴ با تام آکریلی (دستیار کارگردان بریتانیایی) آشنا شد، آن‌ها سال ۲۰۱۶ با هم ازدواج کرده و به لس آنجلس نقل مکان کردند.

>>>بیشتر بخوانید:

نکات جالب از زندگی مگان فاکس بازیگر زیبای هالیوودی

حقایقی جالب درباره ی مارگو رابی

1) او را به دروغ گفتن در مورد سن خود متهم كرده اند.

از نظر اکثر خانم ها ، سن یک موضوع بسیار حساس تلقی می شود و همه واقعاً دوست ندارند اعتراف کنند که چند سال دارند. در پرونده مارگو رابی ، بحث و جدال درباره سن او از زمانی شروع شد که در مصاحبه خاصی در سال 2008 گفته شد که بازیگر زن در آن زمان 23 ساله بود. با این کار سن وی تا زمان نوشتن این مقاله به حدود 30-31 سال می رسد. ظاهراً این مسئله سنی مدتی است که جنجال به پا کرده است.

2) او در مدرسه مخصوصبرنامه های سیرک تحصیل کرد.

برای فعالیت های فوق برنامه ، بیشتر دختران انجام کارهایی مانند رقص باله ، موسیقی و شاید آشپزی را ترجیح می دهند. اما مارگو رابی مانند بقیه نیست. هنگامی که او جوان بود ، به طور دقیق در 8 سالگی ، مادر رابی او را برای یک برنامه در مدرسه سیرک ثبت نام کرد.

3) خیلی کم غذای سالم می خورد

فرضیه ای که در حرفه هنرپیشگی وجود دارد این است که هنرمندان ، به ویژه بازیگران ، برای حفظ اندام های خود باید غذای سالم بخورند. اما مارگو رابی نتوانست به این کلیشه عمل کند. او همیشه اعتراف کرده است که رژیم خاصی را دنبال نمی کند ، و در عوض خوردن سیب زمینی سرخ کرده و همبرگر و نوشیدن آبجو را ترجیح می دهد. در واقع ، او خیلی طرفدار اعتدال در غذا خوردن نیست: اگر اصرار کنید او فقط یک وعده شام سالاد و یک لیوان شراب بخورد ، خیلی ناراحت خواهد شد.

4) لقب او در کودکی “مگوت” بود

هنگامی که او کودک بود ، همکلاسی های مارگو رابی به او لقب معروف “مگوت” دادند ، که حدس می زنم از نام او “مارگوت” گرفته شده باشد. مگوت لقبی نیست که واقعا از آن خوشتان بیاید ، زیرا به لاروی بدون پا و با بدن نرم اشاره دارد که در مواد پوسیده وجود دارد. متأسفانه ، این لقب سال ها با او بود و او مجبور بود که ساکت بماند و اعتراض نکند. خوشبختانه مگوت ، منظورم مارگوت ، یکی از پردرآمدترین خانمهای صنعت فیلم سازی است … .

5) او با کریستینا ریچی هم اتاقی بود

بین سالهای 2011 و 2012 ، مارگو رابی و کریستینا ریچی به عنوان نقش های اصلی یک سریال کمدی معروف به Pan Am انتخاب شدند. این دو شخصیت شخصیت های مهماندار 1960 را بازی می کردند و مجبور بودند کمربندهای فوق العاده تنگی را بپوشند تا یادآور و بازتاب آن زمان ها باشد.

6) او اخلاق مدار است

هیو هفنر پس از حضور در فیلم گرگ وال استریت ، از مارگوت رابی خواست که با پرداخت مبلغ قابل توجهی مردان بیننده زیادی را به خود جلب کند. با این حال ، رابی این پیشنهاد را رد کرد و اظهار داشت که او فقط این کار را برای اهداف هنری انجام می دهد و نیازی به نشان دادن بدن خود بر روی جلد این مجلات احساس نمی کند. این بازیگر به ویژه در اوقات فراغت خود علاقه به گشت و گذار ، شکار خوک های وحشی در مزرعه ، موتور سواری دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=421703
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://moneyinc.com/things-you-didnt-know-about-margot-robbie/

برچسب ها

ثبت نظر

-