نکات جالب از زندگی مگان فاکس بازیگر زیبای هالیوودی

  • کد خبر : 418514
  • 22 فروردین 1400 - 17:54
نکات جالب از زندگی مگان فاکس بازیگر زیبای هالیوودی

مگان دنیس فاکس متولد ۱۶ مهٔ ۱۹۸۶ هنرپیشه و مدل اهل ایالات متحده آمریکا است و  در اوک ریج، تنسی به دنیا آمد. او حرفه بازیگری خود را از سال ۲۰۰۱ با چند نقش فرعی در چند فیلم و سریال آغاز کرد. فاکس با بازی در نقش میکائلا بانس در فیلم اکشن و پرفروش تبدیل‌شوندگان (۲۰۰۷) به شهرت جهانی رسید.

او این نقش را در دنباله فیلم تبدیل شوندگان در انتقام فالن (۲۰۰۹) تکرار کرد. وی نقش اپریل اونیل را در فیلم اکشن ابرقهرمانی لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان (۲۰۱۴) و دنباله آن در خارج از سایه‌ها (۲۰۱۶) بازی کرد. فاکس همچنین در پنجمین و ششمین فصل از مجموعه تلویزیونی دختر جدید در نقش ریگان لوکاس بازی کرد. فاکس همچنین به عنوان یکی از نمادهای جذابیت نیز مطرح شده‌است و در مجله‌هایی مانند ماکسیم، رولینگ استون و اف‌اچ‌ام این نکته ذکر شده است.

 مگان فاکس

کودکی و نوجوانی

پدر و مادر مگان فاکس گلوریا دارلنس و فرانکلین توماس فاکس هستند. مگان کودکی خود را در تنسی سپری کرد. پدر او افسر بود و مادر او وقتی فاکس ۳ سال داشت از پدر او جدا شد. مادر او دوباره ازدواج کرد و فاکس و خواهر تازه‌اش با مادرش و ناپدری‌اش تونی توناچیو بزرگ شد. او ۱۲ سال مدرسه را در مدرسه ی کاتولیک ها گذراند. مگان گفت که کادر و ناپدری اش بسیار سخت‌گیر بودند و نمی‌گذاشتند که او دوست‌پسر داشته باشد یا مهمان به خانه دعوت کند. او تا هنگامی که مستقل شود با مادر خود زندگی می‌کرد.

زندگی شخصی

در ژوئن ۲۰۱۲ تصویری از وی و همسرش برایان آستین گرین بر روی مجله پیپل منتشر شد که وی را در وضعیت بارداری نشان می‌داد. این دو در مه ۲۰۲۰ از یکدیگر جدا شدند. او در حال حاضر با مشین گان کلی در رابطه است.

حرفه

مگان فاکس از ۵ سالگی به فراگیری هنر رقص در کینگستون تنسی پرداخت. اما در ۱۳ سالگی وارد صنعت مدلینگ شد. او در این حرفه بسیار موفق بود و توانست در سال ۱۹۹۹ در کنار شماری دیگر از مدل‌ها جوایز زیادی را دریافت کند و به عنوان یک مدل زیبا و سرشناس شناخته شود. با این‌حال در ۱۷ سالگی به لس آنجلس مهاجرت کرد تا بتواند یک هنرپیشه پرآوازه شود. او در فیلم های تلویزیونی این رفتارت را دوست دارم (۲۰۰۳) / دو مرد و نصفی (۲۰۰۴) / کمک (۲۰۰۴) / تله‌فیلم جنایات مد (۲۰۰۴) / امید و ایمان (۲۰۰۶–۲۰۰۴) / مرغ رباتی (۲۰۱۱) / گروه عروسی (۲۰۱۲) و دختر جدید (۲۰۱۷–۲۰۱۶) خوش درخشیده است.

او جوایز ارزشمندی مانند جایزه تمشک طلایی /  جایزه اسکریم / جوایز بازی‌های ویدئویی اسپایک / ۴ جایزه برگزیده نوجوانان دریافت کرده و همچنین برای دریافت جوایز اتحادیه زنان روزنامه‌نگار سینمایی /  برگزیده کودکان نیکلودین /  جایزه ملی فیلم انگلیس / جایزه برگزیده مردم و جایزه هنرمند جوان نامزد شد.

 مگان فاکس

>>>بیشتر بخوانید:

بی بی رکسا/ یکی از پر طرفدارترین ترانه سراها/ از کودکی باور داشتم که یک پرنسسم!

مگان فاکس به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC ثبت شده‌است.

حقایق جالب در مورد مگان فاکس

  • علی رغم تربیت مذهبی ، فاکس همیشه بهترین کودک نبود و کمی آشوبگری می کرد. او حتی در 15 سالگی پس از اینکه هنگام دزدیدن مواد آرایشی لو رفت ، از حضور در Walmart منع شد.

 

  • این بازیگر در مورد سختی هایی که هنگام حضور در مدرسه در دوران نوجوانی با آن روبرو شده بسیار رک بوده است. او چنان مورد آزار و اذیت قرار گرفت که مجبور می شد ناهار خود را در دستشویی دخترانه بخورد.

 

  • فاکس در دوران نوجوانی شغل های به قول معروف شرم آور زیادی داشته است. یک زمانی ، او در اسموتی استوایی در فلوریدا کار می کرد و مجبور بود با لباس موزی شکل بیرون بایستد و برای جلب مشتری در فروشگاه ، برقصد و ادا در بیاورد. شرم آورترین قسمتاین بود که این لباس صورت او را نمی پوشاند ، بنابراین همکلاسی ها زمانی که او را در آن شکل می دیدن بیشتر اذیتش می کردند.

 

  • با نوجه به قلدری هایی که داشت ، فاکس علاقه زیادی به تحصیلات نشان نمی داد. او تحصیلات خود را در آن سالها “بی ربط” خوانده است و تنها دلیل اینکه سعی کرد در 17 سالگی از مدرسه فارغ التحصیل شود این بود که بتواند به لس آنجلس برود و حرفه خود را دنبال کند.

 

  • او خود را بیشتر به عنوان یک دختر مرد صفت توصیف می کند تا یک دختر زن صفت . او “شخصیتی پرخاشگر” دارد و گفته است که ” در گل زندگی اش فقط یک دوست دختر صمیمی داشته است.

  • موفقیت بزرگ فاکس در سال 2007 در فیلم تبدیل شوندگان بود. او برای بازی در نقش میکائلا بانز ، معشوقه سام ویتویکی (با بازی شیا لابئوف) انتخاب شد و برای بازی در حداقل دو فصل دیگر آن فیلم قرارداد بست.

 

  • دومین فیلم تبدیل شوندگان، همان انتقام کشته شدگان ، جنجال هایی را برای فاکس به وجود آورد. اندام باریک او در رسانه ها مورد انتقاد قرار گرفت و او برای اینکه بتواند نقش خود را حفظ کند مجبور شد حدود 4.5 کیلوگرم به وزن خود اضافه کند.

 

  • فاکس در کنار دومنیک موناگان (شهرت یافته با ارباب حلقه ها) در موزیک ویدیویLove the Way You Lie” ” از امینم (Eminem) و ریحانا  ظاهر شد.

 

  • مگان فاکس از براین آستین گرین سه فرزند دارد که همگی پسر هستند: نوح ، بودی و جورنی.

 

  • فاکس هنوز مسیحی است و اعتقادات خود را همراه با ریشه و اصلش حفظ کرده است. او حتی می گوید که از هشت سالگی انجیل می خوانده است و هنوز هم این کار را می کند.

 مگان فاکس

  • فاکس به طور غیر قابل انکاری زیبایی شگفت انگیزی دارد، اما این بدان معنا نیست که هیچ ایرادی ندارد. او از اینکه انگشتان شصت دستانش خیلی کوتاه هستند ناراحت است.

 

  • این بازیگر همچنین اعتراف کرده است که از اعتماد به نفس کم و وسواس فکری رنج می برد.

 

  • فاکس می گوید برخلاف اینکه مردم فکر می کنند او دیوانه و خیلی شلوغ است ، در واقع تا به حال فقط با عشق دوران دبیرستان و همسرش خوابیده است و ادعا می کند که نمی تواند با کسی رابطه جنسی برقرار کند مگر اینکه عاشقش باشد.

 

  • مگان فاکس به عنوان بازیگر دوجنسگرا شناخته شده ، و روی اولیویا وایلد (به قول معروف) کراش دارد.

 

  • یکی از خالکوبی های فاکس کاملاً ادبی و شاعرانه است. او در پایین شانه راست خود یک نقل قول از ویلیام شکسپیر دارد که می گوید: “همه ما به پروانه های طلاکاری شده خواهیم خندید.”

 

  • فاکس عاشق کتاب های کمدی و بازی های ویدیویی است. همچنین معمولا به داستان های علمی تخیلی علاقه دارد.
لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=418514
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.factinate.com/people/42-red-hot-facts-megan-fox/

برچسب ها

ثبت نظر

-