پل وسلی(پاول وسلی)/بازیگر محبوب خاطرات خون آشام

  • کد خبر : 418383
  • 21 فروردین 1400 - 17:35
پل وسلی(پاول وسلی)/بازیگر محبوب خاطرات خون آشام

نیوز: پاول توماس واسیلوسکی( paul wesley)، مشهور به پل وسلی، بازیگر ، تهیه کننده و کارگردان است که بیشتر به خاطر بازی در سریال درام تلویزیونی معروف “خاطرات خون آشام” شناخته شد. پاول وسلی برای نقش خود در این مجموعه تلویزیونی چندین جایزه کسب کرده است ، از جمله “Teen Choice Awards”  و همچنین “Young Hollywood Award”. وسلی در نیوبرانزویک ، نیوجرسی ، در ایالات متحده متولد شد.

پال واسلی همان دوران مدرسه علاقه خود را به بازیگری نشان داد. و بعداً در دانشگاه راتگرز ثبت نام کرد. با این حال ، پس از درک توانایی های خود به عنوان بازیگر ، و دانستن اینکه می تواند از مهارت های باورنکردنی بازیگری خود حرفه ای عالی بسازد ، دانشگاه را رها کرد. اولین حضور او در تلویزیون در سریال معروف تلویزیون آمریکایی “دنیایی دیگر” بود.

پال وسلی paul wesley

دو سال بعد ، او در یک سریال تلویزیونی که از شبکه CBS پخش شد ، در نقش اصلی “دریاچه گرگ” ظاهر شد. حرفه وی پس از ایفای نقش استفان سالواتوره ، در مجموعه تلویزیونی محبوب آمریکایی “خاطرات خون آشام”، به نقطه عطف خود رسید. او همچنین چند قسمت از این سریال را کارگردانی کرده است. از آنجا که او اولین بازی خود را در فیلم “آخرین اجرا” انجام داد ، او همچنین در چندین فیلم محبوب ظاهر شده است. او در سال های اخیر در فیلم های “مادران و دختران” و”دیررس”  در نقش های جزئی دیده شده است.

>>>بیشتر بخوانید:

راز زیبایی اسکارلت جوهانسون/ خدای جذابیت

دوران کودکی

پل وسلی در 23 ژوئیه 1982 در نیوجرسی ، ایالات متحده آمریکا متولد شد. پدر و مادرش توماس واسیلوسکی و آگنیسکا واسیلوسکی اصالتاً لهستانی هستند. وی همچنین سه خواهر به نام های مونیکا امارا ، لیا واسیلوسکی و جولیا واسیلوسکی دارد.

تا سن شانزده سالگی ، او چهار ماه از سال را در لهستان می گذراند. بنابراین ، او علاوه بر انگلیسی می تواند لهستانی نیز صحبت کند.

پل وسلی( paul wesley) در چندین مدرسه مانند آکادمی برادران مسیحی و مدرسه مقدماتی لاکیود تحصیل کرد. در این سالها ، او همچنین به طور فعالی درگیر مطالعات تئاتر بود. او به عنوان یک دانش آموز دبیرستان در سریال های تلویزیونی “دنیای دیگر” و “نور هدایت” بازی کرد. او نقش دوم مکس نیکرسون را نیز ایفا کرد.

پال وسلی پس از اتمام تحصیلات خود در سال 2000 ، برای تحصیلات عالیه به دانشگاه راتگرز رفت. با این حال ، نقش های زیادی به او پیشنهاد شده بود ، که باعث شد او توانایی بازیگری خود را درک کند. بنابراین پائول ویسلی تصمیم گرفت تحصیلات خود را ترک کند و به جای آن کار تمام وقت بازیگری را دنبال کند.

سریال های پال وسلی paul wesley

  • اولین نقش مهم پل وسلی در مجموعه تلویزیونی “دریاچه گرگ” بود. این نمایش که در ابتدا از شبکه CBS پخش می شد ، در مورد پسری بود که نامزدش کشته می شود و مردی که به دنبال جواب می گشت، خود را در شهری پر از گرگینه پیدا می کند. گرچه داستان امیدوار کننده به نظر می رسید، اما پس از چند قسمت ادامه آن متوقف شد.

 

  • در سال 2002، او در مجموعه تلویزیونی “رویاهای آمریکایی” در یک نقش مکمل ظاهر شد. این نمایش به مدت سه سال از شبکه NBC پخش شد. با بازی بازیگرانی چون بریتانی اسنو، تام وریکا و گیل او گرادی ، این فیلم در سال 2003 نیز برنده جایزه TV Land” ” شد.

 

  • در طول سال ها ، او در چندین برنامه تلویزیونی از جمله CSI: Miami” (2004) “، “Fallen” (2007) ، “Shark” (2007) ، “Cold Case” (2008) و “همسران ارتش” (2009) در نقش های مهم و همچنین مکمل ظاهر شد.

 paul wesley

فیلم های پل وسلی

  • فعالیت سینمایی او در سال 2004 با فیلم “آخرین اجرا” آغاز شد. از آن زمان ، او در چندین فیلم محبوب دیگر بازی کرد مانند “جنگجوی آرام” (2006) ، یک فیلم درام به کارگردانی ویکتور سالوا ، جایی که وی نقش مکمل را ایفا کرد ، و “زیر آبی” (2010) ، به کارگردانی مایکل دی سلرز ، جایی که او نقش اصلی را بازی می کرد. وی آخرین بار در سال 2016 در درام کمدی “دیررس” به کارگردانی کوین پولاک دیده شد ، جایی که وی نقش مهمی داشت.

مهم ترین فعالیت بازیگری پل وسلی

  • مهمترین کار در حرفه او بازی در سریال خاطرات خون آشام یک سریال تلویزیونی درام فوق العاده آمریکایی است ، جایی که او در نقش اصلی یک خون آشام مهربان و فداکار ظاهر می شود. این نمایش که برای اولین بار از شبکه تلویزیونی CW پخش شد ، از سپتامبر 2009 تا مارس 2017 اجرا شد و در مجموع هشت فصل را شامل می شد. این یکی از پربیننده ترین نمایش های شبکه شد و چندین بار جوایز زیادی مانند “جایزه انتخاب مردم” و “جوایز انتخاب نوجوانان” را از آن خود کرد.

 

  • به عنوان کارگردان ، وسلی برای اولین بار در سال 2014 بخش “Resident Evil” از مجموعه خاطرات خون آشام را کارگردانی کرد. از آن زمان ، وی چندین قسمت دیگر از سریال را کارگردانی کرده است. او همچنین تهیه کننده چند فیلم مانند “قبل از اینکه من ناپدید شوم” (2014) بوده است.

 پل وسلی

زندگی شخصی پاول وسلی paul wesley

  • در سال 2007 ، پل وسلی با Torrey DeVitto بازیگر آمریکایی رابطه برقرار کرد. آنها در سال 2011 ازدواج کردند ، اما این ازدواج به طلاق انجامید که در دسامبر 2013 نهایی شد.
  • در سپتامبر 2013 ، او شروع به دیدار با بازیگر و مدل آمریکایی فیبی تونکین کرد. رابطه آنها تا مارس 2017 ادامه داشت.
  • پل وسلی در سال 2019 با مربی بهداشت و تأثیرگذار شبکه های اجتماعی اینس دو رامون ازدواج کرد.

وسلی همچنین به خاطر فعالیت های خیرخواهانه اش معروف است. وی میزبان دو کمپین جمع آوری کمک مالی برای ”        “Humane Society of the United States”  بوده است.

پل وسلی /پائول ویسلی

چیزهای جزئی و بی اهمیت

  1. این بازیگر شروع به استفاده از نام”Paul Wesley” کرد زیرا فکر می کرد تلفظ اسم قبلی اش ، به ویژه برای افرادی که در آمریکا زندگی می کنند ، بسیار سخت است.
  2. پائول ویسلی عاشق بازی هاکی روی یخ و همچنین اسنوبورد است.
  3. همانطور که خود وسلی اظهار داشت ، اگر بازیگر نبود ، احتمالاً روزنامه نگار تحقیقی می شد.
لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=418383
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.thefamouspeople.com/profiles/paul-wesley-32563.php

ثبت نظر

-