ستاره سابق استقلال در لیست سیاه مجیدی

  • کد خبر : 417359
  • 21 فروردین 1400 - 11:01
ستاره سابق استقلال در لیست سیاه مجیدی
فرهاد مجیدی که سرمربی گری استقلال را به عهده گرفته با رقیب قبلی خود یعنی محمود فکری تفاوت هایی دارد که همین باعث تغییرات در تیم شده است.
بازیکنی که در زمان سرمربیگری محمود فکری دقایقی برای استقلال بازی کرده بود در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی حتی نامش در لیست 20 نفره هم قرار نمی گیرد.

پدیده محمود فکری در لیست سیاه فرهاد مجیدی

به گزارش  منیبان، محمدحسین فلاح یکی از بازیکنان جوان استقلال است که در هفته های پایانی که محمود فکری سرمربی این تیم بود رفته رفته جایی در ترکیب آبی ها برای خود دست و پا کرده بود و فرصت بازی در این تیم را هرچند کوتاه پیدا کرد.

فلاح در لیست سیاه

فلاح در بازی با سپاهان 10 دقیقه، برابر نفت مسجدسلیمان 3 دقیقه و در بازی با سایپا 7 دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کرد تا اینطور به نظر برسد که فکری اعتقاد زیادی به سبک بازی این بازیکن دارد هرچند که او در دقایقی که در زمین بود نمایش چندان موثری نداشت.

>>>بیشتر بخوانید:

احتمال بازگشت قوچان نژاد به فوتبال ایران

هم گروهی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

حتی در لیست 20 نفره هم قرار نگرفته

با این حال از زمانی که مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده این بازیکن نه تنها فرصت بازی کردن پیدا نکرده بلکه نامش در لیست 20 نفره هم قرار نگرفته است.

در این بین شنیدم فلاح حتی در تمرینات بزرگسالان استقلال حضور پررنگی ندارد و به نظر فرهاد مجیدی چندان اعتقادی به پدیده محبوب محمود فکری ندارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=417359

برچسب ها

ثبت نظر

-