علی کریمی به فوتبال بازگشت

  • کد خبر : 416897
  • 18 فروردین 1400 - 9:05
علی کریمی به فوتبال بازگشت

کریمی فوتبال خود را از تیم نوجوانان نفت تهران آغاز کرد، جایی که برادر بزرگ‌ترش فرشید، یک سال پیش از ورود او در آن بازی می‌کرد.

او سپس به نوجوانان باشگاه سایپا پیوست و در رده جوانان این باشگاه نیز بازی کرد. کریمی پس از آن به فتح تهران منتقل شد، جایی که ابتدا در رده جوانان بازی می‌کرد. او در سال ۱۳۷۵ موفق شد به تیم بزرگسالان راه یابد.

فتح در آن زمان که لیگ آزادگان بالاترین سطح فوتبال ایران بود، در رده پایین‌تر؛ یعنی لیگ دسته دوم حضور داشت. علی کریمی مجموعاً ۲ فصل برای فتح به میدان رفت. در فصل ۱۳۷۶–۱۳۷۵، کریمی موفق شد نمایش خوبی داشته‌باشد و در فصل ۱۳۷۷–۱۳۷۶ با فتح تا یک‌قدمی صعود به لیگ آزادگان پیش‌رفت اما در نهایت آن‌ها موفق به صعود نشدند.

علی کریمی وخیبر

علی کریمی بازیکن اسبق وپر طرفدار کشورمان و اوضاع این روزهای ورزشی اش. علی کریمی به عنوان مشاور عالی مالک باشگاه خیبر خرم آباد منصوب شد.

مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد، علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران،پرسپولیس و بایرن مونیخ به عنوان مشاور مالک باشگاه خیبر خرم آباد منصوب شد.

علی کریمی یک پست فوتبالی گرفت

به نقل از ورزش سه؛ برای علاقه‌مندان به فوتبال در ایران در دهه ۶۰ خیبر تیمی آشناست؛ تیمی که در دوره اوج پرسپولیس پس از پیروزی ۳ بر صفر سرخ‌ها در دربی سال ۶۵ ، در مسابقات جام حذفی در لرستان، با یک شوت از راه دور قرمزها را از این رقابت‌ها حذف کرد.

آیا AFC در حق ایران ظلم کرد؟

ستقلال در فهرست ۱۰ باشگاه برتر کنفدراسیون فوتبال آسیا

شهرت خیبر در طول این چند دهه سینه به سینه حفظ شده و به نسل کنونی رسیده است؛ دوره‌ای که آنها با خرید امتیاز کارون اروند خرمشهر به‌عنوان یک تیم لیگ دسته اولی امسال دوباره برای حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران وارد لیگ دسته اول شده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=416897

برچسب ها

ثبت نظر

-