سریال های رمضان 1400 از حضار روح و رعد و برق تا یاور

  • کد خبر : 415791
  • 16 فروردین 1400 - 16:25
سریال های رمضان 1400 از حضار روح و رعد و برق تا یاور

با توجه به حضور افراد خانواده بعد از افطار در خانه و مناسبت مذهبی خاص، سریال های مناسبتی این ماه همیشه با اقبال عمومی همراه بوده است. و امسال هم تلویزیون به مناسبت ماه رمضان ۱۴۰۰، چند سریال مناسبتی را آماده پخش کرده است.که قرار است از ابتدای ماه مبارک رمضان  سریال‌های زیر روی آنتن بروند. سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰ در شبکه های یک، دو، سه و پنج نمایش داده خواهد شد.

«احضار»/ شبکه یک

سریال جدید مرکز سیما فیلم با عنوان «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما آماده می‌شود.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «احضار»، مراحل فنی همزمان در حال انجام است و مجموعه برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما آماده است.

 سریال جدید مرکز سیمافیلم با عنوان «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی

با پایان تصویربرداری بخش‌های شمال سریال، گروه فیلمبرداری ادامه کار را در تهران تهران انجام داد. در این مجموعه آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی بازی می کنند و بازیگران افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایی نیز اضافه شده اند.

علیرضا افخمی پیش‌ از این، مجموعه‌های تلویزیونی موفق و پرمخاطب تب سرد، او یک فرشته بود، پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت را ساخته است.

>>>بیشتر بخوانید:

تاریخ دقیق ماه رمضان سال ۱۴۰۰/ سالی که دو ماه رمضان داریم

«بچه مهندس ۴»/ شبکه دو

سریال «بچه مهندس ۴» در ادامه سری های قبلی این قصه، به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی، برای پخش از شبکه دو در ماه رمضان آماده شده است.

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، عبدالرضا اکبری، سهند جاهدی، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی و امید روحانی بازیگران آن هستند.

سریال «بچه مهندس ۴» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی

«یاور»/ شبکه سه

سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب برای شبکه سه ساخته شده است. مجموعه ۳۰ قسمتی «یاور» ملودرامی اجتماعی است که قسمت‌های معمایی و تِم جوانمردی در آن دیده می شود.

داریوش ارجمند در این سریال نقش اصلی و قهرمان قصه، یعنی «یاور» را برعهده دارد. ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، امید علیمردانی، فقیهه سلطانی، مهوش افشارزاده، اسماعیل محرابی نیز از جمله بازیگرانی‌اند که در این سریال حضور دارند.

سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب برای شبکه سه

رعد و برق/ شبکه پنج

بهروز افخمی پس از هفت سال دوری از تلویزیون، سال گذشته مجموعه «رعد و برق» را در مناطق سیل‌زده جلوی دوربین برد. رعد و برق به تهیه‌کنندگی داود هاشمی، درنظر دارد گوشه‌ای از جانفشانی و تلاش امدادگران بخشهای مختلف در خدمت رسانی به آسیب دیدگان حادثه سیل و اتفاقاتی که افتاده را نشان دهد.

مجموعه «رعد و برق» را در مناطق سیل‌زده

«رعد و برق» سریالی است که تقریبا تمام مناطق سیل‌زده کشور در آن دیده می‌شود. بازیگران بسیاری از جمله: شهرام قائدی، محمد فیلی، مرتضی کاظمی، مهدی زمین‌پرداز، محمد مختاری، شهین تسلیمی، مزدک رستمی، حسن اسدی، ویدا موسوی، سپیده موسوی، امیر موسوی، ابراهیم یوسفی، پوریا منجزی، مجید درستی و ابراهیم امیرخانی در این سریال تلویزیونی به ایفای نقش می‌پردازند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=415791

برچسب ها

ثبت نظر

-