فیلم مراسم خاکسپاری آزاده نامداری/ فریادهای همسرش

  • کد خبر : 403429
  • 10 فروردین 1400 - 9:20
فیلم مراسم خاکسپاری آزاده نامداری/ فریادهای همسرش

چند شب پیش  پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شده است. پیکر وی فاقد هر نوع جراحتی بود. نیروهای اورژانس پس از تماس اعضای خانواده نامداری در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه بر بالین وی حاضر می‌شوند.فرضیات متعددی از قتل تا خودکشی مطرح شد که خانواده او همه این فرضیات را تکذیب کردند. سرانجام پس از طی مراحل اداری و قانونی و مراسم خاکسپاری آزاده نامداری در روز دوشنبه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار و جنازه آزاده نامداری برای همیشه به خاک سپرده شد.

خاکسپاری آزاده نامداری

 

فیلم مراسم خاکسپاری آزاده نامداری:

 

 

علت مرگ آزاده نامداری همراه با جزییات کامل

شاهین صمدپور از پشت پرده مشکلات زندگی آزاده نامداری میگوید:

ما مجری های تلویزیون، هیچوقت خود واقعیمان نبودیم

 

اظهارت دایی آزاده نامداری در مورد فرضیه خودکشی آزاده:

 

بیوگرافی آزاده نامداری:

آزاده نامداری متولد سال ۱۳۶۳ در استان کرمانشاه است. رشته تحصیلی او در دانشگاه، مدیریت صنعتی بود اما به کار اجرا روی آورد. در ادامه با بیوگرافی کامل این مجری جوان با شما هستیم.

شروع فعالیت

نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد.

نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت که در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد.

در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شد.

در سال 91 در کنار احسان علیخانی ویژه برنامه تحویل سال را اجرا کرد و در همان تعطیلات نوروزی برنامه محبوب خانمی که شما باشی را نیز اجرا کرد.  اما ناگهان خبر ممنوعیت کاری احسان علیخانی، فرزاد حسنی و آزاده نامداری پخش شد. بعد از گذشت نه ماه بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه احسان علیخانی برده شد.

در سال 92 نیز سری دوم برنامه خانمی که شما باشی را نویسندگی اجرا و تهیه کرد. این برنامه پنج سری ساخته شده و از شبکه دو پخش شده است. اما سری ششم این برنامه که تیزرهایش نیز از شبکه دو پخش شد ممنوع شد. او در فیلم سینمایی مالاریا به ایفای نقش پرداخت و کتابی نیز در سال 95 منتشر کرد.

نامداری نخستین مجری تلویزیون بود که «چادر ملی» و «چادر قهوه‌ای» پوشید. او در مصاحبه با مجله زندگی ایدئال در سال ۱۳۹۴ گفت برخواسته از یک خانواده سنتی است و تا هفت نسل قبل از او همه در خانواده‌شان چادر بر سر می‌کرده‌اند.

نامداری در سال ۹۵ پس از سه سال دوری از عرصه اجرا با برنامه گفتگو محور آبان بر روی شبکه آپارات مجدداً به صحنه بازگشت. او در در این برنامه به گفتگوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت. او همچنین در همین سال، کتابی در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد. او همسر سجاد عبادی پسر رحیم عبادی رئیس سازمان ملی جوانان در دولت خاتمی بود.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=403429

ثبت نظر

-