جذابترین بازیگران زن هالیوود + عکس

  • کد خبر : 402302
  • 09 فروردین 1400 - 17:48
جذابترین بازیگران زن هالیوود + عکس

از سینما چه خبر! وقتی که پا به عرصه سینما می گذاری و با لذت تمام صحنه‌های اکشن یا درام فیلم را تماشا می کنی بدون آن که بخواهی اشک از چشم هایت جاری می شود و یا با دیدن یک صحنه کمدی و جذاب لحظاتی از این دنیای پرهیاهو جدا می شوی، از ته دل می خندی و این مدیون بازیگران بزرگی است که باعث می شوند احساسات ما به راحتی دستخوش تغییر شود.آیا دوست ندارید با بازیگران برجسته دنیا آشنا شوید؛ما شما را با بازیگران زن هالیوود آشنا می کنیم.

 بازیگران زن هالیوود

 

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن؛ بازیگری با ضریب هوشی بالا که به نابغه ی زیبا شهرت دارد.

وی در جنگ ستارگان در نقش پدمه آمیدالا خوش درخشید و در همین فیلم بود که جزو یکی از محبوب ترین هنرپیشگان جهان شناخته شد و جایزه اسکار را در فیلم قوی سیاه دریافت کرد.
بهترین بازیگری بود که در سال ۲۰۱۱ نقش اول زن را داشت. ابتدا نتالی هرشلاگ نام داشت که بعدها به ناتالی پورتمن نام او تغییر یافت با داشتن ضریب هوشی ۱۴۰ به عنوان نابغه ای زیبا مشهور شد.
تحصیل کرده دانشگاه هاروارد می باشد او در اورشلیم به دنیا آمد و مادرش زنی آمریکایی و شهروند اسرائیلی است و متخصص زنان و بارداری می باشد.

ناتالی در ۹ ژوئن ۱۹۸۱ متولد شد و به چند زبان زنده دنیا می تواند صحبت کند؛ به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، اسپانیایی، عبری.

دوستان صمیمی او جیک جیلنهال، میلا کنیس، براییس دالاس هاوارد و چند تن دیگر بودند.
غذایی را که بسیار دوست دارد توفو و لوبیای سیاه می باشد رنگ مورد علاقه او سبز است. او در یک پیتزافروشی توسط جویندگان زیبایی کشف شد ولی پیشنهاد آنها را برای مدل شدن رد کرد و تمام تمرکز خود را روی هنرپیشگی گذاشت.
در مصاحبه ای که با او شد گفت از همان ابتدا با دیگر بچه ها متفاوت بودم و بلند پرواز بودم و می دانستم که به چه چیزی علاقه دارم و چه چیزی را دوست دارم و تمام تلاشم را برای به دست آوردن انجام می دادم من بسیار پرتلاش بودم. ناتالی بعد از گذراندن سه تابستان در یک کمپ هنر های نمایشی به هنرپیشگی علاقه مند شد او با یک گروه رقص و آواز بین المللی به نام wold patrol kids همکاری می کرد و در آن عضو بود.
خانواده او در مورد کشیدن سیگار بسیار سخت‌گیر بودند و قبل از هر بازی با کارگردان صحبت می‌کردند که بعد از اتمام فیلم ناتالی نباید سیگار بکشد و هرگز در بازی نباید به سیگار پک بزند.

زمانی که در حال تحصیل بود در پاسخ به یک مقاله انتقادی در مورد اقدامات اسرائیل نسبت به فلسطینیان نامه‌ای نوشت و دو مقاله تحقیقاتی در ژورنال های علمی منتشر کرد.

 بازیگران زن هالیوود

شارلیز ترون

شارلیز ترون یکی از ۱۰ بازیگر زن جذاب هالیوودی که از خشونت خانوادگی سخن می گوید.

شارلیز از جذاب ترین زنان بازیگر سینما است. در فیلم دفترچه امیدبخش برنده جایزه اسکار شد و جوایز زیادی در کارنامه خود دارد. ۱۵ سال داشت که پدرش مرد.
پدر اومردی الکلی بود و ماجرا را تعریف می کند؛ پدرش از پشت در به اتاقی که او و مادرش در آنجا پنهان شده بودند شلیک کرد به گفته شارلیز که که به رادیوی ان پی آر آمریکا می‌گفت گلوله‌ها هیچ یک به ما برخود نکردند و این یک معجزه بود اما مادرم بود که تصمیم نهایی را گرفت و به این زندگی دردآور خاتمه داد، ادامه داد پدرش آنقدر مست بود که وقتی با سلاح وارد خانه شد به راحتی نمی توانست راه برود ابتدا در خانه‌ای که ما پنهان بودیم در را به شدت فشار داد تا باز شود، هردوی ما با تمام نیرو در را گرفته بودیم و عقب رفت و سه بار به سمت در شلیک کرد و مادرم برای دفاع از خودش و من پدرم را کشت پدر من فردی مریض بود و زندگی با او واقعاً سخت بود به نظر این بازیگر مشهور این خشونت شاید تجربه مشترک انسان‌ های زیادی باشد که با آن دست و پنجه نرم می کنند.
فیلم‌های زیادی بازی کرد و جایزه اسکار برد. اولین زبان او آفریقایی و دومین زبان او انگلیسی است. وی در سن ۱۴ سالگی مدل لباس شد. شارلیز تا ۱۱ سالگی دندان نداشت آرزویش این بود که باله برقصد اما به خاطر آسیب زانو نتوانست.
او یک کمپانی تولید فیلم دارد و عضو سازمان حمایت از حقوق زنان است. شارلیز ترون از اختلال شدید وسواس رنج می برد وقتی در هتلی مستقر می شود تمام کمد های آنرا می گردد تا آرام شود.
در کودکی حیوان خانگی داشت و یک بز را به عنوان حیوان خانگی نگاه می داشت، حامی حقوق حیوانات و سفیر صلح سازمان ملل است.
برای ترک سیگار از هیپنوتیزم درمانی استفاده کرد شارلیز یک خیریه با نام خودش دایر کرده است و برای کاهش فراوان بیماری ایدز و خشونت جنسی در بین جوانان آفریقایی فعالیت می کند.

به گفته او؛ مادرش هیچ وقت از زیبایی او تعریف نکرد و همیشه از کارهای خوبش تعریف می کرد‌. او با زن ها نسبت به مردها رابطه عمیق تر و صمیمی تری داشت و عقیده داشت زن ها باعث رشد می شوند و این خانم ها هستند که کارهای او را پیش می برند.

 بازیگران زن هالیوود

گل گدوت

گل گدوت بازیگر فیلم های علمی تخیلی، فانتزی، ترسناک و در نقش زن شگفت انگیز

گل گدوت یکی از معروف‌ترین ۱۰ زن بازیگر دنیا است که ۳۳ سال سن دارد و یکی از پول ساز ترین بازیگرهای دنیاست فعالیت سینمایی خود را از ۲۰۰۴ در فیلم های زن شگفت انگیز، سریع و خشمگین شروع‌ کرد. او در فیلم زن شگفت انگیز بازی کرد و بازی در این فیلم برایش بسیار لذت بخش بود.
از تمام لحظات زندگی خود به درستی استفاده کرد و این خصلت آدم های موفق است و علاوه بر این که ظاهری جذاب و خیره کننده دارد کارها و هنرهایی که در زندگی خود داشت وی را یک انسان برجسته و فعال معرفی کرد.

اگر بگویم که گل گدوت بارزترین زن بازیگری بود که در فیلم های علمی تخیلی و فانتزی و ترسناک خوش درخشید بیراهه نگفته ‌ایم. زمانی که به مدرسه می‌رفت عضو تیم بسکتبال بود و به والیبال و تنیس نیز علاقه داشت.
رشته تحصیلی او زیست شناسی بود و قبل از اینکه مشغول بازیگری شود حقوقی نیز خواند و در خانواده ای یهودی که مادرش معلم و پدرش مهندس بود متولد شد و خانواده مادری او از بازماندگان اردوگاه آشویتس که محل زندانی شدن و شکنجه یهودیان به دست نازی ها بودند هستند.
او در فدراسیون بین المللی دیابت نیز فعالیت دارد. او در سال ۲۰۰۴ جایزه دختر شایسته اسرائیل را از آن خود کرد و در مسابقات زیباترین دختر جهان نماینده اسرائیل بود.
عاشق موتور سواری است و دارای موتور سیکلت است.
ابتدا پرستار بچه بود و در رستوران کار می کرد و در سن ۱۸ تا ۲۰ سالگی در ارتش اسرائیل خدمت کرد.
همان جا برای اولین بار در فیلم ذره ای آرامش ثبت نام کرد.
بزرگ ترین دشمن را انتظار می داند. جالب است که بدانید در ۲۰۱۳ درآمدی را که از راه بازیگری و مدشدن به دست می‌آورد بیش از دو میلیون دلار بود.

اولین درام خود را به نام درام اسرائیل بازی کرده و در ۲۰۱۴ در کنار نام اودیا راش یکی از دو زن برجسته اسرائیل قرار گرفت. در فیلم های بتمن علیه سوپرمن، طلوع عدالت، ورزش های رزمی جوجیتسو، کونکفو کیک‌بوکسینگ و شمشیر بازی یاد گرفت.
عقیده او این بود که برای زنان قدرتمند نقشهای مناسب و کافی وجود ندارد و لازم است نویسندگان زن بیشتر شود.

به خاطر رزمی کار بودنش در فیلم سریع و خشمگین برای بازی انتخاب شد و ۱۴ لباس مختلف را در فیلم لیگ عدالت پوشید. ازدواج گل گدوت با یک تاجر اسرائیلی در سال ۲۰۰۸ صورت گرفت و حاصل زندگی او دو دختر ۸ ساله و دو ساله به نام آلما و مایا بود. اولین زن غیر آمریکایی بود که نقش پرنسس زن شگفت انگیز را بازی کرد و در آن زمان باردار نیز بود و می‌گفت که عوامل پشت صحنه می گویند تو خیلی لاغری و سرت از بقیه بدنت بزرگ تر و بدنت مانند جارو می ماند . او در این فیلم خوش درخشید.
فیلم زن شگفت انگیز بعد ها ممنوع شد. او ندل تبلیغات ادکلن برند گوچی نیز شد و در سال ۲۰۱۴ نامش در لیست ۱۰ زن جذاب مجله ماکسیم قرار گرفت.

جسیکا

جسیکا آلبا

جسیکا آلبا: مشهورترین زن بازیگر دنیا و سختکوش ترین مادر هالیوود و موفق ترین تاجر.

یکی از بازیگران مشهور دنیا جسیکا آلبا می باشد که از سال ۹۴ بازیگری را آغاز کرد و در آن سال جزو ده بازیگر جذاب دنیا شناخته شد. این هنرپیشه علاوه بر این که بازیگری توانا است مدل و تاجر نیز هست. پدر او در نیروی هوایی ارتش فعالیت دارد.
جسیکا در ۱۳ سالگی به حرفه بازیگری روی آورد و در بازی فرشته تاریکی به اوج رسید. او در هیچ فیلمی عریان نمی شود زیرا برای خود خط قرمزهایی دارد.

در ۲۰۰۴ با کش وارن پسر مایکل هنرپیشه هالیوود نامزد کرد و دو فرزند دختر و یک پسر دارد. شرکتی هم به نام Honest company را تأسیس کرد که در تولید لوازم خانگی و کودک فعالیت دارد و اکنون بیش از ۱۰۰ محصول دارد که در شمال آمریکا به فروش می رسد.

از جسیکا پرسیده شد روزت را چگونه آغاز می کنی؟
قبل از شروع هر کاری همسر و فرزندانم را می‌بوسم، برای آنها صبحانه تهیه می‌کنم و موهای دخترانم را می‌بافم و به مدرسه می فرستم. بعد به باشگاه به سر کار می روم.
کتابی که روی تو تاثیرگذار بوده چه بوده؟ کتاب Dog shoe که چشمم را نسبت به کار باز کرد و تغییراتی در مدل ها دادم.
مهم نیست که یک کسب و کار چقدر موفقیت آمیز باشد مهم این است که مرتب ارزیابی شود تا موفقیتش را حفظ کند. تغییر بسیار مهم است از کودکی می دانستم هنرپیشه می‌شوم و ایده شرکت بعدها به ذهنم رسید.
بهترین نصیحتی که شنیدی چه بود؟ این که با افرادی معاشرت کنم که دارای هنرها و تخصص‌های مختلفی هستند. هر کس استعدادی دارد مهم این است که شکوفا شود.
تو چگونه مادری هستی؟
من نمی‌خواهم برای فرزندانم دوست باشم بلکه مادری نمونه باشم و کارشناسان مختلف را در تلویزیون دنبال می‌کنم تا در تربیت فرزندانم موفق باشم همچنین در کارم تعادل برقرار می‌کنم، زمان کار تمرکز می کنم و وقتی خارج می‌شوم به دیگر کارهایم می پردازم و هرگز آنها را با هم قاطی نمی کنم و مدیریت زمان برایم بسیار مهم است.

باید به خود و ذهن خود نیز استراحت داد و در اولویت قرار داد.
وی همیشه نقش خانومی زیبا در فیلم های کمدی و اکشن را بازی می کند و در این اواخر بزرگ ترین فروشنده محصولات خانوادگی و دوستدار محیط زیست نیز معرفی شده است و سخت کوش ترین مادر هالیوود نام گرفته است.

هنرپیشگان معروفی که در سینمای هالیوود کار می کنند باید به مقرراتی پایبند باشند و یکی از این قوانین این است که اگر نویسنده یا کارگردان صلاح بداند بازیگر در برخی سکانس ها موظف است عریان شود اما چند تن از بزرگ ترین ستارگان هالیوود هرگز این مقررات را رعایت نکردند که یکی از آنها جسیکا البا می باشد که تاکنون حاضر به این کار نشد در صورتی که برخی از بازیگران مسلمان ما مثل گلشیفته فراهانی برای بازی در فیلم های هالیوودی حاضر به همکاری با آن سینما شد و عکس‌های عریان خود را در اختیار پرفروش ‌ترین مجله آمریکا قرار داد.

 بازیگران زن هالیوود

ساندرا بلوک

ساندرا بلوک، جزو توانا ترین بازیگران زن هالیوود. بازیگری که می تواند براحتی نقش های درام و کمدی را همزمان بازی کند

ساندرا ۵۴ ساله که هواداران بسیاری دارد از جمله بهترین بازیگر برتر دنیا شناخته شده است که بیشترین دستمزد را در هالیوودی ها دریافت می‌کند. او در فیلم نقطه کور بازی کرد و جایزه اسکار دریافت نمود و به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن شمرده شد.
ساندرا بلوک یک بازیگر بسیار توانا است که در آن واحد می‌تواند نقش های مختلفی بازی کند او می تواند در یک فیلم کمدی بسیار عالی بدرخشد و در یک فیلم درام تماشاگران را مجذوب خود کند.
در زندگی این هنر پیش رازهایی وجود دارد بر اساس زندگینامه او در سایت IMDB در کنار چشم چپ او یک زخم قدیمی وجود دارد که از نوجوانی به یادگار مانده، زمانی که در کنار دریاچه سرش به تخته سنگی برخورد می‌کند و زخمی که با او تا به امروز همراه است.

ساندرا آلمانی را خیلی روان و راحت صحبت می‌کند این به این دلیل است که مادرش هلگا ولاک خواننده اپرای اهل آلمان است و صاندرا ۱۲ سال اول دوره کودکی اش را در آلمان گذراند و تا ۸ سالگی دارای دو ملیت متفاوت بوده است.
ساندرا تنها بازیگری است که در طول تاریخ در کمتر از یک سال سه جایزه اسکار به عنوان بهترین بازیگر نقش زن و جایزه تمشک طلایی را برای ضعیف ترین بازی از آن خود نموده.
در ۲۰۱۰ نیز در فیلم نقطه کور جایزه اسکار را برده است.
در ۲۰۰۹ در فیلم همه چیز درباره استیو بهترین جایزه تمشک طلایی را از آن خود نموده است.
در فیلم جاذبه در ۲۰۱۹ اسکار بهترین بازیگر زن شد و ۲۰ میلیون دلار دستمزد گرفت و در پایان طبق قرارداد ۷۰ میلیون دلار دریافت کرد.
بعد از طلاق از همسر در سال ۲۰۱۰ پسر بچهای به نام لویس را به فرزندخواندگی برداشت و در یک مصاحبه گفته بود که پسرش هنوز اطلاعی از جایزه اسکار ندارد و نمی‌داند که مادرش مشهورترین زن بازیگر است.

پنه لوپه

پنه لوپه کروز

پنه لوپه کروز: سوپراستار هنرپیشه ها

از جمله ده زن بازیگر دنیا؛ پنه لوپه کروز می باشد که اسپانیایی است و ۲۶ سال سن دارد و به عنوان سوپراستار هنرپیشه ها شهرت گرفته است.
فیلمی هم به کارگردانی اصغر فرهادی بازی کرده، هنرپیشه ای موفق و خواننده ه ای محبوب است که در فیلم اصغر فرهادی به نام همه می دانند بازی کرده و چندین بار جایزه اسکار گرفت.

همسر یکی از مشهورترین هنرپیشگان هالیوودی به نام خاویر باردم برادر زاده کارگردان معروف و پسرعمو و کارگردان میکل باردم می باشد.

پنه لوپه در مادرید اسپانیا به دنیا آمد و ابتدا در تبلیغات تلویزیون فعالیت می‌کرد. او عاشق رقص باله است و در ۱۵ سالگی در آژانس استعدادیابی ثبت نام کرد و به سینما راه یافت و در فیلم هایی مثل مار پیچ یونانی، بازگشت (‌volver)،
( Rome story Americary)
و از چند فیلم دیگر برنده جایزه اسکار شد. در مورد خودش می گوید؛ من فردی هستم بسیار یک دنده که از همان کودکی برایم اشکال ایجاد می‌کرد. من در برابر همه می ایستادم و مخالفت می‌کردم و با کودکان دیگر دعوا می‌کردم، من بسیار کنجکاو بودم و در زمینه هنرپیشگی الگوی من مریل استریپ بود.
در ۲۰۰۶ درآمد سالانه‌ای که از راه تبلیغ محصولات آرایشی به دست آورد دو میلیون دلار بود.
به سه زبان دنیا؛ انگلیسی، اسپانیایی و ایتالیایی صحبت می‌کرد اما در زبان های دیگر مثل فرانسوی نمی‌تواند به راحتی صحبت کند و بنابراین برای بازی در فیلم هایی که به زبان‌های دیگر است مربی دارد.
می‌گوید وقتی وارد آمریکا شدم فقط دو جمله می‌دانستم حالت چطور است؟ و می‌خواهم با جانی دپ کار کنم و بعد از بازی در فیلم یاد گرفتم و گفتم می‌خواهم که با شما جانی دپ بازی کنم و بابت دوستی مان از تو متشکرم.
تو برای همه ما الهام بخشی.
از نظر او سخت ترین کار دنیا این است که کاری را شروع کنید و فقط به خاطر چهره شناخته شوید.
طرفدار و عاشق سینمای هندوستان است و دوست دارد با شاهرخ خان بازی کند. خواهر پنه لوپه خواننده است.

نام مستعار پنه لوپه ( په) می باشد و پدر او تاجر و مادرش آرایشگر است.
نکته جالب این است که بعد از بازی در فیلم تمام اسب های دنیا در سال ۲۰۱۰ آرایشگر شد و امروز رژیم غذایی مدیترانه ای را دنبال می‌کند.
در سال ۲۰۰۰ برای مدتی با مت دیمون رابطه داشت و در ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ با شخصی به نام کروز رابطه عاشقانه داشت و اکنون صمیمی هستند و همچنین در ۲۰۰۵ با متیو مک کانهی رابطه داشت و در ۲۰۰۷ با خاویر باردم در فیلمی بازی کرد و بعد رابطه آن ها آغاز شد و در ۲۰۱۰ در یک مهمانی خانوادگی با هم ازدواج کردند و دو فرزند با نام لئوناردو و لونا دارد. او می گوید بازی در فیلم (jamon و jamon) از نظر روحی به من صدمه زد. وی با همسرش در کنار اصغر فرهادی فیلمی به نام pain Glory را به پایان رسانده و سه فیلم دیگر نیز بازی می کند.

اسکارلت

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون جزو زیباترین بازیگران زن هالیوود

اسکارلت جوهانسون بازیگر، خواننده و مدل است. او ۳۴ سال سن دارد و دانمارکی می باشد و به خاطر علاقه مادرش به بازیگری وارد این حرفه شد و تئاتر را در مدرسه حرفه‌ای کودکان آغاز کرد و بیش از ۴۰ فیلم در هالیوود بازی کرد.
زیبایی این هنرپیشه بیش از حد است، گفته شده که برخی از کارگردانان برخی از نقش ها را به او ندادند زیرا مثلا برایً فلان نقش زیبایی او بیشتر است.

یک برادر دوقلو دارد و از برادرش سه دقیقه بزرگ تر است او بازیگری را در مدرسه معروف کودکان یاد گرفت. پدرش معمار و مادرش مدیر فعالیت‌های اسکارلت است. او در فیلم شمال رای رینر بازی کرد و بعد در فیلم های دیگری نیز ایفای نقش کرد. او بیشتر تمرکز خود را روی بازیگری گذاشت و فیلم مورد علاقه اش ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی بود.
از ۱۵ سالگی سیگار می کشید و یک سیگاری قهار است .
او از لقب رسانه ای خود که ( سکارجو) است بیزار است و می‌گوید لقبم افتضاح است.
او هنرپیشه‌ی چپ دست می‌باشد. در ۲۰۰۴ در فیلم باب اسفنجی شلوارمکعبی صدای دختر شاه نپتون را در می آورد. او با افراد بزرگتر از خود وارد رابطه می‌شد مثلاً با ( بنیچیو دل تورو) که ۱۷ سال از او بزرگ تر بود.
قد او یک متر و ۶۳ سانتی متر است و دوست صمیمی او کریس ونس می باشد.

یکی از ترس های او ترس از جیرجیرک است که بسیار می ترسد.

رابطه های عاشقانه او با ( جردلتو، جاش هارتنت و ریان رینولدز ) بوده است که در ۲۰۰۸ با رینولدز ازدواج کرد و بعد از دو سال طلاق گرفت.

هوادار وودی آلن است که یک کارگردان و نویسنده موفق است. آلن در طی فیلمبرداری جذابیت جنسی اسکارلت را طاقت فرسا توصیف می کند و می گوید؛ در کنار زن جوان و زیبایی که جاذبه جنسی طاقت فرسایی دارد بذله گویی بسیار سخت است

او در فیلم‌های: خیابان های پایین شهر، مخمصه و رفقای خوب بازی کرده است. بهترین اجرای او در فیلم منظره روی پل بوده است.
او کازو نوازی عالی می باشد و بسیار حیوان دوست است و یک سگ و گربه دارد. او خود را یهودی می‌داند و علاوه بر کریسمس حنوکا را هم جشن می‌گیرد.

 بازیگران زن هالیوود

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس با نام کامل جنیفر شریدر لارنس در شهر لوئیزویل از توابع ایالات کنتاکی آمریکا متولد شد.
۲۸ سال سن دارد. پدر جنیفر کارگردان ساختمان و مادرش مدیر یک کمپ کودکان بود. در سال ۲۰۱۳ در گزارشی که منتشر شده بود او را شخصیتی تاثیرگذار در جهان معرفی کرد. او بازیگری پر حرف است و در تبلیغات فعالیت داشته.
جنیفر جزو بازیگرانی است که شخصیت شوخی دارد و به طور طبیعی بلوند است.
او در فیلم های عطش مبارزه و مردان ایکس و بازی های گرسنگی شناخته می‌شود.
۲۵ سال دارد و تاکنون جوایز زیادی برده است و موفق شده یک جایزه اسکار به عنوان بهترین بازیگر نقش اول جایزه گلدن گلوب را به خود اختصاص دهد و به گفته خودش میزان علاقه ای که طرفدارانش به فیلم عطش مبارزه ابراز می کنند به اندازه علاقه ای است که او در نوجوانی به فیلم هری پاتر داشته.

او در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ در دو فیلم زمستان استخوان سوز و دفترچه امیدبخش بهترین جایزه را از آن خود کرده است. جایزه اسکار جنیفر لارنس در خانه پدری‌اش نگهداری می شود و در این باره می گوید از گذاشتن این جایزه در خانه خودم احساس غریبی می کنم.

شاید این گونه تصور کنید که انسان های موفق از همان زمان تولد هیچ مشکلی نداشته و کاملاً راه برای آن ها هموار بوده اما با کمی تحقیق می فهمیم شاید گرفتاری‌ها و مشکلاتی که این افراد داشته اند از افراد عادی نیز بیشتر است.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید جنیفر لارنس از جمله انسان هایی است که در کودکی در جمع دچار اضطراب و دلهره می شده و به نوعی با اضطراب اجتماعی درگیر بوده است و برای این مشکل به متخصصان زیادی مراجعه کرده است.
قبل از ورود به مدرسه بسیار کنجکاو بوده و کودک بیش فعال بوده اند و پیش از ورود به مدرسه ناگهان موضوع برعکس شده است و هر کاری کرده توانسته مشکلاتش را برطرف کند بالاخره با رفتن روی سکوی نمایش و بازی این مشکل حل شد و خود را کاملاً باارزش احساس می‌کرده حتی در بازی اتش مبارزه به عنوان مبارز شجاع به شدت از عنکبوت می ترسید و به گفته خودش وقتی از همه چیز میترسی جنگل جای مناسبی برای کار نیست.

عاشق چیپس است هنگام بازی در بعضی از سکانس هایی که در فیلم آمریکایی بازی می کرد به خاطر خوردن چیپس لباسش را خراب کرد.
او می‌گوید؛ من رژیم نمیگیرم چون وقتی گرسنه می شوم دیگر نمی توانم کار کنم اما برای لاغر کردن ورزش می کنم.

شهرت جنیفر با بازی در فیلم زمستان استخوان سوز آغاز شد که جایزه اسکار را نیز برد و به گفته خودش من در فیلمی که الان دارم بازی می کنم و بعد از آن ماه ها استراحت می کنم چون کلی پول دارم.
در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ با نیکلاس هالت که بازیگر بود رابطه عاشقانه داشت و در ۲۰۱۴ با کریس مارتین رابطه داشت به گفته جنیفر وقتی کسی می گوید به ورزش علاقه دارم، دوست دارم مشت به صورتش بکوبم چون ورزش را دوست ندارم. من وقتی از چیزی خوشم بیاید امکان پذیرش می کنم.
او می گوید وقتی یک چیز سخت است من بیشتر مجذوبش می شوم. یکی از زیباترین زنان سال ۲۰۱۱ معرفی شد و در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ با ۵ میلیارد دلار یکی از پردرآمدترین بازیگران دنیا شد.

آمبرهرد

امبر هرد

امبر هرد بازیگر خوش چهره و جزو زیباترین بازیگران زن هالیوود

امبر اولین بازیگری بود که در سال ۲۰۰۴ در یک درام به نام چراغ های جمعه شب شروع به بازی کرد. در آن زمان مشهور نبود ازدواج ناکام با جانی دپ و ماجرای کتک خوردن اولین تیتر اخبار جنجالی هالیوود بوده است.
امبر لارا هرد در ۲۲ آپریل ۱۹۸۶ در تگزاس متولد شد. اجدادش انگلیسی، اسکاتلندی، آلمانی و ایرلندی بودند. اولین کارش را با حضور در دو موزیک ویدیویی شروع کرد و اولین بار در فیلم ترسناک همه پسران عاشق مند لی لین در سال ۲۰۰۶ بازی کرد.
او یک خواهر دارد. او طرفدار لیبرالیسم است و به گفته خودش سال ها زحمت کشیدم که بیش از یک دختر زیبا نقش داشته باشم و همیشه گله‌مند است که فیلمسازان زن بسیار کمند.
پس از آنکه مدرسه را ترک کرد در خانه درسش را ادامه داد و دیپلم گرفت و در سال ۲۰۱۱ با جانی دپ در فیلم خاطرات عجیب و غریب هم بازی بود.

او گفت دوست دارم در فیلم هایی بازی کنم که از نظر محتوای خوب باشند نه این که از نظر تجاری موفق باشند. در ۱۶ سالگی نیز دوست صمیمی خود را از دست داد. در سال ۲۰۱۵ با جانی دپ ازدواج کرد.
دوست داشت از خانه دور باشد بنابراین سفر کرد و فعالیت در صنعت مدلینگ را انتخاب کرد و این ماجرا قبل از ورود به عرصه بازیگری بود.

>>>بیشتر بخوانید:

ازخودگذشتگی بازیگران در نقش هایی که اسکار به ارمغان می آورد

به گفته امبر هرد در سینما هالیوود زنان دو دسته اند؛ یا بسیار زیبا هستند و یا زیبا نیستند اما برای بازی شانس بهتری دارند.
او شخصیتی صریح و رک دارد و به زبان اسپانیایی تسلط دارد و قبل از ازدواج با جانی دپ ایلان ماسک رابطه عاشقانه داشت.
مادرش محقق و پدرش پیمانکار است. در سال ۲۰۰۸ جزو ۱۰۰ زن زیبا در مجله ماکسیم شناخته شد. در سال ۲۰۱۷ ماجرای جنجالی زوج سینمایی هالیوودی تیتر اول روزنامه ها قرار گرفت که در مورد این بود که مورد آزار فیزیکی قرار گرفته است در صورتی که جانی می‌گفت من مورد آزار شکنجه قرار گرفته ام نه همسرم، اما دادگاه و اذهان عمومی این مسئله را نمی پذیرفتند و همچنان جانی‌دپ را مورد اتهام قرار می‌دادند.

جانی دپ از بسیاری از پروژه ها حذف شد و حتی محبوبیت خود را از دست داد. بسیاری از کارگردانان دیگر به ستاره هالیوودی کار نمی دادند اما بعد از سه سال یک فایل صوتی منتشر شد که امبر هرد اعتراف کرده که او مورد رفتار خشونت‌آمیز همسرش قرار گرفته و صدای مشاجره آنها در فایل صوتی شنیده می‌شد و هر دو در حال جدال بودند که امبر هرد تاکید کرده که جانی را کتک می زند و اشیای مختلف را به سمت او پرتاب می‌کند.

آنجلینا جولی

 

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی جزو معروف ترین و مشهور ترین بازیگران زن هالیوود

او به عنوان بهترین و زیباترین بازیگر دنیا شناخته شد. آنجلینا هنرپیشه ای موفق بود که هم کارگردانی می‌کرد هم سناریو نویس بود و فردی نیکوکار بود که اهل آمریکا بود.
چهار بار جایزه گلدن گلوب را دریافت کرد.
ازدواج اولش با جانی لی میلر در ۱۹۹۶ بود که بعد از سه سال جدا شد و بعد با میلی باب تورنتون در مه ۲۰۰۰ ازدواج کرد که این ازدواج نیز بیش از سه سال طول نکشید و بعد فیلمی به نام آقا و خانم اسمیت بازی کرد.
او با برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه شد و در ۲۰۰۶ صاحب دختری به نام شیلو شد و او و همسرش بر این باور بودند که مردم آفریقا در بدبختی و فقر زندگی می‌کنند و برای پایان دادن به این بدبختی تصمیم گرفتند فرزندشان را در آفریقا به دنیا بیاورند. این زوج جدا از سه فرزند یک پسر بچه کامبوجی و یک کودک ویتنامی به نام زهرا را هم به سرپرستی گرفتند.
او جدا از بازیگری طراحی جواهرات را نیز انجام می داد.
در ۲۰۱۶ درخواست جدا شدن از برت ‌پیت را داد که همه متعجب شده بودند و دلیل کار خود را به الکلی بودن و مبتلای برت ‌پیت به مواد مخدر اعلام کرد و در ۲۰۱۷ به همه اعلام کرد که به فلج بل مبتلا است آنجلینا به عنوان زیباترین زن ۲۰۱۱ و دومین زن ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ شناخته شد.
مقاله ای در مورد مقابله با خشونت جنسی علیه زنان در جنگ ها نوشت.

جولی با برت پیت به مدت ۱۲ سال رابطه دوستی و آشنایی عاشقانه داشت و پس از دو سال از ازدواج رسمی از او جدا شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=402302
  • نویسنده : نرگس قوامی

ثبت نظر

-