فوت مجری تلویزیون

درگذشت آزاده نامداری/ قتل یا خودکشی؟؟؟

  • کد خبر : 402228
  • 07 فروردین 1400 - 17:19
درگذشت آزاده نامداری/ قتل یا خودکشی؟؟؟

یه گزارش نیوز، لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شده است. بر اساس این گزارش جزئیات بیشتری از دلیل فوت وی در دسترس نیست. فارس خبر داده پیکر وی فاقد هر نوع جراحتی بوده و نیروهای اورژانس پس از تماس اعضای خانواده نامداری در ساعت 18 و 30 دقیقه بر بالین وی حاضر می‌شوند.

بعد از بررسی‌های بیشتر افراد حاضر در صحنه اعلام کردند که پیکر متوفی متعلق به آزاده نامداری مجری صداوسیما است.

هنوز هیچ مقام رسمی فرد فوت شده را تعیین هویت نکرده و از نحوه مرگ این فرد اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

خانمی که گویا مادر آزاده نامداری است با اورژانس تماس گرفته و اعلام کرده است که با کارت عابر بانک به زور در ورودی را باز کرده و وارد خانه شده و با پیکر بی‌جان دخترش مواجه شده است.

وی به پرسنل اورژانس گفته است که این پیکر متعلق به آزاده نامداری است.

آغاز تحقیقات پلیسی درباره مرگ نامداری

مرکز اطلاع رسانی پلییس:
🔹در ساعت 19:50 عصر امروز در پی تماس تلفنی پدر مرحومه ازاده نامداری مجری سابق تلویزیون با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر فوت نامبرده در آپارتمانش در یکی از برج های شهرک غرب تهران بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند.

داروهای موجود در کنار جسد آزاده نامداری

   داروهای موجود در کنار جسد آزاده نامداری

 

بررسی‌های اولیه نشان داد که نامبرده 48 ساعت قبل فوت کرده است.

بنابر اظهارات والدین “آزاده نامداری” همسر و فرزند وی در شمال به سر می برند و نامبرده تنها در آپارتمانش حضور داشته که به دلیل عدم تماس با والدینش آنها نگران شده و با مراجعه به محل زندگی او متوجه می شوند که وی فوت کرده است.

تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن علت فوت نامبرده آغاز شده و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

خبر تکمیلی:

علت مرگ آزاده نامداری همراه با جزییات کامل

مراسم خاکسپاری آزاده نامداری/فریادهای همسرش

آخرین پست آزاده نامداری در فضای مجازی:

 

 

یکی از خانم بازیگر ها در تماس خبرنگار نیوز اعلام کرد او ۸ ماهه حامله بود و نوزادش هم پسر بود.

 

اولین فیلم از محل مرگ آزاده نامداری:

واکنش حسن آقا میری به مرگ آزاده نامداری:

واکنش احسان کرمی به مرگ نامداری:

 

 

درگذشت ناگهانی آزاده نامداری

 

بیوگرافی ازاده نامداری

آزاده نامداری متولد سال 1363 در استان کرمانشاه است. رشته او در دانشگاه مدیریت صنعتی بوده است اما به کار اجرا روی آورد. در ادامه با بیوگرافی کامل این مجری جوان با شما هستیم.

ازدواج نامداری با فرزاد حسنی

نامداری و حسنی در تاریخ 6 تیرسال 92 در حسینیه جماران عقد کردند. حاج حسن خمینی خطبه عقد این دو مجری را خواند و آنها را عقد کرد. کمتر از یک سال بعد و در خرداد 93 آنها از یکدیگر طلاق گرفتند و خبر طلاق خود را در مرداد 93 رسما اعلام کردند.

 

 

در مهر ماه سال 1394 ازاده نامداری با سجاد عبادی ازدواج کرد. این زوج اکنون یک دختر به نام گندم دارند.

>>بیشتر بخوانید:

علت مرگ آزاده نامداری!

عکسی که با آزاده نامداری حرف می زند

لحظه شماری آزاده نامداری برای پایان زمستان + تصویر

 

در مهر ماه سال 1394 آزاده نامداری با سجاد عبادی ازدواج کرد. این زوج اکنون یک دختر به نام گندم دارند.

شروع فعالیت

نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد.

نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت که در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد.

در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شد.

در سال 91 در کنار احسان علیخانی ویژه برنامه تحویل سال را اجرا کرد و در همان تعطیلات نوروزی برنامه محبوب خانمی که شما باشی را نیز اجرا کرد.  اما ناگهان خبر ممنوعیت کاری احسان علیخانی، فرزاد حسنی و آزاده نامداری پخش شد. بعد از گذشت نه ماه بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه احسان علیخانی برده شد.

در سال 92 نیز سری دوم برنامه خانمی که شما باشی را نویسندگی اجرا و تهیه کرد. این برنامه پنج سری ساخته شده و از شبکه دو پخش شده است. اما سری ششم این برنامه که تیزرهایش نیز از شبکه دو پخش شد ممنوع شد. او در فیلم سینمایی مالاریا به ایفای نقش پرداخت و کتابی نیز در سال 95 منتشر کرد.

نامداری نخستین مجری تلویزیون بود که «چادر ملی» و «چادر قهوه‌ای» پوشید. او در مصاحبه با مجله زندگی ایدئال در سال ۱۳۹۴ گفت برخواسته از یک خانواده سنتی است و تا هفت نسل قبل از او همه در خانواده‌شان چادر بر سر می‌کرده‌اند.

نامداری در سال ۹۵ پس از سه سال دوری از عرصه اجرا با برنامه گفتگو محور آبان بر روی شبکه آپارات مجدداً به صحنه بازگشت. او در در این برنامه به گفتگوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت. او همچنین در همین سال، کتابی در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد. او همسر سجاد عبادی پسر رحیم عبادی رئیس سازمان ملی جوانان در دولت خاتمی بود.

آزاده نامداری از دوران حصرش می گوید + تصویر

سوتی های آزاده نامداری

دعوت از یک مرد که سه زن داشت در برنامه غیرمنتظره و واژگون شدن میز مجری در اجرای زنده در تلویزیون بسیار مورد توجه رسانه های داخلی و خارجی قرار گرفت و برنامه های شبکه های ماهواره ای هم بارها این سوتی های آزاده نامداری ار سوژه کردند!

جنجالهای پیرامون آزاده نامداری

جنجال اول؛ با بازی فرزاد حسنی

البته این اولین بار نیست که خانم مجری جنجال به پا می‌کند. آزاده نامداری با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به‌شهرت رسید و در اردیبهشت ۱۳۹۲، این آزاده نامداری بود که با دیگر مجری بنام تلویزیون یعنی فرزاد حسنی در کنسرت فرزاد فرزین حضور یافته و تصمیم به ازدواج خود را رسانه‌ای کرد. روز ۶ تیر ۱۳۹۲ هم توسط سید حسن خمینی خطبه عقدشان خوانده شد. اما این ازدواج دوام زیادی نداشت و در خرداد سال بعد، آنها از هم جدا شدند. در همین روزها بود که آزاده نامداری عکس‌هایی در اینستاگرام خود منتشر کرد که دور چشمش کبود بود و اعلام کرد که این سند خشونت فرزاد حسنی است. با پادرمیانی چند بازیگر و مجری، آزاده نامداری عکس‌هایش را حذف کرد و نهایتا در روز ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق خود را رسما اعلام کرد.

جنجال دوم؛ با بازی سجاد عبادی

ازدواج دومش هم با جنجال روبه‌رو بود. بعضی معتقد بودند که آزاده نامداری این ازدواج را در بوق و کرنا کرده تا به گوش فرزاد حسنی برسد. او در سال 1394 با سجاد عبادی، پسر رحیم عبادی و فریده ماشینی (رئیس کمیسیون زنان جبهه مشارکت) ازدواج کرد و پس از یک‌سال گندم دختر آنها (1395) به‌دنیا آمد. البته سجاد عبادی هم در ازدواج دومش آزاده نامداری را انتخاب کرد.

جنجال سوم؛ بازی در سوئیس

در اوایل مرداد ۱۳۹۶ فیلم و عکس‌هایی از آزاده نامداری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که او در عکس‌های فوق پوشش کامل نداشت. وی در یک مکان عمومی (پارک) در شهری در سوئیس و در حال آرام‌کردن دخترش بود. انتشار این تصاویر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. این حرکت نامداری باعث شد که برخی او را در شبکه‌های اجتماعی به ریاکاری متهم کنند و برخی انتشار این تصاویر را «نقض حریم خصوصی»، «غیراخلاقی» و «غیرقانونی» بدانند.

آزاده نامداری یا عکسهای لختی در(پارک) در شهری در سوئیس

 

او همان روز در یک پیام ویدئویی به انتشار فیلم و عکسش در شبکه‌های مجازی واکنش نشان داده و گفت:

 در کنار محارم خود در یک محیط سرسبز نشسته بوده و امکان دارد به‌صورت ناگهانی روسری از سرش افتاده باشد و نمی‌داند آن فردی که این تصاویر را از وی گرفته با چه قصد و نیتی این کار را انجام داده است.

اما فردای آن روز روزنامه‌های سوئیس نیز عکس‌های آزاده نامداری را منتشر کردند.

پناهندگی در کار نبود

همان روزها برخی این حرکت آزاده نامداری را سناریویی می‌دانستند برای آنکه بتواند پناهندگی بگیرد. آنها معتقد بودند که آزاده نامداری خودش فیلم و عکسش را در شبکه‌های اجتماعی پخش کرده تا بتواند پرونده‌ای درست کرده و بگوید بازگشتش به ایران برایش خطر دارد، بنابراین این بهترین راه برای پناهندگی اوست. البته او سپس این شایعه‌ها را تکذیب و اعلام کرد که به ایران بازخواهد گشت.

بازگشت به وطن

به‌گزارش سینما دیلی، آزاده نامدارى از فرودگاه راهی بازداشتگاه شد. این خبری بود که در شبکه‌های اجتماعی به‌سرعت منتشر شد و در پی آن آمده بود: «مجری معروف در بدو ورود به ایران بازداشت شد.

پس از آن بود که خبرنگاران به‌دنبال خبری موثق موضوع دستگیری خانم نامداری را با مدیرکل زندان‌های استان تهران مطرح کردند که مصطفی محبی، توضیح داد: من از دستگیری ایشان اطلاع ندارم، ولی تاکنون که وی وارد زندان‌های تهران نشده است. حین نشست خبری از طرف زندان‌های استان تهران به زندان نسوان شهرری تماس گرفته شد که این زندان هم اعلام کرد تاکنون کسی با نام آزاده نامداری وارد این ندامتگاه نشده است.  بعدا معلوم شد این خبر از اساس دروغ بوده است.

واکنش آزاده نامداری به اظهارات علی فروغی

بعد از اظهارات جنجالی علی فروغی، مدیر شبکه سه سیما، درباره عادل فردوسی پور، آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون، به این اظهارات واکنش نشان داد.

واکنش به اظهارات علی فروغی

 آزاده نامداری، با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

“راستش اهل تلویزیون بوده باشی و سکوت کنی، سخت است.
جناب فروغی!
سال‌های اقتدار تلویزیون شما مدرسه تشریف داشتید، وگرنه حتماً الان می‌دانستید تلویزیون مکانی برای تبادل افکار است، جایی که به جامعه یاد می‌دهد آدم‌ها چگونه با نگاه‌ها و عقاید متفاوت با هم گفتگو کنند. کاش از بزرگان تلویزیون کسی باقی مانده بود تا آن روزها را به شما یادآوری کند. این که اکنون کار به مدار و خروج از مدار رسیده، حتماً مشکل از جای دیگری است.
پ ن: سال‌های اقتدار تلویزیون، دوران دانشگاه ما و ده یازده سالگی شما”

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=402228

ثبت نظر

-