پیراهن جدید پرسپولیس در سال جدید

  • کد خبر : 402006
  • 07 فروردین 1400 - 9:43
پیراهن جدید پرسپولیس در سال جدید

سال جدید، پیراهن جدید،تیم پرسپولیس در سال جدید تا پیراهن جدید خود در میدان ظاهر می شود.

باشگاه پرسپولیس، به خواسته هواداران و اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس و با طراحی ویژه شرکت آلشپورت، شکل پیراهن تیم برای ادامه فصل تغییر کرد و از سال جدید، سرخپوشان رخت نو به تن می‌کنند.

پرسپولیس پس از فوت میناوند و انصاریان از لباس‌های مشکی در لیگ برتر استفاده کرد. قرار بود سرخپوشان در سال ۱۴۰۰ از کیت جدید خود رونمایی کنند اما شاگردان گل محمدی روز ۱۴ فروردین در مشهد به مصاف پدیده می‌روند و با توجه به قرمز بودن پیراهن تیم میزبان، شاگردان یحیی از پیراهن دوم خود استفاده می‌کنند.

پیراهن جدید پرسپولیس

بنابراین از پیراهن جدید پرسپولیس ۱۹ فروردین و در بازی با نساجی رونمایی خواهد شد.

با شروع سال 1400 و پس از طی شدن چهلمین روز درگذشت دو پیشکسوت عزیز باشگاه پرسپولیس، این تیم قرار است رخت عزا را از تن به در کرده و جامه نو به تن ‌کند تا با لباس‌های جدید به مبارزه برای رسیدن به افتخارات تازه ادامه بدهد. یکی از اهداف مهم کادر مدیریتی جدید باشگاه پرسپولیس، ایجاد تغییر در کیت اصلی تیم بود که این مهم با همکاری آلشپورت به انجام رسید.

>>>بیشتر بخوانید:

انتقال آرمان رمضانی از پرسپولیس به استقلال!

استقلال و پرسپولیس هنوز محروم هستند / قانون برای خارجی ها سرجایش است

کیت پیراهن پرسپولیس

نکته مهم در این میان، استفاده از کیت کامل به جای «یک‌دست پیراهن» است. به معنای دیگر، سرخپوشان در سال جدید صاحب پیراهن اصلی، پیراهن دوم، پیراهن سوم، گرمکن، ملانژ، پولو یا لباس هتلی و غیره می‌شوند و با شکل و شمایل تازه‌ای در مسابقات شرکت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=402006

برچسب ها

ثبت نظر

-