علیرضا بیرانوند به ایران بازگشت

  • کد خبر : 401392
  • 04 فروردین 1400 - 10:28
علیرضا بیرانوند به ایران بازگشت

علیرضا بیرانوند (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۱) بازیکن فوتبال اهل ایران است.که در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال رویال آنتورپ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. بیرانوند به مدت چهار فصل از ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و نیز در فصل ۹۸–۱۳۹۷ مرد سال فوتبال ایران شد.

بازگشت علیرضا بیرانوند

بازگشت علیرضا بیرانوند: علیرضا بیرانوند  دروازبان تیم فوتبال آنتورپ بلژیک با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود خبر از سفر به ایران داد.

بیرانوند در لیست دراگان اسکوچیچ (سرمربی تیم ملی فوتبال ایران) برای حضور در اردوی پیش روی تیم ملی قرار دارد و جهت انجام بازی دوستانه مقابل سوریه که قرار است روز ۱۰ فروردین ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود، راهی ایران شده است.

بازگشت علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند در ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ایران را به مقصد بلژیک برای حضور در تست پزشکی باشگاه آنتورپ ترک کرد. بیرانوند سرانجام به بلژیک رفت.

>>>بیشتر بخوانید:

علی دایی: به نظرم گریزمان هم حتی از رونالدو بهتر است.

علیرضا بیرانوند خسته، بی‌انگیزه تر و دور از روزهای قبل خود!

رد پای دوست «ویلموتس» در اختلاف علیرضا بیرانوند و سرمربی آنتورپ

بیرانوند نخستین بار در ۲۰ آذر ۱۳۹۹ مقابل تاتنهام در رقابت های لیگ اروپا برای آنتورپ به میدان رفت و علی‌رغم دریافت ۲ گل به عنوان بهترین بازیکن تیمش شناخته شد. او در این مسابقه بارها مانع از گلزنی بازیکنان تاتنهام شد.بعد از عملکرد خوب بیرانوند در بازی برابر تاتنهام،او برای بازی مقابل تیم کلوب بروژ که صدرنشین لیگ بلژیک بود هم انتخاب شد.این دیدار حساس در نهایت با برد ۲-۰ کلوب بروژ همراه شد.عملکرد بیرانوند در این بازی مورد توجه ایوان لکو قرار نگرفت تا او دوباره نیمکت نشین شود.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=401392

برچسب ها

ثبت نظر

-