برخورد با هوادارن ساسی مانکن و ارسال کنندگان دابسمش برای او

  • کد خبر : 397413
  • 20 اسفند 1399 - 18:48
برخورد با هوادارن ساسی مانکن و ارسال کنندگان دابسمش برای او

پس از غوغایی که بعد از انتشار موزیک تهران”توکیو” ساسی مانکن برپا شد و واکنش های مختلف گروه های گوناگون به این موضوع، حالا خبر دستگیری ایده پردازان این موزیک ویدیو منتشر شده است. برخورد با هوادارن ساسی مانکن و ارسال کنندگان دابسمش برای او و اعلام جرم برای تمامی کسانی که این موزیک ویدیو را دابسمش کرده و منتشر کردند، در دستور کار قرار گرفته است.

ماجرای موزیک ویدیو ساسی مانکن چیست؟

پس از انتشار بخشی از ویدیوی تازه‌ ساسی مانکن در اینترنت، بحث درباره‌ی تاثیر این ویدیو با شرکت یکی از ستاره‌های زن بین‌المللی فیلم‌های پورن، بالا گرفته است.

این موزیک ویدیو که کپی شده از فیلم «ابد و یک روز» ساخته‌ی سعید روستایی و دیالوگ معروف «سمیه نرو»‌ نقش نوید محمدزاده در آن است.

>>>بیشتر بخوانید:

نرو سمیه ساسی مانکن خطرناک‌تر است یا آرام جان شجریان؟

ساسی مانکن در آسوشیتدپرس / بازتاب کلیپ جنجال برانگیز

برخورد با هوادارن ساسی مانکن و ارسال کنندگان دابسمش برای او

 برخورد با هوادارن ساسی مانکن

‏اقدام مستهجن جدید ⁧‫ساسی‌مانکن‬⁩، هم خلاف عقلانیت است هم خلاف انسانیت هم خلاف قانون تمام کشور‌های جهان .. ‏دادستان کل کشور به عنوان مدعی‌العموم، لازم است به جرم “ترویج عامدانه فساد در بین نوجوانان ایرانی” علیه اون اعلام جرم کند ..

🔴 ‏ایده پرداز موزیک ویدئوی ‎ساسی و برخی عوامل تولید این موزیک ویدئو در تهران و قزوین بازداشت شدند.

دادسرای امنیت اخلاقی تهران، روز چهارشنبه ۲۰ اسفند، با انتشار اطلاعیه ای، اعلام کرد که «با یک باند سازنده موزیک ویدئو‌های مستهجن و نزدیک به سایت‌های قمار و شرط بندی تحت مدیریت مستقیم ساسان حیدری یافته (معروف به ساسی مانکن) در ایران برخورد شده است».

این نهاد قضایی بدون اشاره به تعداد و هویت کسانی که با آنها برخورد شده و همچنین نوع مجازات آنان، از دستگیری چند نفر به اتهام همکاری با ساسی مانکن خوانندۀ موسیقی پاپ خبر داده است.

اوجِ خبر آنجاست که دادسرای ارشاد تهران از اقدام قانونی برای پیگرد قضائی این ‎خواننده توسط مراجع بین‌المللی خبر داده است. دادسرای امنیت اخلاقی تهران تهدید کرده است «در صورتی که موزیک ویدئوی ساسان حیدری به طور کامل منتشر شود، دستگاه قضایی ایران علیه او دست به اقدام قانونی خواهد زد و برای تحت پیگیرد قرار دادن وی در مراجع حقوقی بین‌المللی تلاش خواهد کرد».

🔴برخورد با ارسال کنندگان دابسمش 

دادسرای ارشاد تهران وعده داد با افرادی که برای ساسی مانکن، دابسمش ارسال کنند برخورد می کند.

همچنین، دادسرای ارشاد تهران این افراد را به “تشویش اذهان عمومی، کمک به اشاعه فحشا، ترویج بی بندوباری و کمک به در معرض آسیب قرار دادن کودکان و نوجوانان” متهم کرده است.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=397413

برچسب ها

ثبت نظر

-