مگان مارکل و رسوایی نژاد پرستی ملکه

  • کد خبر : 397215
  • 19 اسفند 1399 - 11:33
مگان مارکل و رسوایی نژاد پرستی ملکه

مگان مارکل، عروس ملکه الیزابت: 5 ماهه باردار بودم که به دلیل رفتار بد خاندان سلطنت، تصمیم به خودکشی گرفتم. دغدغه آن ها تیرگی رنگ پوست فرزندم بود.

یک سال پس از آن که مگان مارکل و همسرش شاهزاده هری، نوه ملکه انگلیس کاخ سلطنتی شان در لندن را برای زندگی در آمریکا ترک کردند حالا آن ها حرف های نزده زیادی برای گفتن دارند.

افشاگری مگان مارکل و شاهزاده هری

مگان و هری در گفتگو با مجری مشهور آمریکایی، خانواده سلطنتی را به نژادپرستی و دروغگویی متهم کردند.

مگان مارکل اهار کرد: پس از ازدواج در سال 2018 به خودکشی فکر کرده بود. شاهزاده هری و مگان مارکل درباره طیف وسیعی از موضوعات از جمله نژاد پرستی، سلامت روان، رابطه شان با رسانه ها و ساز و کارهای خانواده سلطنتی صحبت کردند.

مگان در این مصاحبه از تنهایی مرگبار خود سخن گفته و حتی به تمایل خود به خودکشی اشاره کرده است.

مگان مارکی درباره نژادپرستی خانواده سلطنتی نیز گفت که آن ها قبل از به دنیا آمدن پسرشان آرچی نگران بودند که چقدر پوست او تیره خواهد بود. او تاکید کرد که عنوان پرنس از پسرشان آرچی که اکنون یکسال دارد، دریغ شده است. زیرا خانواده سلطنتی نگران میزان تیره بودن پوست نوزاد بودند.

مگان مارکل و ازدواجش با شاهزاده هری

>>>بیشتر بخوانید:

ملکه انگلیس واکسن کرونا زد

میترسم تاریخ تکرار شود

او اما از فرد خاصی که این نگرانی را مطرح کرده نام نبرده است. نگرانی از رنگ پوست آرچی در حالی است که مادر مگان مارکل یک شهروند آمریکایی آفریقایی تبار است.

مگان بی آن که توضیح بیشتری بدهد از تهدید به مرگ خود نیز سخن گفت است. در همین زمینه شاهزاده هری نیز در بخش دیگری از مصاحبه مشترکشان با سی بی اس گفته که از تکرار تاریخ واهمه داشته است. به نظر می رسد که اشاره هری به مرگ مادرش، دیانا بوده است.

هری این گفتگو از رفتار پدرش ، شاهزاده چارلز انتقاد کرده و گفته که کمک چندانی از او در مقابل این مشکلات دریافت نکرده است و حتی پدرش به تلفن های او پاسخ نمی داده است.

شاهزاده هری گفت سه بار با مادر بزرگم صحبت کردم و دوبار با پدرم، که دیگر به تماس هایم پاسخ نداد. مگان و هری سال گذشته خانواده سلطنتی را ترک و برای زندگی به آمریکا، زادگاه مگان مهاجرت کردند. آن ها در انتظار تولد فرزند دوم خود به سر می برند.

کاخ باکینگهام ابتدای اسفند اعلام کرد که هری و مگان، دوک و دوشس ساسکس (عناوین سلطنتی) دیگر به عنوان اعضای شاغل خانواده سلطنتی به بریتانیا برنخواهند گشت.

این زوج که اکنون در کالیفرنیا زندگی میکنند،در ماه مارس 2020 رسما از سمت خود کنارگیری کردند و قرار شده بود که بعد از 12 ماه این وضعیت را دوباره بررسی کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=397215

برچسب ها

ثبت نظر

-